Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur

Ik zeg het nogmaals: FireFox is achterhaald. Traag, log, groot, soms niet werken, updates iedere 3 minuten, .... al datgene waar ze vroeger zo hard over riepen dat ze het beu waren ::)

IE rulez gewoon. Safari werkt ook wel prettig, maar is zeer beperkt voor Web 2.0.


Gr 8)

haasje

Ik gebruik al jaren Opera, op een enkele site na (meestal gericht op de ie gebruiker) weinig problemen mee

Ronbroek

Heeft er iemand nog een 100 mbit Hub liggen toevallig ?

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Marc O.

Yep, moet volgens mij wel hebben liggen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ronbroek


854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

FGG

Citaat van: thuur op 18-09-2009 12:41:54
IE rulez gewoon. Safari werkt ook wel prettig, maar is zeer beperkt voor Web 2.0.

Dan mag je de volgende keer wanneer je hier bent IE zo inrichten dat 't niet 10sec duurt om een tabblad te openen.

*moet nog een jaar wachten op de Mac*

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Hans Duiven

#1041
Citaat van: thuur op 18-09-2009 12:41:54
Ik zeg het nogmaals: FireFox is achterhaald. Traag, log, groot, soms niet werken, updates iedere 3 minuten, .... al datgene waar ze vroeger zo hard over riepen dat ze het beu waren ::)

IE rulez gewoon. Safari werkt ook wel prettig, maar is zeer beperkt voor Web 2.0.


Gr 8)


Ik zou het niet beter kunnen verwoorden Thuur. 

Ik heb een stevige pesthekel gekregen aan Firefox en vermoed dat veel mensen Firefox hebben genomen uit aversie jegens IE.

Ik werk met IE8 en die bevalt me prima.

Overigens gebruik ik wel Mozilla's Thunderbird als alternatief voor Outlook.


Hans

Vulk

Citaat van: thuur op 18-09-2009 12:41:54
Ik zeg het nogmaals: FireFox is achterhaald. Traag, log, groot, soms niet werken, updates iedere 3 minuten, .... al datgene waar ze vroeger zo hard over riepen dat ze het beu waren ::)

IE rulez gewoon. Safari werkt ook wel prettig, maar is zeer beperkt voor Web 2.0.


Gr 8)

Dan moet je enkel nog dit erbij installeren:

http://www.ie7pro.com/

Mouse-gestures :)

Misha

Citaat van: Hans Duiven op 20-09-2009 09:41:05
Citaat van: thuur op 18-09-2009 12:41:54
Ik zeg het nogmaals: FireFox is achterhaald. Traag, log, groot, soms niet werken, updates iedere 3 minuten, .... al datgene waar ze vroeger zo hard over riepen dat ze het beu waren ::)

IE rulez gewoon. Safari werkt ook wel prettig, maar is zeer beperkt voor Web 2.0.


Gr 8)


Ik zou het niet beter kunnen verwoorden Thuur. 

Ik heb een stevige pesthekel gekregen aan Firefox en vermoed dat veel mensen Firefox hebben genomen uit aversie jegens IE.

Ik werk met IE8 en die bevalt me prima.

Overigens gebruik ik wel Mozilla's Thunderbird als alternatief voor Outlook.


Hans

En hier nog eentje..

IE8 doet altijd alles probleemloos en bij mij ook snel. Het boeit me niet of de Forumpagina er in 0,7 of in 0.55 seconde staat namelijk, heb liever dat alles precies zo staat als het bedoeld is, ook al is iets dan niet volgens de officiele standaard: er is ook nog zo iets als een defacto standaard en dat is IE.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

confruo

Now you can quickly display websites that were designed for older browsers.

http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/default.aspx


Doe mij maar Firefox, any day .

thuur

Citaat van: confruo op 20-09-2009 13:25:21
Doe mij maar Firefox, any day .

The way of the Dodo :eusa_clap:


Heb hier weer een nieuw probleem: NTLDR missing en ik heb geen Administrator wachtwoord (XP) :eusa_wall:


Gr :eusa_think:

confruo

Citaat van: thuur op 20-09-2009 13:30:59
Citaat van: confruo op 20-09-2009 13:25:21
Doe mij maar Firefox, any day .

The way of the Dodo :eusa_clap:


Heb hier weer een nieuw probleem: NTLDR missing en ik heb geen Administrator wachtwoord (XP) :eusa_wall:


Gr :eusa_think:

:D

Je hebt toch geen diskette in je PC zitten he ?

-D©©©L-

Citaat van: Misha op 20-09-2009 12:37:16
Citaat van: Hans Duiven op 20-09-2009 09:41:05
Citaat van: thuur op 18-09-2009 12:41:54
Ik zeg het nogmaals: FireFox is achterhaald. Traag, log, groot, soms niet werken, updates iedere 3 minuten, .... al datgene waar ze vroeger zo hard over riepen dat ze het beu waren ::)

IE rulez gewoon. Safari werkt ook wel prettig, maar is zeer beperkt voor Web 2.0.


Gr 8)


Ik zou het niet beter kunnen verwoorden Thuur. 

Ik heb een stevige pesthekel gekregen aan Firefox en vermoed dat veel mensen Firefox hebben genomen uit aversie jegens IE.

Ik werk met IE8 en die bevalt me prima.

Overigens gebruik ik wel Mozilla's Thunderbird als alternatief voor Outlook.


Hans

En hier nog eentje..

IE8 doet altijd alles probleemloos en bij mij ook snel. Het boeit me niet of de Forumpagina er in 0,7 of in 0.55 seconde staat namelijk, heb liever dat alles precies zo staat als het bedoeld is, ook al is iets dan niet volgens de officiele standaard: er is ook nog zo iets als een defacto standaard en dat is IE.


In dat opzicht is het dan ergens wel jammer dat ze IE8 niet maken voor besturingssytemen die voldoen aan die andere defacto standaard; Linux

thuur

Citaat van: confruo op 20-09-2009 13:34:21
Citaat van: thuur op 20-09-2009 13:30:59Heb hier weer een nieuw probleem: NTLDR missing en ik heb geen Administrator wachtwoord (XP) :eusa_wall:

Je hebt toch geen diskette in je PC zitten he ?

PC van moeders, heb d'r op MSN. Ze typt alles over wat ze in het scherm ziet staan dus heel snel gaat het niet. Zit nu een XP cd in, R, CHKDSK /r. Eerst vroeg ie welke Windows installatie ??? (MININT??) en nu het Admin-ww. Ze is de papieren na aan het kijken.


Gr *zucht*

confruo

van http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=242140

Knal je windows cd erin totdat je in het keuze menu komt. Kies hier de R van repair. Volg de stappen totdat je uiteindelijk in dos-prompt komt en daar kan je het probleem oplossen

Administrator wachtwoord is gewoon enter
?= je cdrom drive
- Copy ?:\386\ntldr c:\
- Copy ?:\386\ntdetect.com c:\
- fixmbr
- fixboot
- exit