Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grijzev70tdi

Zo heb ook me keeringen vervangen van me scooter. Ging wel makkelijk.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Zit er inmiddels allemaal weer in.
Even een kleine schroevendraaier gepakt en plop eruit

Het erin zetten is ze gedaan. Renault heeft in het verleden eens wat goeds gedaan en dat is een Volvo motor in een Saffrane gezet en dan heb je speciaal gereedschap die ik even geleend heb.

Zal zo even wat foto's van foon afhalen

Sbv

Parkeersensoren in de auto, en Ja de uitlaat hangt nog wat scheef



Nokkenaskeerring achter nokkenassensor. Oude keerrring is er reeds uit.


wat freubelen


Mooie Renault tool




Sbv

Vanavond verder geen zin meer. Misschien morgenavond nog even de Xenon erin zetten en dan ga ik tijdelijk even pauze houden(denk ik)

Wout309t

Mooi hulpstuk. Met schroevendraaier kan idd ook, alleen oppassen voor krassen, dan heb je spijt.. ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

Elsje

Zier er goed uit  :)  Lekker slapen straks moe en voldaan  ;D Bij mij zit het eindstuk verder naar voren valt me nu op.

Sbv

Citaat van: Wout309t op 04-04-2011 22:44:23
Mooi hulpstuk. Met schroevendraaier kan idd ook, alleen oppassen voor krassen, dan heb je spijt.. ;)
Ach er staat nog nog een zwarte S70 voor de deur  :P

Elsje

Citaat van: Sbv op 04-04-2011 22:42:47
Vanavond verder geen zin meer. Misschien morgenavond nog even de Xenon erin zetten en dan ga ik tijdelijk even pauze houden(denk ik)

Wat ga je erin zetten?

Sbv

6000K had ik nog van de zwarte liggen waar het in de projector lampen zat. De zwarte is inmiddels terug naar originele koplampen en zodoende kan ik de xenon overbouwen in de saffron

Elsje

Citaat van: Sbv op 04-04-2011 22:52:03
6000K had ik nog van de zwarte liggen waar het in de projector lampen zat. De zwarte is inmiddels terug naar originele koplampen en zodoende kan ik de xenon overbouwen in de saffron

Dat wordt een bak licht kan ik het vast zien hier aan de andere kant van het water als je de lampen  ontsteekt ;D

Sbv

Ik zal op de fly over A15-A29 wel even stoppen dan ligt de andere kant van de rivier tenminste een beetje in het licht

Elsje

Het wordt langzaam donker hier. Kan je die 6000K al ontsteken  ::)

Sbv

Citaat van: Elsje op 05-04-2011 20:02:41
Het wordt langzaam donker hier. Kan je die 6000K al ontsteken  ::)
Vandaag niet meer aan montage toegekomen. Verjaardag schoonmoeder gehad en nu geen zin meer om de garage in te gaan

bastiaan arissen

Kijk dat bumpertje ziet er netjes uit. :eusa_clap: :eusa_clap:
Is nu de nokkenas weer olie dicht?
Vind het echt een gave auto.

Sbv

Citaat van: bastiaan arissen op 05-04-2011 21:39:32
Kijk dat bumpertje ziet er netjes uit. :eusa_clap: :eusa_clap:
Is nu de nokkenas weer olie dicht?
Vind het echt een gave auto.

Heb nog niet gekeken. Inmiddels heeft ze ca 90 km gereden met de auto. Het lekte nog niet echt hard, maar toch wel iets en dan wordt het al snel een smeerboel