Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Chris

Citaat van: Sbv op 02-04-2011 21:07:37
Citaat van: Chris op 02-04-2011 21:06:22
Netjes! Ziet er goed uit met de nieuwe bumpert :).
oude zal ik zo in afdeling te koop zetten

Handig ;D... anders komt het alleen maar weer op je vliering te liggen ;).

elianmars

Lekker bezig geweest, kerel!

Sorry dat ik je niet kon helpen, maar zo te zien heb je me niet eens nodig gehad  ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 02-04-2011 22:25:26
Lekker bezig geweest, kerel!

Sorry dat ik je niet kon helpen, maar zo te zien heb je me niet eens nodig gehad  ;D
remleiding is nog stoeien. 1 kant ging zonder meer los, andere kant(bijrijder) dus totaal niet, deze mag binnenkort, maar dan misschien toch de hele leiding een keer losnemen.
Ontluchten ook gedaan, morgen misschien even voorzichtig stukje rijden en kijken hoe het remt.

IriKro heeft deels geholpen waar nodig. Ze is druk doende geweest met parkeersensoren en heeft geholpen met bumper montage

Elsje


antraciet


maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv


Bouke

Goed bezig Sander ,je maakt er weer een heel project van :eusa_clap:

maruska

was weer gezellig Sander... Taranisch ook nog bezig gezien, en zich uitermate netjes met woorden uitgedrukkende ;D
Thanks voor de locatie, de koffie en de goeie lunch !
Vandeweek linksvoor doen, en dan weer klaar voor de komende tijd.
Ow, en die handrem... die doet nu niets ;D Maar even laten bijstellen door locales ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Ik ben altijd zeer diplomatiek in mijn bewoordingen :angel: ik vervang voorlopig geen stoelvulling meer

Vandaag de S70R ook even staan bewonderen. Mooi ding, alleen die kleur :-X ;D Het interieur is echt als nieuw! :o
De nieuwe voorbumper ziet er keurig uit! Wat een karwei overigens om de positie van de parkeersensoren te bepalen, respect :eusa_clap:

Sbv weer bedankt! :eusa_clap:
O ja, Irikro: konijntje graag medium...

elianmars

Citaat van: Taranis op 03-04-2011 19:12:28
Ik ben altijd zeer diplomatiek in mijn bewoordingen :angel: ik vervang voorlopig geen stoelvulling meer


Ging het weer lekker? ;D

Sbv

Vanavond samen met irikro de achterbumper verder in elkaar gezet en weer op de auto gemonteerd. Ziet er erg mooi uit. Morgen alles even aansluiten en dan ook gelijk de trekhaak aansluiten.
Het maken van de gaten in de bumper was wel te doen. Bij de lokale Volvo dealer in Dordrecht even tooltje(pons) mogen lenen zodat het al gelijk de juiste maat is

Zojuist testritje gemaakt of de remmen het wat doen, na 2 keer remmen wat rook en stank, maar dat trek nu weg en het remt al redelijk wat beter(van horen zeggen)
Helaas tikt de uitlaat wat tegen de ophangbeugel van de trekhaak dus nog wat te stellen van de week


Remleiding eens kijken of die op een later tijdstip los wil, dan maar gelijk remvloeistof verversen en op naar de volgende klus......................Carterventilatie en vacuumleidingen vervangen en dan de bakolie verversen en nokkenaskering doen


Taranis

Citaat van: elianmars op 03-04-2011 19:35:39
Citaat van: Taranis op 03-04-2011 19:12:28
Ik ben altijd zeer diplomatiek in mijn bewoordingen :angel: ik vervang voorlopig geen stoelvulling meer


Ging het weer lekker? ;D

Ja hoor, ging best goed :D Als je 15 jaar na de ontwikkeling van de 850 als merk eindelijk een beter idee hebt om iets simpels te bewerkstelligen als het bevestigen van de bekleding van de stoel aan de vulling van de stoel, en je past dat dan maar in de helft van de stoel toe en gebruikt in de andere helft van de stoel nog steeds hetzelfde prehistorische onhandige principe als in de 850, dan zal ik dat zeker van het nodige commentaar voorzien :P

Citaat van: Sbv op 03-04-2011 20:29:20
Vanavond samen met irikro de achterbumper verder in elkaar gezet en weer op de auto gemonteerd. Ziet er erg mooi uit. Morgen alles even aansluiten en dan ook gelijk de trekhaak aansluiten.
Het maken van de gaten in de bumper was wel te doen. Bij de lokale Volvo dealer in Dordrecht even tooltje(pons) mogen lenen zodat het al gelijk de juiste maat is

Zojuist testritje gemaakt of de remmen het wat doen, na 2 keer remmen wat rook en stank, maar dat trek nu weg en het remt al redelijk wat beter(van horen zeggen)
Helaas tikt de uitlaat wat tegen de ophangbeugel van de trekhaak dus nog wat te stellen van de week


Remleiding eens kijken of die op een later tijdstip los wil, dan maar gelijk remvloeistof verversen en op naar de volgende klus......................Carterventilatie en vacuumleidingen vervangen en dan de bakolie verversen en nokkenaskering doen

Zit jij ooit wel eens stil? :eusa_clap:

maruska

of je vergeet een kabel buiten de zitting te leggen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 03-04-2011 21:17:05
Ja hoor, ging best goed :D Als je 15 jaar na de ontwikkeling van de 850 als merk eindelijk een beter idee hebt om iets simpels te bewerkstelligen als het bevestigen van de bekleding van de stoel aan de vulling van de stoel, en je past dat dan maar in de helft van de stoel toe en gebruikt in de andere helft van de stoel nog steeds hetzelfde prehistorische onhandige principe als in de 850, dan zal ik dat zeker van het nodige commentaar voorzien :P

Volgens mij heb jij daar veeel minder voor nodig :eusa_think: