Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maartendeb

Zo die van mij is ook weer deukvrij :eusa_dance: Iris en Andre, was gezellig!

elianmars

Citaat van: irikro op 01-07-2011 15:29:16
Vanochtend naar de Deukentovenaar geweest met de Saffron. Deze heeft er ca. 6 deukjes uit weten te halen. Grappig om te zien hoe dat gaat, beetje eng ook wel. Staat er ineens een ander op je auto te tikken en er met een zuignapje aan te trekken. Het resultaat mag er zijn, mooi strak geworden. Bij een andere auto kwam onbedoeld een stukje blanke lak los :eusa_shifty:.

Als we de konijnen weer komen ophalen lijkt het me beter dat de Saffron even naar buiten wordt gereden. Ik vond het gisteren doodeng om met het hok rakelings langs de wagen te lopen.
Maakte volgens Sander niks uit, want je moest toch nog naar de deukentovenaar  ;D

Sbv

Citaat van: bassethound op 01-07-2011 17:16:56
Vanochtend Tegelijk met Iris naar de Deukentovenaar geweest met de C70 dat met de blanke lak word netjes opgelost door de deukentovenaar verder is alles goed verlopen na vakantie komt er X-Kote op de auto  :laugh:
Hoi Andre,

Wat ik begrepen had is dat Iris binnenkort een afspraak wil maken voor x-kote

bassethound

Hoi Sander

Iris ging een afspraak maken met X-kote maar ging eerst nog even de agenda bekijken voor wanneer maar als de Saffron eerder gedaan is als die van mijn zou ik graag het eind resultaat willen zien ik woon in de buurt bij jullie en uiteraard als de mijne eerder is gedaan wil ik hem ook wel even komen laten zien

Gr
Andre

irikro

Gisteren naar X-kote gebeld voor een afspraak: 25 juli gaat het gebeuren!

Sbv

Citaat van: irikro op 05-07-2011 19:38:30
Gisteren naar X-kote gebeld voor een afspraak: 25 juli gaat het gebeuren!
We gaan het meemaken. Wij zijn erg benieuwd wat het gaat worden

Chris

Citaat van: Sbv op 01-07-2011 22:27:25
Citaat van: bassethound op 01-07-2011 17:16:56
Vanochtend Tegelijk met Iris naar de Deukentovenaar geweest met de C70 dat met de blanke lak word netjes opgelost door de deukentovenaar verder is alles goed verlopen na vakantie komt er X-Kote op de auto  :laugh:
Hoi Andre,

Wat ik begrepen had is dat Iris binnenkort een afspraak wil maken voor x-kote

X-kote is een mooi was/beschermlaagje voor de auto? Kortom, een poetsbeurt?

Sbv

Vanmiddag is de S70 terug gekomen van een X-Kote behandeling en moet zeggen het ziet er heel mooi uit(voor zover Saffron er mooi uit kan zien).
Irikro geeft zelf wel een update van wat en hoe. Foto's volgen nog, camera is momenteel leeg

elianmars

#848
Aangezien je het vertikt foto's te plaatsen, kom ik 'm zo wel in het echt bekijken  :eusa_snooty:




Tot zo  ;)

irikro

Mijn auto aan het eind van de middag weer opgehaald bij X-kote in Bergschenhoek. Is erg mooi geworden! :eusa_drool: Een aantal krassen vakkundig weggewerkt en de lak heeft een mooie diepe wetlook gekregen. De auto was van binnen ook een stuk schoner dan toen ik hem daar gisteren had ingeleverd ;)
Morgen probeer ik wat foto's te plaatsen, wil deze graag in het volle daglicht maken.

irikro

Het is nu trouwens wel een heel erg groot contrast met de auto van de buren :o
Mensen die regelmatig bij ons over de vloer komen, weten wel welke auto ik bedoel... :eusa_sick:

Sbv

Bij deze dan even wat snelle foto's

Rest volgt nog als het mooier is buiten. Zie ook het contrast.










grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT


Sbv

Citaat van: )()()sT op 26-07-2011 20:21:52
Geweldig!!

En zoiets staat zomaar los op straat? ;D
Nog wel totdat Marcel zo zijn veestapel opgehaald heeft dan gaat de S70 weer veilig de garage in