Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars


Sbv

Citaat van: elianmars op 02-03-2012 22:31:23
Gaat lekker met je "nieuwe" wagen, San  :-\
Tja...Morgen er eens even onder kruipen. Ik dacht heel even aan  tweety wat ik vorig jaar had, pakking tussen turbo en uitlaat spruitstuk, maar die was het dus niet, het is enkel onder belasting van de motor te horen

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

antraciet

Citaat van: Sbv op 02-03-2012 22:34:42
Citaat van: elianmars op 02-03-2012 22:31:23
Gaat lekker met je "nieuwe" wagen, San  :-\
Tja...Morgen er eens even onder kruipen. Ik dacht heel even aan  tweety wat ik vorig jaar had, pakking tussen turbo en uitlaat spruitstuk, maar die was het dus niet, het is enkel onder belasting van de motor te horen

Sander ietsie fluiten doet die van mij nu ook sinds de slang vervangen is maar doortrekken to 4000 rpm is geen probleem meer, is er dan bij mij nog een probleem  :-[

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-03-2012 23:00:40
Bedoel je deze buis?

http://www.woont-in-noorwegen.nl/ting_og_tang/IMG_4131.jpg


Ewøut
Ja die, die is bij de vorige V70 wel eens losgeschoten, mogelijk dat deze nu weer deels los is of gescheurd

irikro

Citaat van: Sbv op 02-03-2012 22:10:49


Ik heb nog niet onder de auto gelegen om naar de buis te kijken, ik kan momenteel niet in de garage want er wordt een S70 in de was gezet en dat wil vrouwlief niet buiten doen nu  :eusa_wall:

Je had het niet eens gevraagd!
Vanmorgen meteen na het starten weer een brandend motormanagementlampje in de V70....

maruska

ruzie ! ruzie ! ;D
@sander, de vorige ingewisseld ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ewout Schalkwijk

Hee Sander, als je volgende week nou met de S70 komt. Is dat een idee? ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

De S70 heeft vandaag lekker verse olie gehad, echter zit er een raar geluid in met rijden en dat met name over hobbel weg

Kwa geluid lijkt het op rotte stabi stangen, echter zijn deze zeer recent vervangen door nieuwe origineel Volvo. het zou ook de uitlaat tegen trekhaak kunnen zijn, echter lijkt het geluid van links voor te komen.

Vandaag ook even onder de V70 gelegen, ik kan zo niets ontdekken wat er aan de hand is, helaas kan ik niet alles zien daar de stomme haakse overbrenging in de weg zit. Maandag even bij dealer langs, ik kreeg verzoek van verkopende garage om voor diagnose naar lokale Volvo dealer te gaan en dan even met hen overleg wat en hoe

Sbv

Net weer even onder de S70 gelegen en zowaar zat de onderste moer van de stabi stang toch niet helemaal lekker. Nog maar eens extra stevig vast gezet en de andere kant ook. Vrouwlief proefrit laten maken en het lijkt nu weer weg te zijn.
Volgende stap is wel draagarmen en veerpootlagers etc maar gelijk vervangen.

UserID6342

Citaat van: Sbv op 03-03-2012 19:28:26
Vrouwlief proefrit laten maken en het lijkt nu weer weg te zijn.
Dorst je zelf niet ? :evil: ;D

Sbv

Citaat van: Dirk342 op 03-03-2012 19:50:23
Citaat van: Sbv op 03-03-2012 19:28:26
Vrouwlief proefrit laten maken en het lijkt nu weer weg te zijn.
Dorst je zelf niet ? :evil: ;D
Jawel, maar het is haar auto, dan kan ze zelf merken dat het geluid weg is. Ik ben wel meegereden

Taranis

Citaat van: Sbv op 03-03-2012 17:53:50
Vandaag ook even onder de V70 gelegen, ik kan zo niets ontdekken wat er aan de hand is, helaas kan ik niet alles zien daar de stomme haakse overbrenging in de weg zit. Maandag even bij dealer langs, ik kreeg verzoek van verkopende garage om voor diagnose naar lokale Volvo dealer te gaan en dan even met hen overleg wat en hoe

Ik zou dat stomme AWD er gewoon vanonder gooien :evil:

Sbv

Citaat van: Taranis op 03-03-2012 21:06:11
Citaat van: Sbv op 03-03-2012 17:53:50
Vandaag ook even onder de V70 gelegen, ik kan zo niets ontdekken wat er aan de hand is, helaas kan ik niet alles zien daar de stomme haakse overbrenging in de weg zit. Maandag even bij dealer langs, ik kreeg verzoek van verkopende garage om voor diagnose naar lokale Volvo dealer te gaan en dan even met hen overleg wat en hoe

Ik zou dat stomme AWD er gewoon vanonder gooien :evil:
Zal het morgen aan je kado doen dan maar. incl differentieel, standkachel en Four-C

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 03-03-2012 21:29:23
Citaat van: Taranis op 03-03-2012 21:06:11
Citaat van: Sbv op 03-03-2012 17:53:50
Vandaag ook even onder de V70 gelegen, ik kan zo niets ontdekken wat er aan de hand is, helaas kan ik niet alles zien daar de stomme haakse overbrenging in de weg zit. Maandag even bij dealer langs, ik kreeg verzoek van verkopende garage om voor diagnose naar lokale Volvo dealer te gaan en dan even met hen overleg wat en hoe

Ik zou dat stomme AWD er gewoon vanonder gooien :evil:
Zal het morgen aan je kado doen dan maar. incl differentieel, standkachel en Four-C

Doe je RTI er ff bij, die zoekt Ronald ook nog. :evil:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein