Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Die plek inderdaad, alleen was nu alles binnen.

De V70 is wat viezer inmiddels. 1 bui regen en hij is weer schoon  ;D

Jaco S


Quota

Zo te zien hebben jullie het heel zwaar daar!...

Bouke

Zo hoort een auto d'r uit te zien als ie in Zweden is geweest ;D ja zelf bij mij :P

Ewout Schalkwijk

Wacht maar, morgen staat die bij mij op het erf. Daar wordt die ook niet schoner van. Ik heb net weer m'n XC moeten wassen om morgen m'n schade getaxeerd te krijgen. Anders zien ze de krassen niet. ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Ze zijn hier vanmiddag prima op tijd vertrokken. Taranis' auto staat zielig maar fier in zijn hoekje te wachten op een forumtransport.
Veel plezier toegewenst!

Ewout Schalkwijk

Dus jij kan nu een paar dagen ongezien onderdelen uitwisselen met je eigen D5? :eusa_whistle:
Wellicht heb ik wel interesse in z'n HU.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Ten eerste rijden wij geen diesel en ten tweede heeft hij de sleutels meegenomen  :eusa_silenced:

We hebben beide een 2.4 benzine motor. Ik met lagedruk en m'n vriendin zonder druk

Ewout Schalkwijk

Taranis heeft z'n sleutels meegenomen? :o
Da's jammer, was een uitgelezen kans om een echte motor in je N te lepelen. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 12-03-2012 19:41:12
Ze zijn hier vanmiddag prima op tijd vertrokken. Taranis' auto staat zielig maar fier in zijn hoekje te wachten op een forumtransport.
Veel plezier toegewenst!

Tnx!

En ja ik vind het ook zielig voor de XC, mag ie nog steeeeeeeeeds niet naar Noorwegen (is ie nog nooit geweest), maar dit was veul gezelliger in de auto :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-03-2012 20:12:58
Wellicht heb ik wel interesse in z'n HU.

Dat is bespreekbaar hoor. Mogelijk dat ik in een 850 ipv m'n 650 in ga bouwen namelijk, mits die 850 het doet.

We hebben vandaag besloten dat alle snelheidslimieten in Noorwegen in verdubbeld mogen worden. Wat saaaaaaaaaaaai ::)

Sbv

Inmiddels in Oslo aangekomen. De cruise control maakt overuren. Alles lijkt wel in slow motion.

Buitentemperatuur vanmiddag 14 graden...........

Zojuist lekker wat Italiaans gegeten met wat Hansa bier erbij

Marc O.

Citaat van: Taranis op 12-03-2012 21:14:01
Citaat van: viking_in_shorts op 12-03-2012 19:41:12
Ze zijn hier vanmiddag prima op tijd vertrokken. Taranis' auto staat zielig maar fier in zijn hoekje te wachten op een forumtransport.
Veel plezier toegewenst!

Tnx!

En ja ik vind het ook zielig voor de XC, mag ie nog steeeeeeeeeds niet naar Noorwegen (is ie nog nooit geweest), maar dit was veul gezelliger in de auto :D


Ja, dat blijkt wel uit die foto op FB ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: viking_in_shorts op 12-03-2012 19:41:12
Ze zijn hier vanmiddag prima op tijd vertrokken. Taranis' auto staat zielig maar fier in zijn hoekje te wachten op een forumtransport.
Veel plezier toegewenst!
Is de auto kapot dan ?  ;D ;D

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Citaat van: Sbv op 12-03-2012 21:27:38
Citaat van: viking_in_shorts op 12-03-2012 19:41:12
Ze zijn hier vanmiddag prima op tijd vertrokken. Taranis' auto staat zielig maar fier in zijn hoekje te wachten op een forumtransport.
Veel plezier toegewenst!
Is de auto kapot dan ?  ;D ;D

Pas jij op? Ik weet inmiddels prima hoe je een diff moet slopen :evil: