Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wepster

fijn om op zo'n mooi afgesloten terein te sleutelen geen last van potten kijkers gehad dus  :eusa_naughty:

ziet er weer goed uit heren (oja en voor we het vergeten iris natuurlijk)  :eusa_wall:

Sbv

Het is gewoon bij mij thuis achter bij de garage en dat is afgesloten gelukkig. Je kan wel het dierentuin effect krijgen dat er mensen vanachter het hek staan te kijken.

elianmars

Ik moet toch nog even kwijt dat Volvo vreemd bezig is geweest met de kabels in de deuren. Bij de voordeuren was het een kwestie van stekkers loshalen en deuren verwisselen.
Bij de achterdeuren heb ik alle stekkers moeten loshalen en de kabels door de doorvoer moeten trekken.
Vreemd...........


)()()sT

Beige interieurtje ziet er nog goed uit zeg  :eusa_whistle: ;D ;D

Goed bezig geweest!!!

-D©©©L-

Citaat van: elianmars op 15-11-2008 21:31:14
Ik moet toch nog even kwijt dat Volvo vreemd bezig is geweest met de kabels in de deuren. Bij de voordeuren was het een kwestie van stekkers loshalen en deuren verwisselen.
Bij de achterdeuren heb ik alle stekkers moeten loshalen en de kabels door de doorvoer moeten trekken.
Vreemd...........



Je kan gewoon de rubber "harmonica" tule uit de stijl trekken en de stekker aldaarr losnemen, dan blijft de tule met bekabeling in de deur zitten.  ;D ;)

elianmars

#50
Citaat van: -D©©©L- op 15-11-2008 21:44:42
Citaat van: elianmars op 15-11-2008 21:31:14
Ik moet toch nog even kwijt dat Volvo vreemd bezig is geweest met de kabels in de deuren. Bij de voordeuren was het een kwestie van stekkers loshalen en deuren verwisselen.
Bij de achterdeuren heb ik alle stekkers moeten loshalen en de kabels door de doorvoer moeten trekken.
Vreemd...........



Je kan gewoon de rubber "harmonica" tule uit de stijl trekken en de stekker aldaarr losnemen, dan blijft de tule met bekabeling in de deur zitten.  ;D ;)

Waar is die stekker dan? Zit die in dat harmonica geval? Of in de stijl? Ik heb de kabels gevolgd en kon aan de binnenkant van de auto geen stekker vinden  :eusa_shifty:

-D©©©L-

Citaat van: elianmars op 15-11-2008 21:48:05
Citaat van: -D©©©L- op 15-11-2008 21:44:42
Citaat van: elianmars op 15-11-2008 21:31:14
Ik moet toch nog even kwijt dat Volvo vreemd bezig is geweest met de kabels in de deuren. Bij de voordeuren was het een kwestie van stekkers loshalen en deuren verwisselen.
Bij de achterdeuren heb ik alle stekkers moeten loshalen en de kabels door de doorvoer moeten trekken.
Vreemd...........



Je kan gewoon de rubber "harmonica" tule uit de stijl trekken en de stekker aldaarr losnemen, dan blijft de tule met bekabeling in de deur zitten.  ;D ;)

Waar is die stekker dan? Zit die in dat harmonica geval? Of in de stijl? Ik heb de kabels gevolgd en kon aan de binnenkant van de auto geen stekker vinden  :eusa_shifty:
Inderdaad in de stijl, en dieper weg dan je denkt.

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 15-11-2008 21:50:42
Citaat van: elianmars op 15-11-2008 21:48:05
Citaat van: -D©©©L- op 15-11-2008 21:44:42
Citaat van: elianmars op 15-11-2008 21:31:14
Ik moet toch nog even kwijt dat Volvo vreemd bezig is geweest met de kabels in de deuren. Bij de voordeuren was het een kwestie van stekkers loshalen en deuren verwisselen.
Bij de achterdeuren heb ik alle stekkers moeten loshalen en de kabels door de doorvoer moeten trekken.
Vreemd...........



Je kan gewoon de rubber "harmonica" tule uit de stijl trekken en de stekker aldaarr losnemen, dan blijft de tule met bekabeling in de deur zitten.  ;D ;)

Waar is die stekker dan? Zit die in dat harmonica geval? Of in de stijl? Ik heb de kabels gevolgd en kon aan de binnenkant van de auto geen stekker vinden  :eusa_shifty:
Inderdaad in de stijl, en dieper weg dan je denkt.


Dan is Volvo dus niet vreemd bezig geweest, maar ik wel  ;D

Ach, het is in ieder geval gelukt. Alleen zijn de deurpanelen er dus een paar keer voor niks af gegaan  :eusa_shhh:

Sbv

Dat had Volvo ons wel even mogen vertellen, naja zo is het gelukkig ook gelukt.
Morgen toch nog eens bij de oude kijken dan maar

elianmars

Citaat van: Sbv op 16-11-2008 02:00:15
Dat had Volvo ons wel even mogen vertellen, naja zo is het gelukkig ook gelukt.
Morgen toch nog eens bij de oude kijken dan maar

Volgende keer toch maar weer Vadis raadplegen, dus :P

BOV

Goed bezig sander!

"Oude" S wordt kaler en kaler.... evengoed zonde.
I take pictures and build stuff...

Sbv

Vanavond niet zoveel gedaan. Heb een aut dimmende binnenspiegel gemonteerd en verder de parkeersensoren achter aangesloten.

Morgen maar eens kijken of ik de carkit kan monteren.

Verder wat onderdelen besteld voor carterventilatie vervangen, een set bougiekabels en rubber voor open dak, die is wat los en verweerd. Het lekt nog niet, maar goed dit is meer preventief vervangen.

Nieuwe verdeelkap en rotor wil ik van de week nog halen en dan is ook dat op orde. Bougies zijn ca 25000 km geleden vervangen, misschien dat ik deze ook gelijk meepak.


Aangaande het onderstel ben ik nog denkende over wat met de vering te doen.
De veren zelf zijn volgens mij nog wel goed, alleen de schokbrekers hebben hun beste tijd gehad. Wat dan....Origineel nemen, gele Koni's, Bilstein?
Het hoeft allemaal niet knalhard te worden, maar wel stevig.

elianmars

Je kan niet stilzitten, hè?  ;D

Sbv

Valt wel mee, wil het alleen graag af hebben. Dat mag nog wel lang duren, anders weer wat anders gaan verzinnen  ;D

MarcoV

Ik heb zelf de gele koni's achter en deze bevallen mij prima!
Lekker stevig maar toch niet te. En je kunt ze harder of zachter zetten.

MarcoV ;)