Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mehn

Citaat van: Sbv op 19-12-2008 13:11:06
Lengte van een V70 is volgens mij gelijk aan een S70

Klopt. Als je wilt weten hóe lang moet je in het boekje kijken of wachten op de volgende Roffel ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

Citaat van: mehn op 19-12-2008 16:14:47
Citaat van: Sbv op 19-12-2008 13:11:06
Lengte van een V70 is volgens mij gelijk aan een S70

Klopt. Als je wilt weten hóe lang moet je in het boekje kijken of wachten op de volgende Roffel ;D

Ik durf (bijna) te wedden dat er nu een paar mensen naar buiten rennen en hun wagen aan het opmeten zijn ;D
De Tussenpaus

Eugene

4.72 dacht ik...

If it's not blown, it sucks...

Guido S70

Ja, zowel voor de S als de V.

Sbv

Morgen is de grote dag. Als het goed is gaan dan de restanten ST-XV-06 naar hun laatste rustplaats.

Op mijn werk een autoambulance meegenomen achter de andere S70. Zal morgen een paar foto's maken nog en deze hier neer zetten.


elianmars

Gaat het nou gebeuren, joh?  :-\ :'(

Vergeet de velgen er niet onderuit te halen!  ;)

Sbv

Citaat van: elianmars op 23-12-2008 21:01:46
Gaat het nou gebeuren, joh?  :-\ :'(

Vergeet de velgen er niet onderuit te halen!  ;)

De 2 reserve wielen bedoel je en dan als de auto op de trailer staat de achteras nog. Zit er nog maar heel los op momenteel. De voorkant rolt enkel met de krik de gehel ophanging is er al vanaf

elianmars

Ok. Dan ben je lekker bezig geweest!

Ik ben benieuwd naar de foto's van de arme S.

Sbv

Morgen de foto's van het afscheid. Het is geen teraarde stelling of crematie maar toch...

Heb mijn beste gedaan met kaal maken en er kan altijd nog wel meer af, maar ben er nu klaar mee en wil de garage weer gaan gebruiken

Sbv

#99
Vandaag de grote dag van het afscheid.

Op mijn werk even een trailer meegenomen en een paar sjorbanden.

Het uit de garage rijden viel me mee. Achter zaten 2 reserve wielen en aan de voorzijde een garage krik. Na het opladen was het nog een leuk werkje om de achteras eraf te halen.



Uiteindelijk is ook dit gelukt en was het een kwestie van aanhanger aankoppelen en rijden.



Op naar de laatste rustplaats.



Het ga je goed ST-XV-06. In onze gedachten ben je bij ons. Een deel van je leeft verder in de nieuwe S70



Voor de oplettende mensen. De forum sticker zit nog op de achterruit.

koenne

Hij is goed kaal volgens mij. Zonde van de auto, maar soms kan het niet anders he.

MarcoV




Das lekker zeg, staat er net jatten ze je wielen al ;D

MarcoV ;)

Sbv

Tja Rotterdam zuid dan krijg je dat. Even snel kerstboodschappen doen   ;D

elianmars

Dat stuk bouwstaalmat kon je ook niet meer gebruiken?  :P

Ik zie nog een goede uitlaat inclusief sierstuk onder de wagen hangen. Zonde!  :o



;D

En nu genieten van de nieuwe, Sander!

Sbv

Citaat van: elianmars op 24-12-2008 20:30:01
Dat stuk bouwstaalmat kon je ook niet meer gebruiken?  :P

Ik zie nog een goede uitlaat inclusief sierstuk onder de wagen hangen. Zonde!  :o



;D

En nu genieten van de nieuwe, Sander!
Die mat lag an jaren in de garage. Uitlaat had ik geen zin meer in om deze eraf te halen. Het eindstuk heb ik gepoogd, maar zat dusdanig vast dat ik deze heb laten zitten.