Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 25-02-2011 19:13:37
Nou, ik ben er helemaal klaar voor, hoor  ;D  Ik heb ruimte gemaakt, zodat beide wagens morgen binnen kunnen staan.

http://www.familie-verweij.nl/diverse/klaarvoordeklus.jpg

Je hebt een hoop auto's gehad Marcel ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

#511
Citaat van: Taranis op 25-02-2011 20:34:50
Wanneer is de disco geopend? :eusa_think:


;D

Dat is een bord van de plaatselijke discotheek. Althans, voorheen discotheek. Is nu een zalencentrum geworden. Heette eerst "De Schuur", maar op aanraden van Anita Meyer heeft de eigenaar de naam veranderd in La Baraque.

Wij hebben die toko gebouwd. Ook het meeste van het interieur is van onze hand  :)

Taranis

Grappig :)

Ik zat me al te bedenken dat er statafeltjes langs de rand stonden, een paar palmbomen, paar kratten bier, wat goede muziek... :eusa_whistle:

Sbv

Citaat van: irikro op 25-02-2011 17:30:00
Citaat van: Sbv op 25-02-2011 11:41:19
Citaat van: irikro op 25-02-2011 09:26:25
Nou, schroevendraaier op het werk opgeduikeld en tankklep handmatig kunnen openen. Onderweg naar huis getankt. Euvel thuis weer opgelost: ik had een stekker over het hoofd gezien bij het terugzetten van het deurpaneel  :eusa_wall:.
Gelukkig heb je dat zelf gedaan
;D ;D

Je mag nog wel vandaag kijken wat dat schurende geluid is re-achter sinds je daar de remschijf hebt vervangen! :evil:
Opgelost, remblok zat niet lekker en de handrem liep stond wat erg strak

Sbv

Citaat van: Bouke op 25-02-2011 19:25:44
Mooi hoor Iris die nieuwe neus zo :eusa_clap: :eusa_clap: en veel succes morgen met je bolide bij Marcel in de werkplaats ;)
Kom je poetsen dan ? of boom zagen ?

Bouke

Zagen hangt ff van Ries af,hij is nog druk met zij huis, maar dat komt zeker goed.Wat gaat er gepoetst worden waar je mijn hulp wil,ik hoor het graag zoals je weet ;)

Sbv

Citaat van: Bouke op 26-02-2011 10:16:03
Zagen hangt ff van Ries af,hij is nog druk met zij huis, maar dat komt zeker goed.Wat gaat er gepoetst worden waar je mijn hulp wil,ik hoor het graag zoals je weet ;)
Iris gaat de Saffron poetsen bij Marcel. Marcel en ik gaan wat klusjes aan beide S70's doen.

Zagen komt wel goed. Eerst Ries maar eens verhuizen

elianmars

Wat doe je nog online? ;D

De bomen komen wel, hoor. Het huis van Richard is belangrijker.

Bovendien ben ik zelf af en toe al aan het zagen. Drie zijn er tot de grond af. Nog een stuk of 12 te gaan :eusa_shifty:

Sbv

Citaat van: elianmars op 26-02-2011 10:25:24
Wat doe je nog online? ;D

De bomen komen wel, hoor. Het huis van Richard is belangrijker.

Bovendien ben ik zelf af en toe al aan het zagen. Drie zijn er tot de grond af. Nog een stuk of 12 te gaan :eusa_shifty:
Komen er zo aan. Nog even wat spullen in de auto en dan vroem

R o b

Zo dat werkhuis ziet er netjes uit!  :D

Bouke

Ik kom Iris help een paar uurtjes :eusa_dance:

elianmars

Grrrr.... We willen bij de zwarte een ashoes vervangen, maar de centrale asmoer wil niet los. Diverse gereedschap gesloopt, maar de moer blijft vast zitten.

Deze klus moeten we opgeven, helaas  :-\

850estatetdi

Citaat van: elianmars op 26-02-2011 13:51:55
Grrrr.... We willen bij de zwarte een ashoes vervangen, maar de centrale asmoer wil niet los. Diverse gereedschap gesloopt, maar de moer blijft vast zitten.

Deze klus moeten we opgeven, helaas  :-\

dop met een sleutel en dan een grote lange pijp er op zetten waar je aan kan hangen

Chris

Citaat van: elianmars op 26-02-2011 13:51:55
Grrrr.... We willen bij de zwarte een ashoes vervangen, maar de centrale asmoer wil niet los. Diverse gereedschap gesloopt, maar de moer blijft vast zitten.

Deze klus moeten we opgeven, helaas  :-\

:eusa_think: Doet mij denken aan wat sleutelwerk aan de Crossmeeuw.

Hoop dat het inmiddels toch gelukt is?

Misha

Citaat van: Chris op 26-02-2011 14:31:34
Citaat van: elianmars op 26-02-2011 13:51:55
Grrrr.... We willen bij de zwarte een ashoes vervangen, maar de centrale asmoer wil niet los. Diverse gereedschap gesloopt, maar de moer blijft vast zitten.

Deze klus moeten we opgeven, helaas  :-\

:eusa_think: Doet mij denken aan wat sleutelwerk aan de Crossmeeuw.
ah, ik zie een verband..
Jullie weten toch wel dat hij linksom moet ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het