Projekt Black Gold

Gestart door RobbertC70, 15-12-2008 05:33:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70geRwin

Citaat van: RobbertC70 op 26-03-2009 18:24:52
Pegs zwart? Nope.
Zou misschien best bruut staan maar ik ben een sucker voor de lichte kleur onder zwarte auto.



idd black on black rocks, maar dit is ook mooi hoor  :eusa_whistle:

RobbertC70

#31
Even wat new pics; hij is dus net 195.000km 'oud'...

De verlaging voor en achter van dichtbij:


Jeff

Netjes, schiterende auto. Gaan de verder nog aanpassing komen? :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

RobbertC70

Jazeker Jeff ;D
Het 'standaard'-gebeuren als een 18T, alu-IC met slangen, groene injectoren, motorsteunen en wellicht open luchtfilter schijnt er wel een beetje bij te horen. (vergeet ik dan niets?)

Ik hoop dat dat in mei gerealiseerd kan worden, het spul is besteld en ik ben de 6e van die maand weer in NL...
Hij staat daar met strak gespoten bumpers, plaatselijk uitgedeukt, de-badged en volledig gepolijst op me te wachten bij het auto schade centre.

Het zou ook mooi zijn als de 19'' ASA Imola zomervelgen er dan gelijk onder kunnen!

Dan kan hij voor de C70-meeting van 14 juni in Utrecht in ieder geval met trots en strak stijlvol in mn garage staan glimmen 8)


C70_99

Zozo, je hebt de Imola's toch nog besteld? Ik ben voor de Mesh III gegaan. Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien onder je auto. Ik houd het in de gaten!

RobbertC70

#35
Merkjes eraf en volledig schadevrij nu:
(06 mei 2009)





RobbertC70

#36
Moest nog meer rechtgetrokken worden dan wat mijn oog zag, nl het portier:





Goed werk afgeleverd bij  asc breda, gewoon als nieuw die wagen.


RobbertC70

Gisteren zijn er een 18T ingeknutseld, een dikke alu IC, groene injectordingetjes, open lucht filter apparaat; tevens wat slangenwerk en motorsteunen vervangen...

Gaat nu best als de brandweer ;D, zo maar eens een langere tour maken dan tussen Moergestel en Breda!

Jeff

Netjes, nog update's qua fototjes eventueel?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

RobbertC70

Tweede helft van juli Jeff, dan liggen er hopelijk ook de juiste velgen onder!  ::)

wepster

wat is er mis met deze velgen dan  ???
vind het hem wel goed staan  ;D

RobbertC70

Tx, ik ook ; )

Nix mis mee verder, maar het is het winter spul nog.
Inmiddels liggen de zomerse 18'' Tritons er weer op maar we hadden nog een maatje groter besteld vandaar.

RobbertC70


M a r c

Wil je het ook van juli zien?

;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RobbertC70

Je moest eens weten, kan bijna niet wachten tot ik er volgende week eens mee weg kan!  :eusa_dance:
Als je alvast een piccie heb of zo, graag...