Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

Enige waar je een beetje kans maakt is in bochten. Die dingen kunnen keihard, maar willen in bochten ook keihard rechtdoor.
...The Nile isn't just a river in Africa...

MEN-O

Klopt allemaal wel, alleen is de accu natuurlijk in no-time leeg als je een paar keer 'volgas' hebt gegeven.

V70 classic

Citaat van: MEN-O op 26-11-2016 11:42:55
Klopt allemaal wel, alleen is de accu natuurlijk in no-time leeg als je een paar keer 'volgas' hebt gegeven.

Wij halen de pomp nog :eusa_think:
















net  ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

NinaPaul

Citaat van: classicT5 op 25-11-2016 21:12:54
Ook in gereden, maar vond de beleving niet zo snel, geen herrie, niets.

Dat is natuurlijk persoonlijk, maar herrie zullen ze binnenkort wel moeten maken (veiligheid bij lage snelheid).
Ikzelf vind (na testrit P90D ludicrous mode) dat de beleving heerlijk is. De rem gebruik je bijna niet en de power is instant en fenomenaal.

Citaat van: Marc O. op 26-11-2016 07:43:45
Enige waar je een beetje kans maakt is in bochten. Die dingen kunnen keihard, maar willen in bochten ook keihard rechtdoor.

De model S heeft een hoge lateral G force in de handen van professionals, in de regio van de nissan GTR.
Op het randje heb ik nooit gereden ermee, maar de grip in bochten is erg goed.

Citaat van: MEN-O op 26-11-2016 11:42:55
Klopt allemaal wel, alleen is de accu natuurlijk in no-time leeg als je een paar keer 'volgas' hebt gegeven.

Een 850 turbo doet ook zo 20liter op 100km bij race-achtig gebruik, dan is je tank ook in no-time leeg.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

NinaPaul

Verder zit er verschil in versies een tesla S 60 is wat anders dan een P100D

Een V70 met 126pk is ook veel trager dan de 265pk R.....
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Paulvdberg

Vorige week samen met me vrienden op vakantie geweest naar oostenrijk:)
Maatje in zijn golf 6 R20 en ik in de 850 T5.
In Duitsland meerdere sprintjes gedaan tegen de golf.
We zijn er alleen wel achter dat hij 0 meter sneller of trager is :D
Echt exact even hard!! Heb zelf een schutten chip + 3" downpipe en simons catback.
Verder wijnig bijzonders. Vind t toch een hele mooie! Hij met zn € 20,000 eigenlijk uitgelachen door mijn baksteen:)

Ryque

Vandaag in duitsland tegen een V60 D6 hybride. Bleef me iets voor tot aan de 80 tot begon ik in te lopen. Op de snelweg was de overwinning makkelijk behaald. Zo'n D6 stelt minder voor dan ik verwacht had. komt wel goed vd lijn met zn elektra motor, maar zodra het alleen diesel is stelt hij mij nogal teleur.
Volvo 944 1997 LPT Mystic silver metallic 426
&
Volvo 855 1995 2.0 T5 Silversand Metallic 419

V70geRwin

Citaat van: Ryque op 18-02-2017 20:29:48
Vandaag in duitsland tegen een V60 D6 hybride. Bleef me iets voor tot aan de 80 tot begon ik in te lopen. Op de snelweg was de overwinning makkelijk behaald. Zo'n D6 stelt minder voor dan ik verwacht had. komt wel goed vd lijn met zn elektra motor, maar zodra het alleen diesel is stelt hij mij nogal teleur.

weegt ook allemaal nog al wat, moet allemaal versneld worden.
maar toch een lekker gevoel dat zo'n oud hok nog goed meekomt  ;)

Piet

#1553
Vandaag in het nieuws: Levenslang, in Duitsland, voor twee bestuurders bezig met tegen elkaar op te racen waarbij een dode viel in een auto waar een van beide op vloog...................
Was dan wel op een drukke boulevard.

V70geRwin

Citaat van: Piet op 27-02-2017 17:20:26
Vandaag in het nieuws: Levenslang, in Duitsland, voor twee bestuurders bezig met tegen elkaar op te racen waarbij een dode viel in een auto waar een van beide op vloog...................
Was dan wel op een drukke boulevard.

En terecht, 180 over de boulevard.

elianmars

Citaat van: V70geRwin op 27-02-2017 17:33:10
Citaat van: Piet op 27-02-2017 17:20:26
Vandaag in het nieuws: Levenslang, in Duitsland, voor twee bestuurders bezig met tegen elkaar op te racen waarbij een dode viel in een auto waar een van beide op vloog...................
Was dan wel op een drukke boulevard.

En terecht, 180 over de boulevard.

180 op een boulevard?? Zot!!  :eusa_wall: :eusa_wall:

V70R^2

De bekende etnische medelanders met te veel geld en te dikke auto's, maar dat zal ik wel weer niet mogen zeggen..

Mooi voor ze, en hopen dat levenslang ook echt levenslang is in DLD.

Ludo

En in NL kopen we een Volvo T of R, fokken dat ding zo ver mogelijk op... om lekker 50 te gaan rijden.
Zo hypocriet zijn we wel ja... 

::)

V70R^2

ach, 250km/h op de snelweg is prima te overzien en met defensief rijden totaal niet gevaarlijk.

180km/h op een boulevard is compleet achterlijk, dan heb je echt totaal geen respect voor het leven van anderen... En dat hadden ze ook niet, het boeide ze niks dat ze iemand dood reden, geen spijt geen excuses niks.. Tot ze straf kregen, toen gingen ze boehoe doen..

Typisch volk, onze steden zitten er vol mee.

elianmars

Citaat van: Ludo op 27-02-2017 19:45:42
En in NL kopen we een Volvo T of R, fokken dat ding zo ver mogelijk op... om lekker 50 te gaan rijden.
Zo hypocriet zijn we wel ja... 

::)

Ik gebruik de pk's af en toe. Maar dan wel op de snelweg, als er ruimte genoeg is.