"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjenT5R

Ja ik denk ook echt wel dat dit een walbro is hoor want t staat er echt aan alle kanten op aan en in.

Moet wel toegeven dat ie een stuk minder herrie maakt dan m'n vorige walbro ;D

Hij zoemt er gewoon vrolijk op los :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

Citaat van: Snellebaksteen op 13-04-2018 22:12:35
Ik rij ook met een pomp van een tientje uit China in m'n BMW motorfiets. Echt onvoorstelbaar, bij de dealer kost het zelfde ding €270!

i love it ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

classicT5

Verschil is wel erg groot in prijs. Gedeeltelijk te verklaren doordat veel schijven overgeslagen worden -> geen importeur die marge maakt, geen dealer die marge maakt. En dan een verkoper die genoegen neemt met lagere marges, bij oem's zijn marges van50% en meer niet uitzonderlijk op a/m parts.

-D©©©L-

Citaat van: classicT5 op 13-04-2018 22:24:24
Verschil is wel erg groot in prijs. Gedeeltelijk te verklaren doordat veel schijven overgeslagen worden -> geen importeur die marge maakt, geen dealer die marge maakt. En dan een verkoper die genoegen neemt met lagere marges, bij oem's zijn marges van50% en meer niet uitzonderlijk op a/m parts.

Nog even en het is waarschijnlijk klaar met de BTW en heffingvrije import uit China. (2021)

V70geRwin

Citaat van: arjenT5R op 13-04-2018 21:39:14
Citaat van: Marijn Degens op 11-09-2017 15:32:10
(Ali)Walbro pomp zit er ondertussen in en werkt gewoon helemaal goed. Zit nu te kijken naar een nieuwe LMM voor mijn S70 en kom niet tegen voor minder dan 150 euro ex verzending.

En dan even zoeken op Ali https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20170911052504&SearchText=0280217107 :eusa_whistle:

Deze walbro dus he ;D

Opbrengst is perfect en hij zoemt een heel vrolijk deuntje :D

edit:

Deze pomp dus:

https://nl.aliexpress.com/item/Universal-Intank-Fuel-Pump-Walbro-Gss342-Fuel-Pump-255lph-Power-Flow/32694792703.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.NahRqm

thx, ook maar even eentje aangeklikt  ;D

Marc O.

Vandaag een half rondje Walcheren gereden met Arrrr z'n (en mijn ex-) Rrrrrr. Mijn god zeg, wat is dat ding snel, tering!!  :o :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Hans Duiven


rappendaf

850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Piet


razorx

Kweenie. Niet om een spelbreker te zijn, maar mijn Walbro mocht er binnen een jaar uit. Ik was het gekrijs en de te lage opbrengst zat.
Nogmaals niet om lullig te doen maar ik voorspel dat jullie die allen serieus bezig zijn en ook meten en kunnen zien wat die pomp doet, dat jullie spijt krijgen. Niet van de twee tientjes maar van de arbeid.

Deatschwerks of AEM levert zoveel mooier spul. ;)
Anyway. Aardig bedoeld.

arjenT5R

Og op t moment doet ie t beter dan de originele bosch ;D

Wie weet doet de chinese knock off t beter dan de originele amerikaan ;D

Ik heb ook een "dure" walbroro gehad maar die maakte idd een hoop leven.
Deze niet die zoemt vrolijk :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

Wie weet dat dit Chinese exemplaar misschien inderdaad beter is. Zou leuk zijn. Time will tell.

V70geRwin

Citaat van: razorx op 16-04-2018 22:50:31
Kweenie. Niet om een spelbreker te zijn, maar mijn Walbro mocht er binnen een jaar uit. Ik was het gekrijs en de te lage opbrengst zat.
Nogmaals niet om lullig te doen maar ik voorspel dat jullie die allen serieus bezig zijn en ook meten en kunnen zien wat die pomp doet, dat jullie spijt krijgen. Niet van de twee tientjes maar van de arbeid.

Deatschwerks of AEM levert zoveel mooier spul. ;)
Anyway. Aardig bedoeld.

Bedankt voor je kritische noot Yits, als je niets meer hoort over een jaar had je gelijk  ;)
Nee, we gaan het zien of hij in het rijtje komt van 2dehands stuurhuis, scanpech zooi etc  ;D

Heb er nu een noname in van Nordicar (al heel lang geleden gekocht toen ik nog de 10v had) en twijfel wel eens over de opbrenst, dus gelijk een leuke proef.

leons850

Ik rij al een jaar of 3 met een Walbro rond in mijn S70 en heb nergens last van.
In de auto hoor je hem niet en brandstof kom ik ook niet tekort.

Denk dat je een maandag morgen modelletje hebt gehad Yits.
Heb er toen in de zelfde maand 3 geplaatst waaronder in mijn auto, nog nooit klachten over gehoord.

Ook met de 470cc injectoren heeft hij geen probleem.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein