Vacuumslangen vervangen FOTO,S!!

Gestart door MarcoV, 08-02-2009 17:42:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lampje

#75
Dan doe ik graag nog eens met je mee Sander, maar dan in de kleur zwart 8) :o

@Marco: hoe liep 'ie stationair? En op  de snelweg? Alles prima neem ik aan?

Elsje

#76
Mooie foto's  ;)  Marco zitten alle slangen er weer op ::)  Ik kwam even de geleende LMM teruggeven aan Sander .... ging 2,5 uur later weg. Weer een leuke zaterdagminimeeting ;D  Sander nogmaals bedankt!

Citaat van: Sbv op 21-02-2009 21:25:46
Hi Frank,

gelijk al foto's aan het neerzetten. Het is gelukt. De auto wou gelijk starten.
Al met al een leuke ochtend gehad. Binnenkort mijn S70 voorzien van nieuw vacuumslangen

Hoi Sander, Ik doe graag mee .........

MarcoV

Zo, twee ontvelde handen en een stijve rug verder is alles weer gelukt ;D
Was een hele klus maar de ruitenwisser zit ook op de rechter koplamp en alle vacuumslangen zijn mooi blauw!
Jesse, Frank en Sander nog bedankt voor de hulp en gezelligheid en op naar de volgende klus ;D
Hier nog een paar foto's van mij, zijn er niet zo veel omdat ik druk aan het sleutelen was :eusa_shifty:

MarcoV ;)














Vulk

Rijd de auto er nu ook beter op? Betere stationairloop? Hogere turbodruk? :)

MarcoV

Nou, ik kan niet zeggen dat ie beter loopt, hij liep al goed! Ik heb wel het gevoel dat ie stationair wat rustiger loopt.
Alleen uit voorzorg de slangen vernieuwd en was bij twee slangen geen overbodige luxe, zaten al haarscheurtjes in.
Al met al weer een leuke maar lastige klus geklaard ;)

MarcoV ;)

Sbv

Op naar de volgende klus. Binnenkort toch nog eens proberen de bumper iets hoger te krijgen. Met een dremeltje het gaat iets ruimer maken. Tectiel erop en hopelijk een nog mooier resultaat.

Volgende klus de waterslangen vervangen

MarcoV

#81
Exact, maar alles op zijn tijd, eerst de handen weer laten helen :eusa_whistle:
Ook maar even uitzoeken welke slangen we waar kunnen kopen, zou wel graag blauwe samco-slangen willen, het oog wil ook wat hé.

MarcoV ;)

BenC70ES

Gaf die verschillende diameter geen problemen?


Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Sbv

We hebben andere vacuum slang genomen met andere(meer gelijke) diameter.

s089917

wel opvallend zo'n blauwe slang! Ook van Samco?? Voor het beetje extra onder de kap, een kleuraccentje....

Sbv

Volgens mij niet Samco. Durf ik zo niet te zeggen. Het zat niet in Samco verpakking

V70 classic

Staat wel leuk dat blauw.
Was laatst op discovery hoe ze die slangen maken.
De waterslangen ed ia allemaal handwerk.

Leveren ze ook andere kleuren trouwens?
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Sbv

Yep,

Samco zeker. Zoek maar eens even. Wou je mooie Rose hebben onder de kap? dat kan hoor.

V70 classic

Citaat van: Sbv op 23-02-2009 16:57:40
Yep,

Samco zeker. Zoek maar eens even. Wou je mooie Rose hebben onder de kap? dat kan hoor.

Nou nee  ;D .

Ik heb je al eens verteld dat er met de tijd wat anders komt , dus een beetje research kan geen kwaad .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

MarcoV

Citaat van: s089917 op 23-02-2009 16:03:17
wel opvallend zo'n blauwe slang! Ook van Samco?? Voor het beetje extra onder de kap, een kleuraccentje....

Ik had de 4 mm slang bestelt bij Biesheuvel autosport! Maar bleek toch wat krap voor sommige slangen.

MarcoV