Projekt White Lady update 25-5

Gestart door antraciet, 07-04-2009 19:39:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

antraciet

Hallo allemaal

Hier het verslag van de "roestauratie" van mn witte volvo amazon bouwjaar 1965

Hier zoals ze eruit zag toen ik dr gisteren opgehaald heb


mn daily op de achtergrond


met een stukje van mn kever die deze week opgehaald wordt Tsja besmet met t volvo virus denk ik



maar ja vandichtbij.....





en na de staalborstel op de boormachine en een berde beitel bleek het gaatje een gat en drie lagen op elkaar gebakken roest



Nu eerst maar plaatwerk bestellen denk bij Slubo doetinchem of weet iemand nog een goed adresje in de achterhoek

groet Arjen

Vulk

Nou dat ziet er niet goed uit, maar als je het topic van Wepster eens doorleest ontdek je wel dat het helemaal goed komt!
Veel succes. :)

antraciet

Vandaar de "originele naam" Heb voor aanschaf het hele topic doorgelezen.

Arjen

antraciet

Nog een paar to do plekken








en de oogst

Jeff

Ik ben benieuwd naar het resultaat straks, het ziet er momenteel niet best uit...  ::) Heeft de wagen altijd onder een afdak gestaan die lekte ofzo? :eusa_think:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

antraciet

denk meer frisse buitenlucht maar goed voor dat geld en met apk tot juni 2010 mag je niet te veel verwachten

marc-850

Citaat van: antraciet op 07-04-2009 20:29:40
denk meer frisse buitenlucht maar goed voor dat geld en met apk tot juni 2010 mag je niet te veel verwachten

2001 toch zeker..?  ;)
Maar toch succes met dit project, ben benieuwd naar het eindresultaat.

antraciet

neuh 2010 dragende delen zijn voor over ik nu kan zien vrij hard Niet zo krokant als de vloerplaat  :eusa_dance:

Claudia

Citaat van: antraciet op 07-04-2009 19:39:32


Nu eerst maar plaatwerk bestellen denk bij Slubo doetinchem of weet iemand nog een goed adresje in de achterhoek

groet Arjen


Slubo is een prima adres om spullen te regelen.
Niet duurder dan elders, en een boel kennis voorradig.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

wepster

#9
als ik dit zie krijg ik weer een dechaveu ;D
veel suc6 met de restauratie het ziet er erger uit dan het is en als je zelf een beetje handig bent kun je een hoop kosten en elende zelf oplossen


oja mocht je vragen hebben schroom je niet om een pb te sturen en voor onderdelen weet ik ook nog wel wat adressie's dus laat maar weten

ik zal het topic blijven volgen met arends ogen en veeeeeeeeeeeeeel geduld  ;D


greets wepster

Erik_M.


Zohoo Antraciet, jij bent voorlopig 'van de straat' zullen we maar zeggen. Aan deze Amazon zit best een kluif werk, maar gezien je enthousiasme zal het vast tot een goed eind gebracht worden zodat er binnen nu en niet al te lange tijd  ;) weer een fraaie origineel Nederlandse Amazon terug op de weg is.

Ook dit topic ga ik met veel belangstelling volgen. Veel succes !!

gRoet,
eRik (ook Amazon eigenaar/rijder)


 

DD

succes met je restauratie, heb je ook wat foto's van de kever? dat blijven toch ook uber wagentjes.

)()()sT

Citaat van: wepster op 07-04-2009 21:38:09
als ik dit zie krijg ik weer een dechaveu ;D

Tis een Amazon, geen 2CV  :evil: ;D

Succes met de restauratie  :eusa_clap:

Eugene

Veel succes met de restauratie, die roest is hetgene wat mij ervan weerhoud om een Amazon te kopen...

Citaat van: )()()sT op 08-04-2009 10:52:13
Citaat van: wepster op 07-04-2009 21:38:09
als ik dit zie krijg ik weer een dechaveu ;D

Tis een Amazon, geen 2CV  :evil: ;D


ROFL ;D


If it's not blown, it sucks...

darius

Oei , ik wens je heel veel succes toe. Persoonlijk zou ik hier slapeloze nachten van krijgen. Goed dat je dit wagentje van een wisse dood aan het redden bent.
No show, only go.