cruise control volvo 240 vraagje

Gestart door Rijns_t5r, 11-05-2009 09:33:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rijns_t5r

ik verblijf in de weekenden op de camping en dit jaar is er nog een volvo liefhebber komen staan,deze heeft een hele mooie volvo 240,we zijn aan de praat geraakt en heeft zijn volvo van binnen en van buiten laten zien,nou komt de vraag zijn cruise control doet het niet,hij heeft de bedienings handel al vernieuwd,ik ben opzoek geweest op het web maar kan erg weinig vinden over de cc van een 240.
wie kan mij wat meer vertellen hierover en waar moet ik zoeken om deze volvo liefhebber te helpen!
deze 240 heeft een obd kastje,iemand een lijstje hiervan?

bedankt robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Sbv

Heb je hier http://www.volvolvo.nl/ je vraag ook al neergezet ?

Vacuum lekje ergens ? Handle uit verkeerd bouwjaar ?

Welk bouwjaar is de 240 ?

Rijns_t5r

geen vacuum lekje,motor loopt heel mooi,geen overmatig bezine verbruik.
bouwjaar,tja hij heeft het gezegd maarrrrrrrr zal het nog een keer moeten vragen,sorry
ieder geval bedankt
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Emiel

Zit dat niet met een vacuumbalg bij de gasklep? Controleer die goed, haal hem desnoods even los.

Spin!

Heb onlangs de cruisecontrol van een S70 gemaakt...zitten onder bij de pedalen 2 schakelaartjes met een vacuum werking. Deze was defect, druk met je voeten de pedalen eens omhoog en probeer de cruisecontrol nog eens. Kan ook zijn dat de schakelaartjes beetje lam zijn. Nou weet ik dat een 240 anders is dan een S70...maar wie weet zit dezelfde techniek er nog wel achter. Kosten schakelaartjes 13 euro per stuk bij de dealer.

www.vm-parts.nl

Rijns_t5r

hee bedankt heren,das het proberen waard,maar nu nog de obd,heeft hier iemand de storingscode lijst van een 240?
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS