Hoe snel is de jouwe ?

Gestart door rovelra, 07-07-2009 19:34:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

razorx

#15

Dat het bij Planet/KPN in de regio niet altijd een feest is, de laatste tijd was me bekend. Maar dit.
:eusa_think:

Vlak daarna bij www.speedtest.nl
31779.2 KByte/sec
Wel heel knap voor een matige 4Mbit/s verbinding


denkweb

Citaat van: razorx op 07-07-2009 20:48:44
http://www.speedtest.net/result/512242994.png
Dat het bij Planet/KPN in de regio niet altijd een feest is, de laatste tijd was me bekend. Maar dit.
:eusa_think:

Vlak daarna bij www.speedtest.nl
31779.2 KByte/sec
Wel heel knap voor een matige 4Mbit/s verbinding

14k4 modem??

Marc O.



Kweenie waar dat "Green ISP" vandaan komt. Van oorsprong is het gewoon een Tiscali (=Telfort=KPN) 6MB abo.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Freakybaby

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in NederlandKlaar  402.3 KByte/sec
                (=3218 kbps)

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalenKlaar  132.5 KByte/sec
                (=1060 kbps)

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.Klaar  575.0 Conn/min

Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt)Klaar  13.0 ms

En wat zegt dit??? Ik krijg niet zo'n mooi tabelletje, wel gezeur over inloggen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

denkweb

Citaat van: Marc O. op 07-07-2009 20:52:46
http://www.speedtest.net/result/512250610.png

Kweenie waar dat "Green ISP" vandaan komt. Van oorsprong is het gewoon een Tiscali (=Telfort=KPN) 6MB abo.

Beter de kleine lettertjes lezen; Green ISP is Telfort. Telfort is de handelsnaam.

denkweb

Citaat van: Freakybaby op 07-07-2009 20:55:15
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in NederlandKlaar  402.3 KByte/sec
                (=3218 kbps)

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalenKlaar  132.5 KByte/sec
                (=1060 kbps)

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.Klaar  575.0 Conn/min

Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt)Klaar  13.0 ms

En wat zegt dit??? Ik krijg niet zo'n mooi tabelletje, wel gezeur over inloggen.

Voor 5 euro wil ik het geheim wel verklappen hoor  ;D

Freakybaby

Citaat van: denkweb op 07-07-2009 20:56:21
Citaat van: Freakybaby op 07-07-2009 20:55:15
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in NederlandKlaar  402.3 KByte/sec
                (=3218 kbps)

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalenKlaar  132.5 KByte/sec
                (=1060 kbps)

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.Klaar  575.0 Conn/min

Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt)Klaar  13.0 ms

En wat zegt dit??? Ik krijg niet zo'n mooi tabelletje, wel gezeur over inloggen.

Voor 5 euro wil ik het geheim wel verklappen hoor  ;D

Ach, ik weet gratis ook wel dat ik best vlot internet gekocht heb..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Marc O.

Citaat van: denkweb op 07-07-2009 20:55:28
Citaat van: Marc O. op 07-07-2009 20:52:46
http://www.speedtest.net/result/512250610.png

Kweenie waar dat "Green ISP" vandaan komt. Van oorsprong is het gewoon een Tiscali (=Telfort=KPN) 6MB abo.

Beter de kleine lettertjes lezen; Green ISP is Telfort. Telfort is de handelsnaam.

Die lees ik uit principe niet. Nooit. :evil:
...The Nile isn't just a river in Africa...

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

razorx

#24
@denkweb: Nee, alleen een regelmatig brakke verbinding. Soms lijkt het of ik met schelledraad aan de wereld hang. Heb wel wat scepsis over de test overigens.
Zie ook de ping tijd hier onder.

Hier een test op een andere computer op een heel andere locatie:


(Onze oude server op een leuk plekje)

vdotinga

goh, ik moet het met de onderstaande resultaten doen. Sneller kan ik het hier in dit gehucht niet krijgen. :(


thuur

Citaat van: vdotinga op 07-07-2009 22:17:17
goh, ik moet het met de onderstaande resultaten doen. Sneller kan ik het hier in dit gehucht niet krijgen. :(

http://www.speedtest.net/result/512313488.png

Ik hoop voor je dat het wel goedkoop is..


Gr ;D

Ronbroek

Citaat van: razorx op 07-07-2009 21:25:59
@denkweb: Nee, alleen een regelmatig brakke verbinding. Soms lijkt het of ik met schelledraad aan de wereld hang. Heb wel wat scepsis over de test overigens.
Zie ook de ping tijd hier onder.

Hier een test op een andere computer op een heel andere locatie:
http://www.speedtest.net/result/512272042.png

(Onze oude server op een leuk plekje)

Logeert hij in een datahotelletje  :eusa_clap:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

vdotinga

Citaat van: thuur op 07-07-2009 22:18:19
Citaat van: vdotinga op 07-07-2009 22:17:17
goh, ik moet het met de onderstaande resultaten doen. Sneller kan ik het hier in dit gehucht niet krijgen. :(

http://www.speedtest.net/result/512313488.png

Ik hoop voor je dat het wel goedkoop is..


Gr ;D

betaal hier net zoveel voor als voor een 2mbit lijn (EUR 35 per maand), echter dit is het maximaal haalbare uit de DSL lijn (384kbit). En kabel heb ik helaas niet/kan niet aangelegd worden. En dat allemaal op een steenworp afstand van de NL-grens.  :-\

Esveldt

Z2 van @Home



Eind van het jaar maar de zaak omzetten naar All in 1 Plus met extra HD TV.