[850 Club Meeting] 16/11/2002: Sleuteldag Arnhem

Gestart door Johann, 16-11-2002 17:40:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reitse

#30
hmmm... tegen zoveel gewicht kan ik bijna niet op.... dan maak ik er wel groen van...  :D (en toch was 'ie zwart.... [smiley=cwm10.gif] [smiley=cwm13.gif] [smiley=cwm14.gif]

Mellow_yellow

#31
Citeerhmmm... tegen zoveel gewicht kan ik bijna niet op.... dan maak ik er wel groen van...  :D (en toch was 'ie zwart.... [smiley=cwm10.gif] [smiley=cwm13.gif] [smiley=cwm14.gif]

Het kenteken is toch echt van Marc Heitzer zijn GROENE (!) 850 T-5R. Olive Green wel te verstaan. Ook dat stickertje The Fast & The Swedish is erg goed bedacht... Diegene die dat verzonnen heeft is echt een genie!  ;)

Reitse

#32
hmmm... "... want iedereen is gek.. behalve jij..."  [smiley=cwm12.gif] [smiley=cwm30.gif] [smiley=cwm25.gif] [smiley=cwm24.gif] [smiley=cwm29.gif]

Net even gewijzigd, het is nu een stijlvolle groene auto....  ;D

Roy_Heitzer

#33
Citeerook dat stickertje The Fast & the Swedish is erg goed bedacht...diegene die dat verzonnen heeft is echt een genie

Pardon??? ;) ;D

MARC

#34
[smiley=cwm28.gif] [smiley=cwm9.gif] [smiley=cwm28.gif] [smiley=cwm14.gif] Daar is ik dan,mijn auto is echt groen hoor!!! maar dat geeft niet hoor zwart is ook mooi.

groetjes M Heitzer.

Reitse

#35
Ow zeker! Ik dacht toch echt een zwarte auto te zien... zal wel iets met tegenlicht te maken hebben. Maar in groen en zwart worden 850's van die bijna statige auto's.

HaRdCoRe-WeZ

#36
Of met de kwaliteit van je fototoestel  :P
Nee, tis idd een beetje lastig te zien, en die sticker van The Fat & The Swedish blijft een actie op zich  ;D

DUH M@ZZOL$$

ps: Marc/Roy, nog plannen om naar Essen te gaan?

HaRdCoRe-WeZ

#37
T zijn idd DIKKE ZWEDEN Wez  :-/ maar ik bedoel natuurlijk The Fast & The Swedish  ??? foutjuh, bedank!

DUH M@ZZOL$$

Reitse

#38
Je weet dat je je eigen berichten nog kan editen?? Verder niet lullig bedoeld en ook prima dat je jezelf corrigeert maar scheelt een hoop posts... coming to think of it...  :D :D :D

Roy_Heitzer

#39
We gaan niet naar Essen Wez,we gaan a.s. Zondag wel naar S&D Utrecht,interesse?

MARC

#40
[smiley=cwm2.gif]heeee Roy die 850 van jou is wel zwart he ...........................................................geintje [smiley=cwm4.gif] [smiley=cwm40.gif] maar eh gaan er nog meer mensen naar speed en design zondag?

marc*

HaRdCoRe-WeZ

#41
Yup, ikke wel interesse hebben NIEZO RAAR TOCH whehehe. Nee is goei, lijkt me wel leuk, ik belt de 1 of de andert van de week wel ff, dan spreken we wel ff wat af ok?

DUH M@ZZOL$$

Reitse

#42
En de dag was zelfs zo'n succes dat er op de volvo850club pagina een fotocollage is gemaakt! Prachtig hoor!! :D
(overigens valt nu nog meer op dat mijn 850 een stuk bleker is geworden.... (staat naast een net gepoetste 850)...)

Johann

#43
CiteerOok dat stickertje The Fast & The Swedish is erg goed bedacht... Diegene die dat verzonnen heeft is echt een genie!  ;)

Zijn de The Fast & The Swedish II stickers al klaar?

HaRdCoRe-WeZ

#44
Haha, zijn die echt in de maak dan?

Is er ook nog zoiets als:

The Slow and the Japanese ?

DUH M@ZZOL$$