It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

)()()sT

Heb ook twee cream yellow's ;D


Marc O.

Echt, Astrid zou nog liever in een roestige 15 jaar oude Opel Astra gaan rijden dan in een Cream Yellow 850, die vindt ze zó verschrikkelijk lelijk. Maar de 945 komt nu qua kleur redelijk in de buurt. Moet ze dat ding zelf maar poetsen :evil: ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

GeertG

Hier ook al verkleurde 850-ers   :eusa_whistle:
De rode zondagavond nog afgespoeld (moest natuurlijk wel door de ruit kunnen kijken gisteren). Was gisterenochtend niet meer geel-vrij trouwens :eusa_shifty:
De DOP is sowieso niet meer aan zijn kleur te herkennen. Nancy gaat dus op de fiets  8)

Heb het idee dat het dit jaar echt extreem is met de stuifmeel........... :eusa_think:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

rogerV701998

Citaat van: GeertG op 26-04-2011 09:43:02
Heb het idee dat het dit jaar echt extreem is met de stuifmeel........... :eusa_think:

Volgens mij valt het nu extra op door gebrek aan regen. :eusa_think:

elianmars

Er is bij mij ook nog eens kleefzooi vanuit bomen op de wagen gekomen. Ik denk dat Bouke spontaan in huilen uitbarst, als hij mijn wagen nu zou zien  :-[

grijzev70tdi

Gelukkig valt het bij ons niet erg op :eusa_dance:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: elianmars op 26-04-2011 20:06:10
Er is bij mij ook nog eens kleefzooi vanuit bomen op de wagen gekomen. Ik denk dat Bouke spontaan in huilen uitbarst, als hij mijn wagen nu zou zien  :-[
Bouke poetsen wij zijn certerventilatie vervangen  ;D

maruska

Zei iemand carter ventilatie vervangen ? Graaaaaaaaaag !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

Dan sluit ik ook aan met de S80 en de 940. Zal ik jullie auto's net zo mooi poetsen als die van mij  :eusa_whistle:
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 26-04-2011 20:54:07
Dan sluit ik ook aan met de S80 en de 940. Zal ik jullie auto's net zo mooi poetsen als die van mij  :eusa_whistle:

Nee, laat maar. Ik heb foto's van de S80 gezien bij de rode R meeting  :eusa_snooty:

maruska

daar lag zo'n dikke laag stof en meuk op, dat het leek of de auto 2-tone gespoten was ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Wist je dat die sattelites eigenlijk zilverkleurig zijn?

Marc O.

Citaat van: KIM op 27-04-2011 07:30:25
Wist je dat die sattelites eigenlijk zilverkleurig zijn?

Volgens mij heeft de veeg-met-schoenproef van Maruska aangetoond dat die niet eens zo heel erg vies waren :eusa_snooty:. Maar zonder gekheid, die velgen waren inderdaad vies (mooi vies! ;D), maar zijn van zichzelf al wat donker van kleur, zéker niet zilverkleurig.
...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

veeg met slipper, aangezien sander mij liet uitstappen in de brandnetels ;D
maar ik veegde bewust zachtjes, om de zwarte tinten niet te verstoren.
Ik opteer nog steeds voor een kleine donatie voor een wasbeurt bij marc, onder het genot van een drankje..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...