It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

maruska

Foto's van het bekeken monster, Marc ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Wat verwacht je dan voor de T6 te krijgen, Marc? Ik denk dat je op een gegeven moment gewoon moet kiezen voor "verlies", als je er vanaf wilt. Ik heb een fortuin in Roetmobiel gestoken, maar als ik die kosten terug had willen hebben, had ik 'm nu nog niet verkocht.

Marc O.

Klopt Marcel, maar 2000 Euro (da's wat Paashuis wilde geven) is gewoon te weinig. Ik weet dat ik er zelf op marktplaats nog te veel voor vraag, dus ik ga wat zakken met m'n vraagprijs. Maar 3000 Euro moet toch wel lukken denk ik? Dan heb ik die 1000 Euro verschil liever in mijn zak dan in die van Paashuis.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Misha

Citaat van: Marc O. op 21-04-2012 19:23:12
Klopt Marcel, maar 2000 Euro (da's wat Paashuis wilde geven) is gewoon te weinig. Ik weet dat ik er zelf op marktplaats nog te veel voor vraag, dus ik ga wat zakken met m'n vraagprijs. Maar 3000 Euro moet toch wel lukken denk ik? Dan heb ik die 1000 Euro verschil liever in mijn zak dan in die van Paashuis.
2000 euro is nog niet eens de LPI installatie, zou ik het ook niet voor doen en al helemaal niet als het niet echt moet.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

)()()sT

Precies, dan zette ik 'm nog liever in de tuin ;D

Of doortuffen totdat er echt iets stuk gaat ...

Misha

Citaat van: )()()sT op 21-04-2012 19:29:20
Precies, dan zette ik 'm nog liever in de tuin ;D

Of doortuffen totdat er echt iets stuk gaat ...
Sommigen vervangen dan zelfs hun motorblok. :evil:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

)()()sT

Tja, of van een smooth S80 naar zo'n oud hok ::)

;D

Relaxed

Citaat van: Marc O. op 21-04-2012 19:23:12
Klopt Marcel, maar 2000 Euro (da's wat Paashuis wilde geven) is gewoon te weinig. Ik weet dat ik er zelf op marktplaats nog te veel voor vraag, dus ik ga wat zakken met m'n vraagprijs. Maar 3000 Euro moet toch wel lukken denk ik? Dan heb ik die 1000 Euro verschil liever in mijn zak dan in die van Paashuis.
Misschien kan je ook nog korting bedingen als je niets inruilt.

arjen850

Is geen automaat he Marc?

Marc O.

Citaat van: arjen850 op 21-04-2012 20:16:44
Is geen automaat he Marc?

Klopt, maar dat overleef ik wel ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Citaat van: )()()sT op 21-04-2012 19:35:20
Tja, of van een smooth S80 naar zo'n oud hok ::)

;D

Ja, het is wat hè ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Zal wel aan mij liggen omdat ik er niemand echt over hoor, maar ik vind die prijs echt behoorlijk fors voor een 2.0....  En dan voor het belachelijk inruilbedrag van Paashuis (is bekend als duur) is het nog 2450 bijliggen op inderdaad een oud hok.

Zou denk ik dan toch liever de S80 blijven rijden Marc... Maar goed dat is natuurlijk persoonlijk.

Marc O.

Klopt Dirk, hij is niet echt goedkoop. Maar eerlijk is eerlijk, de auto ziet er echt netjes uit en een half jaartje garantie is natuurlijk ook niet gratis. Gelukkig moét de S80 niet weg, dus ik blijf er voorlopig lekker mee doorrijden.
...The Nile isn't just a river in Africa...

antraciet

Paashuis is hier vlakbij. En staat bekend om zijn lage inruil en forse vraagprijzen