It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BenC70ES

Citaat van: Marc O. op 11-11-2009 20:45:45bij deze auto zit ie werkelijk op een onmogelijke manier weggemoffeld onder het inlaatspruitstuk. Alsof men zich ervoor schaamde :eusa_doh:

Bij elke turbo (5&6) zitten ze onder het inlaatspruitstuk...   jammer genoeg...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Marc O.

Citaat van: Misha op 11-11-2009 21:13:13
Ik ken nog iemand met een gereviseerde ETM voor weinig.... :eusa_whistle:
Die hem heeft vervangen om verkeerde redenen..

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Vandaag de distributieriem, multiriem, waterpomp, thermostaat en alle rollen laten vervangen. De multiriem was serieus aan vervanging toe (te zien op een van de foto's op de vorige pagina). De distributieriem eigenlijk pas over zo'n 50.000km, maar goed, hij zat er alweer zo'n 100.000km en 5 jaar op en da's toch eigenlijk best wel veel voor een stukkie rubber dat in potentie je bankrekening vele duizenden euro's lichter kan maken.
...The Nile isn't just a river in Africa...

ief

En wanneer ga je nou poetsen? :eusa_whistle: ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Marc O.

Citaat van: ief op 18-11-2009 04:42:53
En wanneer ga je nou poetsen? :eusa_whistle: ;D

Ben jij nog in NL? ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

RNB

Hoe is eigenlijk bij jouw de gastank en de schakelaar weggewerkt?

Ben er wel nieuwsgierig naar.

Marc O.

De gastank (100 liter bruto) ligt gewoon in de kofferbak en zal waarschijnlijk de reden gaan zijn voor echtelijke twisten voor en tijdens de eerstvolgende vakantie. Er is namelijk wat minder ruimte over in de kofferbak dan ik had ingeschat ;D

Schakelaartje is van het nieuwe type (rond en met blauwe LEDjes) en zit naast de handle van de automaat.

Zal deze week van beiden een fotootje maken.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ludo

Mooi hé met blauwe lichtjes.  :D


Marc O.

Jah, dat is 'em. Dat blauw vind ik persoonlijk niet zo geslaagd. In een VW, met blauwe dashboardverlichting, zou het niet misstaan, maar in mijn auto doet het dat wel.
...The Nile isn't just a river in Africa...

KMvrtr

Citaat van: Marc O. op 18-11-2009 12:14:09
Jah, dat is 'em. Dat blauw vind ik persoonlijk niet zo geslaagd. In een VW, met blauwe dashboardverlichting, zou het niet misstaan, maar in mijn auto doet het dat wel.

Er zijn hier op het forum vast wel een paar Handige Harry's die dat ding even voor je open kunnen prutsen en er wat mooie groene ledjes in bakken.

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Marc O.

Citaat van: ief op 18-11-2009 15:17:55
Citaat van: Marc O. op 18-11-2009 07:14:51
Citaat van: ief op 18-11-2009 04:42:53
En wanneer ga je nou poetsen? :eusa_whistle: ;D

Ben jij nog in NL? ;D
Nope... :eusa_snooty:

Dan gaat ie voorlopig niet gepoetst worden ;D

Zonder gekheid: Van Antoine al een goede tip gekregen, dus misschien dat ie daar heen gaat. Of anders heb ik een mooi excuus om een weekendretourtje AT te doen ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

KMvrtr

Citaat van: Marc O. op 18-11-2009 21:07:56
Citaat van: ief op 18-11-2009 15:17:55
Citaat van: Marc O. op 18-11-2009 07:14:51
Citaat van: ief op 18-11-2009 04:42:53
En wanneer ga je nou poetsen? :eusa_whistle: ;D

Ben jij nog in NL? ;D
Nope... :eusa_snooty:

Dan gaat ie voorlopig niet gepoetst worden ;D

Zonder gekheid: Van Antoine al een goede tip gekregen, dus misschien dat ie daar heen gaat. Of anders heb ik een mooi excuus om een weekendretourtje AT te doen ;D

Hij is bij Harold zeker in goede handen Marc. Hij heeft ook Bentleys onder zijn clientele. Maar gelukkig zonder belachelijke tarieven.
Aan de andere kant. Zo'n retourtje AT is inderdaad ook wel interessant, zou ik zelf ook nog wel eens willen doen.
Enige nadeel is dat ie natuurlijk wel weer vies is als je thuis komt.... ;)

Marc O.

Citaat van: KMvrtr op 18-11-2009 21:21:16
Citaat van: Marc O. op 18-11-2009 21:07:56
Citaat van: ief op 18-11-2009 15:17:55
Citaat van: Marc O. op 18-11-2009 07:14:51
Citaat van: ief op 18-11-2009 04:42:53
En wanneer ga je nou poetsen? :eusa_whistle: ;D

Ben jij nog in NL? ;D
Nope... :eusa_snooty:

Dan gaat ie voorlopig niet gepoetst worden ;D

Zonder gekheid: Van Antoine al een goede tip gekregen, dus misschien dat ie daar heen gaat. Of anders heb ik een mooi excuus om een weekendretourtje AT te doen ;D

Hij is bij Harold zeker in goede handen Marc. Hij heeft ook Bentleys onder zijn clientele. Maar gelukkig zonder belachelijke tarieven.
Aan de andere kant. Zo'n retourtje AT is inderdaad ook wel interessant, zou ik zelf ook nog wel eens willen doen.
Enige nadeel is dat ie natuurlijk wel weer vies is als je thuis komt.... ;)

Ja, da's ook weer zo. En zeker in de winter ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Vrijdag ga ik de remschijven + blokken vervangen. Zou eigenlijk afgelopen zondag gedaan worden met hulp en ondersteuning van Misha, maar die moest een paar uur vantevoren zonodig weer vader worden. :D

Naarmate ik meer km's met de S80 maak lijkt het alsof de "kloeink" in de voorwielophanging wat minder wordt. Ben er toch niet helemaal gerust op, dus ik zal meteen proberen te ontdekken waar dat door veroorzaakt zou kunnen worden. De schokbrekers van (vroege?) S80's staan erom bekend dat ze bepaald niet het eeuwige leven hebben. Misschien een minimeet organiseren met Ronald?  :eusa_whistle:
...The Nile isn't just a river in Africa...