It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Mooi verslag weer! :eusa_clap:

Veel plezier met de Zweed. Volgende Vomac per 740 dus? :P

rogerV701998

Mooi verslag met prachtige foto's! :eusa_clap:


UserID6342

Leuk verslag met leuke foto's Marc.  Mooi dat de 740 zich zo goed heeft gehouden.

wepster

mooi verslag marco .
nu maar hopen dat de 740 zo blijft presteren maar als hij goed onderhouden is ben ik daar eigenlijk niet bang voor .

Claudia

Wow...die meeuw!!!!! :D

Mooi verslag!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Laserblue

Mooi verslag!
Ik ben zwaar jaloers op je reis  8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Volvo850 93

Echt een mooi verslag en heel veel plezier met de 740


The Saint

Ik vind zelf de 700 serie van Volvo erg mooi. Heb er ooit voor gestaan er eentje aan te schaffen, maar ging niet door. Succes met je aankoop!

Leuk verslag en mooie foto's!

Nog 2 dingetjes die mij opvallen:

De drukte in het verkeer in Zweden. Moet idd wel een stuk rustiger zijn dan wij gewend zijn. Zelf geen ervaring mee, maar een Zweedse voetballer bij AZ (Elm) heeft weleens gezegd dat hij in Holland enorm moest wennen aan het verkeer: "overal auto's!"

En dat je gewoon wordt weggepest door muggen. Te triest voor woorden. Waarom doen overheden niet hun best om deze diersoort compleet uit te roeien?

The Saint, 'Muggen zijn *** hyve-lid' van het eerste uur:

http://muggen-zijn-***.hyves.nl/

No shirt no shoes, no pinball

Wibren

Mooi verslag van jullie reis!!
:eusa_clap: :eusa_clap:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Vulk


Marc O.

Citaat van: Taranis op 17-07-2010 01:31:55
Mooi verslag weer! :eusa_clap:

Veel plezier met de Zweed. Volgende Vomac per 740 dus? :P

Ja, wat mij betreft wel. En Kornelis en Marjolein zouden met hun 745 Turbo gaan.  :D Moeten we voor die tijd Elmar ook nog aan een 740 helpen; hij is al druk aan het rondkijken op blocket.se ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Citaat van: Marc O. op 17-07-2010 01:20:56

We zijn inmiddels dus onderweg van Örnsköldsvik naar Linköping, een rit van ruim 700km.


Wáár vandaan ?? ??  ;D

viking_in_shorts

Citaat van: Marc O. op 17-07-2010 10:07:12
Citaat van: Taranis op 17-07-2010 01:31:55
Mooi verslag weer! :eusa_clap:

Veel plezier met de Zweed. Volgende Vomac per 740 dus? :P

Ja, wat mij betreft wel. En Kornelis en Marjolein zouden met hun 745 Turbo gaan.  :D Moeten we voor die tijd Elmar ook nog aan een 740 helpen; hij is al druk aan het rondkijken op blocket.se ;D

Ik geloof dat Pino eerst even op adem moet komen na zijn recente avontuur met de US-spec ...

Marc O.

#238
Citaat van: The Saint op 17-07-2010 09:48:32
Nog 2 dingetjes die mij opvallen:

De drukte in het verkeer in Zweden. Moet idd wel een stuk rustiger zijn dan wij gewend zijn. Zelf geen ervaring mee, maar een Zweedse voetballer bij AZ (Elm) heeft weleens gezegd dat hij in Holland enorm moest wennen aan het verkeer: "overal auto's!"

En dat je gewoon wordt weggepest door muggen. Te triest voor woorden. Waarom doen overheden niet hun best om deze diersoort compleet uit te roeien?

Het verkeer is écht een verademing vergeleken met D en NL. Werkelijk nooit (nou ja, behalve in Stockholm) heb je het idee dat er files zouden kunnen ontstaan. Zo moet het verkeer in Nederland er 40 jaar geleden hebben uitgezien.

En die muggen.... Ja, die zijn echt heel erg. We waren in Örnsköldsvik (ja, dáár Tim ;D) bij de vorige eigenaar en stonden buiten op zijn erf achter het huis bij- en over de auto te praten. In een tijdsbestek van zo'n 10 minuten veranderde de situatie van muggenvrij naar het continu de muggen van je af moeten slaan. Wat me verbaast is dat die beesten niet kapotvriezen in de winter, maar waarschijnlijk liggen die eitjes dan ergens op de bodem van een meer waar de temperatuur net boven 0 blijft. Ik denk dat het een illusie is om te denken dat je die dieren kunt uitroeien. Niet zonder de complete mensheid als "collateral damage" mede uit te roeien ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Citaat van: viking_in_shorts op 17-07-2010 10:15:38
Citaat van: Marc O. op 17-07-2010 10:07:12
Citaat van: Taranis op 17-07-2010 01:31:55
Mooi verslag weer! :eusa_clap:

Veel plezier met de Zweed. Volgende Vomac per 740 dus? :P

Ja, wat mij betreft wel. En Kornelis en Marjolein zouden met hun 745 Turbo gaan.  :D Moeten we voor die tijd Elmar ook nog aan een 740 helpen; hij is al druk aan het rondkijken op blocket.se ;D

Ik geloof dat Pino eerst even op adem moet komen na zijn recente avontuur met de USCalifornia-spec ...

Ja, dat is ook weer zo. Hij heeft hem gisteren weer kunnen ophalen, dus hij kan er weer van genieten. En een paar jaar sparen voor een 740 ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...