Groupsbuy spoilerlip 850R/S/V70R

Gestart door nickk., 10-12-2009 21:16:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Turbobiker

Citaat van: )()()sT op 11-12-2009 10:24:42
Jij hebt toch geen R-bumper? Of passen die dingen ook onder een gewone S/V70 en C70 bump?

Goede initiatieven moet je ondersteunen...

Voor hetzelfde geld heb ik morgen weer geen Volvo meer, blijft altijd een risico...
De Tussenpaus

nickk.

Citaat van: Misha op 11-12-2009 09:16:08
Voor 25 meer is ie in NBP gespoten ?

Voor 25 euro wordt ie in elke kleur gespoten die je wilt, ook dodehondenbruin.

Diederick

Citaat van: Turbobiker op 11-12-2009 10:29:28
Citaat van: )()()sT op 11-12-2009 10:24:42
Jij hebt toch geen R-bumper? Of passen die dingen ook onder een gewone S/V70 en C70 bump?

Goede initiatieven moet je ondersteunen...

Voor hetzelfde geld heb ik morgen weer geen Volvo meer, blijft altijd een risico...

daar gaat het helemaal niet over,nogmaals je moet eerst lezen voordat je zomaar iets zegt

maar ik zal jouw een plezier doen ik zal wel een VST lip bestellen want die is duurder dus veel beter( :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:)

@nickk.

steengoeie groupsbuy ik hoop dat je er veel van verkoopt alleen er zijn mensen hier die gewoon niet kunnen lezen en het niet willen begrijpen


diederick

Misha

Citaat van: Diederick op 11-12-2009 10:38:04
Citaat van: Turbobiker op 11-12-2009 10:29:28
Citaat van: )()()sT op 11-12-2009 10:24:42
Jij hebt toch geen R-bumper? Of passen die dingen ook onder een gewone S/V70 en C70 bump?

Goede initiatieven moet je ondersteunen...

Voor hetzelfde geld heb ik morgen weer geen Volvo meer, blijft altijd een risico...

daar gaat het helemaal niet over,nogmaals je moet eerst lezen voordat je zomaar iets zegt

maar ik zal jouw een plezier doen ik zal wel een VST lip bestellen want die is duurder dus veel beter( :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:)

@nickk.

steengoeie groupsbuy ik hoop dat je er veel van verkoopt alleen er zijn mensen hier die gewoon niet kunnen lezen en het niet willen begrijpen


diederick

.. mompelt iets over schoenen en aantrekken....
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Turbobiker

Citaat van: Diederick op 11-12-2009 10:38:04
daar gaat het helemaal niet over,nogmaals je moet eerst lezen voordat je zomaar iets zegt

Sorry, was niet geheel op de man bedoeld, meer de ergernis in het algemeen dat er zelfs over lage prijzen gevallen wordt.


En omdat je er zo op hamert:

Citaat van: Diederick op 11-12-2009 10:13:34
nickk laat maar weten of de prijs iets kan zakken en dan ben ik zeker van de partij

Hoe moet ik dit anders lezen dan dat je wel valt over tien euro...?

Begrijp me niet verkeerd: als het goedkoper kan is alleen maar mooier, maar schrijf dát dan.

De Tussenpaus

Diederick

laatste keer dan hou ik er overop

nickk schrijft zelf dat ie gaat kijken of de prijs wat lager kan , dus waarom 125 ex betalen als hij over 2 dagen roept dat het ook voor(laten we even zeggen) 115 ex kan
is toch zonde van je geld of ben ik nou helemaal gek?


diederick

Laserblue

Citaat van: Diederick op 11-12-2009 11:03:24
laatste keer dan hou ik er overop

nickk schrijft zelf dat ie gaat kijken of de prijs wat lager kan , dus waarom 125 ex betalen als hij over 2 dagen roept dat het ook voor(laten we even zeggen) 115 ex kan
is toch zonde van je geld of ben ik nou helemaal gek?


diederick

onze economie heeft een boost nodig, die komt alleen op gang als we met z'n allen geld uit gaan geven.

Als jij 10 euro meer uit geeft kan de leverancier een paar patatjes kopen voor z'n personeel, de patatboer koopt dan meer aardappelen bij de boer, die kan dan van dat geld een nieuwe trekker kopen, de trekkerleverancier die koopt een dikkere Mercedes, de Mercedesdealer koopt een nog dikkere Mercedes en de arbeiders in de Mercedes fabriek in Duitsland krijgen hierdoor gewoon betaald waardoor ze op vakantie kunnen naar Scheveningen.
Dus wil jij dat er volgend jaar nog allemaal Duitsers kuilen graven, koop 'm nu  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Duell


1. Fbm
2. 850 T5 Freak
3. Jeff
4. Dave
5. Rudy-M
6. Turbobiker
7. Duell

Kom maar op !

Turbobiker

Citaat van: Diederick op 11-12-2009 11:03:24
laatste keer dan hou ik er overop

nickk schrijft zelf dat ie gaat kijken of de prijs wat lager kan , dus waarom 125 ex betalen als hij over 2 dagen roept dat het ook voor(laten we even zeggen) 115 ex kan
is toch zonde van je geld of ben ik nou helemaal gek?


diederick

Ik houd er nog niet over op:

Citaat van: Diederick op 11-12-2009 10:13:34
nickk laat maar weten of de prijs iets kan zakken en dan ben ik zeker van de partij

Wat ik zeg, schrijf wat je bedoeld. Ik heb het fout geinterpreteerd, daarom ook mijn 'sorry', maar ik zie nog steeds staan dat je alleen maar zeker mee doet als de prijs lager is...
De Tussenpaus

Willem-C70

Is er dan helemaal niemand die een forum-user weet die een lip op zijn c70 classic heeft gemonteerd en daar foto's van online heeft staan?

Ik kan zelf alleen deze vinden: http://i267.photobucket.com/albums/ii298/R410a/99C70T5/C70GLT5003.jpg

Maar ik krijg daar geen goede indruk van omdat het een rode lip op een zwarte c70 is.

Turbobiker

Citaat van: Willem-C70 op 11-12-2009 11:58:15
Is er dan helemaal niemand die een forum-user weet die een lip op zijn c70 classic heeft gemonteerd en daar foto's van online heeft staan?

Ik kan zelf alleen deze vinden: http://i267.photobucket.com/albums/ii298/R410a/99C70T5/C70GLT5003.jpg

Maar ik krijg daar geen goede indruk van omdat het een rode lip op een zwarte c70 is.


Ook dat is een R-bumper van een S/V70 die op de C gemonteerd is.
De Tussenpaus

)()()sT

En vandaar mijn eerdere vraag; volgens mij past het niet onder een normale C70 bumper, omdat die te rond is.

850 T5 Freak

zal wel passen, maar je krijgt dan een ronde lijn van je bumper en een rechte daaronder van de lip  :eusa_think: denk niet dat het mooi zal staan.
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Rudy-M

Altijd dat ge-emmer over prijzen. Doet iemand moeite om een groupsbuy op te zetten en korting te regelen is het nog niet goed :eusa_doh:

Goed initiatief, Nick!


Citaat van: Turbobiker op 11-12-2009 12:01:34
Citaat van: Willem-C70 op 11-12-2009 11:58:15
Is er dan helemaal niemand die een forum-user weet die een lip op zijn c70 classic heeft gemonteerd en daar foto's van online heeft staan?

Ik kan zelf alleen deze vinden: http://i267.photobucket.com/albums/ii298/R410a/99C70T5/C70GLT5003.jpg

Maar ik krijg daar geen goede indruk van omdat het een rode lip op een zwarte c70 is.


Ook dat is een R-bumper van een S/V70 die op de C gemonteerd is.

Juist ;D

Misha

1. Fbm
2. 850 T5 Freak
3. Jeff
4. Dave
5. Rudy-M
6. Turbobiker
7. Duell
8. Misha (in NBP)

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het