Triton always on the move

Gestart door triton, 18-01-2010 22:53:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

triton

Het is een N, dus gewoon binnen een kwartier het hele voorfront eraf . Daarna de 4 bouten eruit om het koelerpakket te scheiden en 2 stukken karton ertussen schuiven om beschadiging van condensor en ratiateur te voorkomen. Met een beetje beleid is er ruimte genoeg om de nieuwe ertussen te schuiven.

Bij een classic of een 850 is het ook wel te doen maar dan van onderaf er tussenuit laten zakken....
Professioneel raddraaier

triton

#1531
De d5 draait rustig zijn kilometers, inmiddels sinds aanschaf 17000 km.
Het is een fijne auto , maar mist het gevoel van een 850 of een v70 classic.
En het opwaarderen van de opties blijft ook leuk.
De auto stond op 18" imi pegs en ik heb van SBV een set zilveren imi's overgenomen.
Dit is de zomerset die ik binnenkort ga opknappen, de zwarte zijn nu voorzien van winterbanden.
Ik heb de willwood remmen voorzien van nieuwe blokken en ontluchtingsnippels en een keer goed ontlucht.
Het remt een stuk beter , eerst zat mijn pedaal te diep.
Van widebody een cfe overgenomen en in Zweden een subwoofer gekocht die gratis naar Nederland kwam.
Het voegt echt een lekkere bas toe aan de HU 803.

De auto mag 2 januari voor de apk en gaat daarna waarschijnlijk toch weer weg..........
Het blijft kriebelen.
Professioneel raddraaier

arjenT5R

Je wil gewoon een R op gas he maat ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

triton

Professioneel raddraaier

triton

Het is geen R geworden op gas helaas, maar de auto is wel weg. Hiervoor in de plaats is een 2005 D5 gekomen met slechts 449xxx op de teller. Onderhoudsboekje is volledig afgestempeld met om de 20.000 een beurt. Het is een summum uitvoering met beige leer. De auto is magic blue en staat op 16 inch lichtmetaal.Het is een handbak en het verbruik is gemiddeld 1 op 21/22. Daar waar de awd geartronic niet hoger kwam dan 1 op 12/13. Ook hier gaan we weer lekker aan hobbyen , te beginnen met andere velgen , de originele telefoon werkend krijgen met mijn simkaart en ooit een dakspoiler.


Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Mooi man :D

Een spoiler is toch altijd een echte smaakmaker op de Volvo's
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

De 17 inch velgen zijn al onderweg. Dwz. die ga ik morgen halen. Ik heb 2 sets gekocht dus ik kan de mooiste kiezen van de acht en dan die andere 4 tzt. opknappen. De keuze is gevallen op Orestes.
Professioneel raddraaier

Sbv

Die Orestes zullen de auto goed staan denk ik zo. Gisteren heb ik de nieuwe V70 al even mogen bewonderen. Mooie verschijning hoor. De vorige had wel wat maar die staat wat mooier

MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

triton

Binnenkort meer in dit theater







Professioneel raddraaier

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

KIM


)()()sT

Aaaaaarghhh, daar gaat m'n uitlaat!

triton

Professioneel raddraaier

maartendeb

Citaat van: )()()sT op 15-09-2019 13:21:17
Aaaaaarghhh, daar gaat m'n uitlaat!

Oeh die klinkt zo lekker he  8)

Gefeliciteerd met de aanwinst!