Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Powerpete

vervelend stukkie gereedschap Arjen.... daar moet je namelijk mee werken..... wordt wel steeds professioneler die werkplaats van jou zeg, met nu zelfs een echte waakhond... nu nog een kantoor en een koffieautomaat en de kwikfit kan de deur wel dichtdraaien...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

KUKO (Rob)

Zie dat je t probleempje met de zekering opgelost hebt , hoop dat je veel plezier aan t bruggetje mag hebben.

arjen850

Citaat van: KUKO (Rob) op 18-03-2011 01:26:28
Zie dat je t probleempje met de zekering opgelost hebt , hoop dat je veel plezier aan t bruggetje mag hebben.

Plezier heb ik er nu al van :D Heb er al verschillende auto's opgehad :)

arjen850

Citaat van: Powerpete op 16-03-2011 22:51:36
vervelend stukkie gereedschap Arjen.... daar moet je namelijk mee werken..... wordt wel steeds professioneler die werkplaats van jou zeg, met nu zelfs een echte waakhond... nu nog een kantoor en een koffieautomaat en de kwikfit kan de deur wel dichtdraaien...

Ach ja Peter, stilstand is achteruitgang he ;D

MICHEL306

Die dubbele pijp,,,,nee laat ik niet ook nog es beginnen...

Gewoon een super mooie R...maar je moet nog steeds eens een snelle D uitproberen....

gr M

arjen850

Citaat van: MICHEL306 op 19-03-2011 09:46:26
Die dubbele pijp,,,,nee laat ik niet ook nog es beginnen...

Gewoon een super mooie R...maar je moet nog steeds eens een snelle D uitproberen....

gr M

Laat maar horen, wat is er met de dubbele pijp ??? ;D Kan het hebben ;)
Tja Michel, je weet waar mijn huis woont, en zelfs hoe de koffie smaakt, trap die snelle D aan en kom deze kant op ;D

arjen850

#1011
Zo Vanavond weer een klus avondje aan de R gehad. Met het proberen en testen van de brug had ik de bescherm plaat onder de radiateur, intercooler en airco condensor kapot gereden, gelukkig had Dirk er nog eentje liggen, en via robster is die deze kant opgekomen :eusa_clap:
Ik had van Dirk al begrepen dat het niet zo'n hele mooie was, maar het wel de moeite waard was om te proberen te fohnen.
De scheuren kreeg ik aardig dicht, maar al met al kwam er zoveel spanning te staan op het materiaal dat ik bij mezelf dacht, eens kijken wat een nieuwe kost. Nou viel dat mee :D Besteld en vanavond er onder geknutseld.

Nieuw 8)



Voor diegene die hem ook wil bestellen, hier het onderdeel nummer.



En gemonteerd.



Van een aantal forummers kreeg ik te horen mijn uitlaat pijp zwart te maken, al stoorde het mij niet echt, had hem toch op de brug dus hop zwarte pijp ;D

Voor



En na



En ja, ondertussen is de trekhaak ook weer zwart, dit om de snelle jongens voor te zijn ;D
Sins ik de nieuwe remklauwen voor heb geplaatst 2 maanden terug erger ik me aan het feit dat de voorklauwen mooi zilver zijn(nieuw in de blanke lak gezet) en de achterste rood.
Liep steeds met de gedachte om ze te vervangen voor nieuwe, maar om nou zomaar goeie klauwen te vervangen..... Dus gedemonteerd voor een grote make over ;)
de binnenste zuigers van beide klauwen gingen niet heerlijk soepel meer naar binnen, en daar ik toch al niet zo heel veel nodig had om nieuwe te kopen, dat dan ook maar meteen gedaan :angel: ;D
De boel los gehaald, remleiding even ingespoten met kruipolie en met een ferme tik de leiding losgemaakt aan beide kanten.
Meteen de schijf weer netjes gemaakt, en de ankerplaat wederom zwart, zo is het dan in het geheel ook weer strak.









Natuurlijk veels te donker om nog een totaal foto te maken, maar nu er weer dezelfde kleur klauwen opzitten staat dat weer super 8)

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Justin-850

Staat er weer netjes bij!

Gr. Justin

arjen850

Citaat van: maruska op 12-04-2011 08:30:11
ik zou toch voor rood gaan ;D

Ja joh, maak me gek ;D Gelukkig ben ik net zo eigenwijs dat ik groot ben, dus doe toch wat ik wil :angel:

MICHEL306

Netjes heel netjes...maar die dubbele pijp....nee ik doe et niet...... :eusa_naughty:

arjen850

Citaat van: MICHEL306 op 13-04-2011 20:45:22
Netjes heel netjes...maar die dubbele pijp....nee ik doe et niet...... :eusa_naughty:

Wel doen man, staat mooi 2 van die naar beneden gerichte pijpies ;D

rifwachter

#1018
Op pagina 31 van je blog hebben we het er ook al over die mooie pijpjes gehad, maar zou je aan nog zo'n dubbel eindstuk kunnen komen uit Duitsland?

( volgende maand komt het vakantiegeld weer binnen, en je moet er wel iets nuttigs mee doen natuurlijk  ;D )
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo