Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

maartendeb


elianmars


StefanCJ


)()()sT

Citaat van: rifwachter op 15-04-2011 20:48:24
Op pagina 31 van je blog hebben we het er ook al over die mooie pijpjes gehad, maar zou je aan nog zo'n dubbel eindstuk kunnen komen uit Duitsland?

( volgende maand komt het vakantiegeld weer binnen, en je moet er wel iets nuttigs mee doen natuurlijk  ;D )

Welk eindstuk bedoel jij? :D
Ik zoek nl. ook nog wat moois voor de 850.

rifwachter

Citaat van: )()()sT op 17-04-2011 07:06:25
Citaat van: rifwachter op 15-04-2011 20:48:24
Op pagina 31 van je blog hebben we het er ook al over die mooie pijpjes gehad, maar zou je aan nog zo'n dubbel eindstuk kunnen komen uit Duitsland?

( volgende maand komt het vakantiegeld weer binnen, en je moet er wel iets nuttigs mee doen natuurlijk  ;D )

Welk eindstuk bedoel jij? :D
Ik zoek nl. ook nog wat moois voor de 850.


Ik bedoel de komplete set om er 2 pijpjes van te maken.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

)()()sT

Wil jij zo'n brulpijp? Of je huidige geluid behouden en de wel de looks?
Want ik waarschuw je: je wordt horrendol van die dreun.

;D

arjen850

Volgens mij heb jij gewoon je originele downpipe nog of niet Rene? Maar iid dan nog, het geluid is erg overheersend, dat is ook de rede dat ik de originele demper terug heb geplaatst in plaats van de demper van simons, en dan nog hoor je hem goed.
Maar zoals het nu bij mij is vind ik het goed, het moet van buiten ook wel klinken he ;D

rifwachter

Citaat van: arjen850 op 17-04-2011 10:33:58
Volgens mij heb jij gewoon je originele downpipe nog of niet Rene? Maar iid dan nog, het geluid is erg overheersend, dat is ook de rede dat ik de originele demper terug heb geplaatst in plaats van de demper van simons, en dan nog hoor je hem goed.
Maar zoals het nu bij mij is vind ik het goed, het moet van buiten ook wel klinken he ;D


Bij mij is alles nog orgineel Volvo, maar als ik op evenementen luister dan klinkt die van mij net als een zeer braaf Suzuki alto, i.p.v. een dikke R.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

KIM


arjen850

Citaat van: rifwachter op 17-04-2011 10:59:27
Citaat van: arjen850 op 17-04-2011 10:33:58
Volgens mij heb jij gewoon je originele downpipe nog of niet Rene? Maar iid dan nog, het geluid is erg overheersend, dat is ook de rede dat ik de originele demper terug heb geplaatst in plaats van de demper van simons, en dan nog hoor je hem goed.
Maar zoals het nu bij mij is vind ik het goed, het moet van buiten ook wel klinken he ;D


Bij mij is alles nog orgineel Volvo, maar als ik op evenementen luister dan klinkt die van mij net als een zeer braaf Suzuki alto, i.p.v. een dikke R.

Totdat je je ogen opendoet, dan staat er wel iets anders als een alto ;)

Zal van de week even informeren bij mijn vader voor de Simons Rene.

bastiaan arissen

Hey Arjen,

Ik zag in je blog dat je nieuwe sachs supertouring schokbrekers heb gemonteerd.
Wat zijn jou ervaringen hier nu mee. Doen ze het goed?
Want ik moet denk ik ook rond om aan nieuwe.

Bastiaan.

KIM

Ik heb ze er ook onder zitten voor. Functioneren prima; ik had geen zin om meer dan het dubbele voor originele sportdempers van Volvo te betalen. Heb ze bij Wytze Broerze gekocht.
Ik had Marco (DCCCL) gevraagd naar zijn ervaringen met verlaging en standaard dempers (hij heeft onder de 609R monroe zitten en die bevielen hem ook goed.

Heb jij nivomats achter?

arjen850

Citaat van: KIM op 17-04-2011 17:50:45
Ik heb ze er ook onder zitten voor. Functioneren prima; ik had geen zin om meer dan het dubbele voor originele sportdempers van Volvo te betalen. Heb ze bij Wytze Broerze gekocht.
Ik had Marco (DCCCL) gevraagd naar zijn ervaringen met verlaging en standaard dempers (hij heeft onder de 609R monroe zitten en die bevielen hem ook goed.

Heb jij nivomats achter?

Kim zegt het al ;) Ze bevallen mij erg goed, helt niet oid, en rijden met de R van KIM geeft mij wat vering betreft hetzelfde idee als de mijne. Dus die menig deel ik. Ik heb ze via Marc(et) gekocht.

arjen850

Citaat van: bastiaan arissen op 17-04-2011 17:31:34
Hey Arjen,

Ik zag in je blog dat je nieuwe sachs supertouring schokbrekers heb gemonteerd.
Wat zijn jou ervaringen hier nu mee. Doen ze het goed?
Want ik moet denk ik ook rond om aan nieuwe.

Bastiaan.

En wat voor mijerg belangrijk is, is dat ik absoluut geen stuiterbak wil
hij is nu al straf zat

arjen850

Ow en KIM, heb ook je laatste 8 deeltjes in huis :angel: ;D