Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Turbo-Geek

Citaat van: arjen850 op 12-03-2010 19:07:15

ik heb daar zo beetje al het denkbare aan vervangen,maar altijd met het oog op orginaliteit.. voor mij geen tuppeware bak ;)

Apart dat je dan begint met een dubbele uitlaat met 100mm eindstukken .....  :eusa_think:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

arjen850

Citaat van: Turbo-Geek op 12-03-2010 19:11:36
Citaat van: arjen850 op 12-03-2010 19:07:15

ik heb daar zo beetje al het denkbare aan vervangen,maar altijd met het oog op orginaliteit.. voor mij geen tuppeware bak ;)

Apart dat je dan begint met een dubbele uitlaat met 100mm eindstukken .....  :eusa_think:

ik wist dat die zou komen ;) en idd dat is niet org volvo,maar ik kan niet genoeg krijgen van het geluid maar ook van de aanblik van deze uitlaat..
dat heeft mij overstag doen gaan..
Het geluid is idd tussen de 2100 en 2500 behoorlijk aanwezig,maar voor mij is het niet storend..de goedkeurende blikken maken daar in ook een hoop goed ;D

darius

Citaat van: arjen850 op 12-03-2010 19:17:11
Citaat van: Turbo-Geek op 12-03-2010 19:11:36
Citaat van: arjen850 op 12-03-2010 19:07:15

ik heb daar zo beetje al het denkbare aan vervangen,maar altijd met het oog op orginaliteit.. voor mij geen tuppeware bak ;)

Apart dat je dan begint met een dubbele uitlaat met 100mm eindstukken .....  :eusa_think:

ik wist dat die zou komen ;) en idd dat is niet org volvo,maar ik kan niet genoeg krijgen van het geluid maar ook van de aanblik van deze uitlaat..
dat heeft mij overstag doen gaan..
Het geluid is idd tussen de 2100 en 2500 behoorlijk aanwezig,maar voor mij is het niet storend..de goedkeurende blikken maken daar in ook een hoop goed ;D

Nog nooit afkeurende blikken gehad  :eusa_liar:
No show, only go.

haRtV70R

Citaat van: arjen850 op 12-03-2010 19:17:11
Citaat van: Turbo-Geek op 12-03-2010 19:11:36
Citaat van: arjen850 op 12-03-2010 19:07:15

ik heb daar zo beetje al het denkbare aan vervangen,maar altijd met het oog op orginaliteit.. voor mij geen tuppeware bak ;)

Apart dat je dan begint met een dubbele uitlaat met 100mm eindstukken .....  :eusa_think:

ik wist dat die zou komen ;) en idd dat is niet org volvo,maar ik kan niet genoeg krijgen van het geluid maar ook van de aanblik van deze uitlaat..
dat heeft mij overstag doen gaan..
Het geluid is idd tussen de 2100 en 2500 behoorlijk aanwezig,maar voor mij is het niet storend..de goedkeurende blikken maken daar in ook een hoop goed ;D

Ik vind die uitlaat er nou niet direct bijzonder after-market uitzien. Staat gewoon netjes. Dit itt ander plastic troep of angel-eyes lampen etc die te koop zijn.

Dus ik snap je redenering wel. :)
[move][/move]

arjen850

zo denk ik er ook over.. uiteindelijk maakt iedereen zijn eigen keus,maar mijn koplampen blijven orgineel..
Ik heb er achterlichten van een V70 ingezet,de 1 vind het zonde ik vind het juist mooier ;)

arjen850

vandaag bij de spuiter geweest.. Als richtlijn had hij mij een bedrag genoemd van ongeveer 2000 euro,mits ik hem zelf geheel zou strippen..maar hij wou de auto graag nog wel even zien,wat ik niet meer als vanzelfsprekend beschouwde.. wat ik minder vanzelfsprekend vind is dat hij dan ineens met een bedrag van 3500 euro op de proppen komt.. Dat wordt hem dus niet ;)

Ik ga maandag even naar een ander bedrijf,waar ik al even telefonisch contact mee heb gehad.. Die had er zo gezegd wat meer zin aan,en ook voor een wat normalere prijs..

Kali-Integrali

Vriend van mij heeft zijn Cadillac bij Schimmel in Klarenbeek laten spuiten.
Hij kent de mensen daar wel maar volgens mij zijn ze sowieso niet heel duur.

Hij bleef destijds (2007 0f 2008) onder de € 1000,- dacht ik.
Zelf gestript en strak gemaakt.

http://www.garageschimmel.nl/garageschimmel/

Wie niet waagt.....

Gr-Martijn, die je zojuist ook weers gespot heeft zie Wie ben jij

arjen850

Ik ken het bedrijf.. ik hou hem in mijn achterhoofd,maar eerst nog een paar andere bedrijven langs die ik zelf persoonlijk ken ;)

wel bedankt voor de tip..
en monteer nou een vlag ofzo op je dak dan val je altijd op :D

Volvo850 93

Mooie roffel echt strak

UHm als je een goed spuiter wilt dan weet iker nog wel een paar maar die bedrijven zijn wel in brabant( mss da dat een probleem is)

Mvg

arjen850

Bedankt voor het aanbod maar ik zoek het toch eerst hier in de buurt,ver weg kan altijd nog.. ik heb een auto ambulance ter beschikking ;D

arjen850

Zo ik heb een bedrijf gevonden die mijn R wil spuiten voor een voor mij acceptabel bedrag :D  Eind maart hoop ik te kunnen beginnen met de demontage,en dan begin april gaat hij naar de spuiter..ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te maken en die in mijn blog te plaatsen ;)

Groeten Arjen

willem169

Wil je toevallig met ons allen delen welk bedrijf en voor welke prijs? ;)
Ik heb ook plannen namelijk, mijn rode T-5 dan.

arjen850

Citaat van: willem169 op 15-03-2010 21:22:50
Wil je toevallig met ons allen delen welk bedrijf en voor welke prijs? ;)
Ik heb ook plannen namelijk, mijn rode T-5 dan.

Ik had voor mezelf een richtlijn,en daar heb ik me aardig aan gehouden :D
Ik weet niet of ieder bedrijf ervan gecharmeerd is om besproken te worden dus daar wacht ik nog even mee..

Groet Arjen

arjen850

Citaat van: darius op 12-03-2010 19:52:08
Citaat van: arjen850 op 12-03-2010 19:17:11
Citaat van: Turbo-Geek op 12-03-2010 19:11:36
Citaat van: arjen850 op 12-03-2010 19:07:15

ik heb daar zo beetje al het denkbare aan vervangen,maar altijd met het oog op orginaliteit.. voor mij geen tuppeware bak ;)

Apart dat je dan begint met een dubbele uitlaat met 100mm eindstukken .....  :eusa_think:

ik wist dat die zou komen ;) en idd dat is niet org volvo,maar ik kan niet genoeg krijgen van het geluid maar ook van de aanblik van deze uitlaat..
dat heeft mij overstag doen gaan..
Het geluid is idd tussen de 2100 en 2500 behoorlijk aanwezig,maar voor mij is het niet storend..de goedkeurende blikken maken daar in ook een hoop goed ;D

Nog nooit afkeurende blikken gehad  :eusa_liar:

NOOIT :eusa_angel: :evil: ;D

arjen850

Na overleg met de spuiter of ik zijn naam mocht noemen op dit forum(vond ik wel zo netjes) dan hierbij zijn naam.. hij vond het absoluut geen probleem :D

De R gaat naar Henk de Groot in Beekbergen..  http://www.degrootautoschade.nl/

Groeten Arjen