Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

arjen850

ach zo houden we werk.. Hobby mag tijd en geld kosten toch? :D

arjen850

Zo ik heb de GLT waar ik tijdelijk in ga rijden klaar en hij is weer APK gekeurd ;) Dus nu kan het werk waar ik erg veel zin aan heb beginnen,morgen begin ik met de demontage van de R ;D :eusa_dance:
Hopelijk kan ik de tijd vinden zoveel mogelijk foto's te plaatsen,want zo snel gaat dat bij mij niet ;)

elianmars


arjen850

dankjewel,ik sta ook echt te popelen ;D begin morgen meteen met een vrije dag dus ik hoop een mooie ruk te kunnen maken..

white850t5

Mooie auto zeg, ;)

Geniet ervan nu het nog kan

arjen850

Citaat van: white850t5 op 28-03-2010 23:50:04
Mooie auto zeg, ;)

Geniet ervan nu het nog kan
kan het straks niet meer dan?

white850t5

Tuurlijk wel, maar met de stijgende benzineprijzen en miss wel het kastje in de auto..
Ik zeg dit ook omdat ik heb meegemaakt dat een R van me vader moest heengaan.

arjen850

Als je kiest voor een R weet je net als bij andere auto's met veel vermogen dat het je geld gaat kosten..de benzine prijs en het mogelijke kastje zou voor mij nooit een reden zijn hem weg te doen..
Wel is het zo dat mocht er een reden zijn waardoor ik hem niet meer zou kunnen betalen(geen werk ofzo) hij meteen de deur uit gaat ;)
Maar zoals gezegd,bij aankoop weet je dat het geen goedkope auto is..

arjen850

Het begin is gemaakt..


zo reed ik vandaag weg,de nieuwe achter bumper,en voorspoiler cq bumper..met de stickers en nog wat kleine dingen..

Op de brug,begonnen met de wielkuipen te verwijderen samen met de overzet dorpels..



Mijn volans liggen gericht en gecoat rustig te wachten tot ik ze kan monteren :D



Hier zijn de opzet dorpels gedemonteerd samen met de wielkuipen



en van voren wordt hij ook langzaam wat kaler ;)




Wat een beetje tegenviel was dat het linker voorscherm van binnen uit behoorlijk op de rottende toer was,daar heb ik dus eeen nieuw orgineel scherm voor besteld..
Ook zal ik de wielkuipen voor en links achter vervangen,van de sloop en misschien anders hier van het forum? :D

Vanavond weer verder..

arjen850

#84
En mijn  tijdelijk vervoer ;D :eusa_dance:





en dat rijdt absoluut niet verkeerd :D

Duell

Veel plezier met je klusje  ;D
En zo'n bak als tijdelijk vervoer, das heel mooi ;)

arjen850

#86
En vanavond ben ik weer verder gegaan..



Eerst verder kaal gemaakt van voren,koplampen, gril, mistlampen




Het linker voor scherm gedemonteerd



Achterbumper eraf en de uitlaat eindstukken.. en uiteraard de kogel van de trekhaak



Achetrklep helemaal kaal,en de strip tussen de achtrruit verwijderd..





De kofferruimte leeggehaald en zoals je ziet het hemel er bijna uit..



En hier istie er helemaal uit..



Eerste dakrail eraf..



Zo ziet het spatboord eruit,ik vind het toch te veel roest,daar krijg ik na verloop van tijd zeker problemen mee



En na een paar uur werk,een berg zooi ;D

jrs2k3

Lekker bezig man! Ook ideaal als je een brug ter beschikking hebt! Het scherm zou nog wel te redden zijn als je het behandeld met zon goedje wat roest omzet in een harde materie, ben ff het naam van het spul kwijt :)

Domaso

Citaat van: jrs2k3 op 30-03-2010 07:58:21
Lekker bezig man! Ook ideaal als je een brug ter beschikking hebt! Het scherm zou nog wel te redden zijn als je het behandeld met zon goedje wat roest omzet in een harde materie, ben ff het naam van het spul kwijt :)

Novorox.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Thijssie!

K*lere je laat er geen gras over groeien zeg ;D

Je woont volgens mij in de buurt dus ik kom langs als ie klaar is ;)