Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

arjenT5R

roestomvormer tell me all about it  ;D ;D ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

#91
Citaat van: jrs2k3 op 30-03-2010 07:58:21
Lekker bezig man! Ook ideaal als je een brug ter beschikking hebt! Het scherm zou nog wel te redden zijn als je het behandeld met zon goedje wat roest omzet in een harde materie, ben ff het naam van het spul kwijt :)

Ik heb dat spul gezien op de vakbeurs in Hardenberg vorig jaar.. Volgens mij lost dat spul de roest op,en aangezien de roest al tot op de helft van het scherm dikte is gevorderd zal ik daar dan een dunne plek houden.. Dat staat mij niet aan ;) En onder de noemer "als je het doet moet je het goed doen"heb ik besloten er een nieuw scherm op te zetten :D

arjen850

Citaat van: Thijssie! op 30-03-2010 09:56:04
K*lere je laat er geen gras over groeien zeg ;D

Je woont volgens mij in de buurt dus ik kom langs als ie klaar is ;)

Geef een seintje en de koffie staat klaar ;)

arjen850

#93
Na gister wat andere dingen te hebben gedaan,ben ik vandaag weer verder gegaan met de R



Hier is het schuifdak er dus helemaal uit ;)



Daarna begonnen met het uitelkaar halen van de deuren,klinken eraf,ramen eruit en de rubbers verwijderd..





Het tankklepje gedomonteerd,meestal gaat hij open voor iets anders ;D



De antenne op het dak eraf gehaald,weet nog niet of ik een nieuwe terug plaats..Zo niet dan zal ik het gat dicht moeten maken..




Hier heb ik de zwarte stickers verwijderd met een caramel schijfje..dat werkt echt perfect.. 2 minuten en de sticker is weg :eusa_dance:



Vandaag is ook mijn nieuwe scherm binnen gekomen.. Tot nog toe levert volvo de onderdelen in zeer korte tijd :eusa_clap:



Morgen ga ik de zijruiten en de voorruit eruit zagen..er zit wat vliegroest onder de voorruit,en dus wordt die lijst volledig uitgestraald..
Dan nog wat kleinigheden en dan gaat hij op transport naar de spuiter en moet ik geduldig wachten :eusa_silenced: dat zal niet meevallen denk ik zo ;)

Groet'n maar weer ;D



arjen850

Hij staat zo hoog op de poten nu,het lijkt wel XC :eusa_think: ;D

wepster

ik ben wel eens benieuwd of die spuiter blij is met jou met dat wit interieur er in ;D
oja je gaat aardig tekeer in je RRRRRR etje  mag toch hopen dat hij gewoon mooi rood blijft of niet ???

blijf het zeker volgen ben wel eens benieuwd naar het eind resultaat


arjen850

Zoals het er nu voor staat gaan de stoelen er gewoon uit hoor ;) Absoluut,hij blijft dezelfde kleur houden 609 :D alleen komt hij wel helemaal in de blanke lak..

walter leever

Citaat van: arjen850 op 01-04-2010 00:55:48
Zoals het er nu voor staat gaan de stoelen er gewoon uit hoor ;) Absoluut,hij blijft dezelfde kleur houden 609 :D alleen komt hij wel helemaal in de blanke lak..

Wordt dus een blanke rode. :evil:

je bent je idd wel lekker aan 't uitleven,gaat als een speer. :eusa_clap:

Vulk

Dat wil ik toch ooit ook eens gaan doen, met mijn auto of een leuke opvolger...
Ik blijf ook dit topic met veel belangstelling volgen!

2.3i850R

Citaat van: arjen850 op 01-04-2010 00:55:48
Zoals het er nu voor staat gaan de stoelen er gewoon uit hoor ;) Absoluut,hij blijft dezelfde kleur houden 609 :D alleen komt hij wel helemaal in de blanke lak..

Nou das toevallig!! zat me net te bedenken of er personen zijn die de auto met blanke lak hebben laten spuiten i.p.v. de uni -kleur  ;D
Ben heel benieuwd, in ieder geval ben je goed bezig!!!  :eusa_clap:

arjen850

Citaat van: arjen850 op 01-04-2010 00:55:48
Zoals het er nu voor staat gaan de stoelen er gewoon uit hoor ;) Absoluut,hij blijft dezelfde kleur houden 609 :D alleen komt hij wel helemaal in de blanke lak..

of zal ik toch voor CY gaan? :eusa_think: wel apart met het lichte interieur.. dan wordt het de enige R in cream yellow 8)

2.3i850R

Citaat van: arjen850 op 01-04-2010 19:00:40
Citaat van: arjen850 op 01-04-2010 00:55:48
Zoals het er nu voor staat gaan de stoelen er gewoon uit hoor ;) Absoluut,hij blijft dezelfde kleur houden 609 :D alleen komt hij wel helemaal in de blanke lak..

of zal ik toch voor CY gaan? :eusa_think: wel apart met het lichte interieur.. dan wordt het de enige R in cream yellow 8)

Wel een uitdaging voor de spuiter... Al het rood wegwerken wat ook maar iets in het zicht komt ;D

Turbo-Geek

Citaat van: arjen850 op 01-04-2010 19:00:40
Citaat van: arjen850 op 01-04-2010 00:55:48
Zoals het er nu voor staat gaan de stoelen er gewoon uit hoor ;) Absoluut,hij blijft dezelfde kleur houden 609 :D alleen komt hij wel helemaal in de blanke lak..

of zal ik toch voor CY gaan? :eusa_think: wel apart met het lichte interieur.. dan wordt het de enige R in cream yellow 8)

Opzich geen rare gedachte gang, met al dat werk is het dan NU het moment, maar je blijft zitten met de motorruimte (tenzij je de motor eruit haalt).
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

KIM

Mooi werk hoor!

Ooit.... ga ik hetzelfde doen. En natuurlijk 609: die kleur is (voor zover ik kan nagaan) alleen op de R geleverd en dus eigenlijk het nieuwe CY.

arjen850

#104
Hmm ik had wat heftigere reacties verwacht ;D Maar hij blijft gewoon 609 rood.. Je hebt gelijk turbo geek,dan moet de motor en bak er ook uit,en daar komt dan nog bij dat het niet meer orgineel is..