Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

arjen850

Zo straks gaat de auto weer op de brug,en dan reinig ik de complete onderkant en zet hem in zijn geheel weer in een nieuwe laag,inclusief de wielkasten ;)

arjenT5R

had niet anders verwacht  ;)

leuk om te zien hoe je alles aanpakt,
hitteschildjes netjes zwart gemaakt nieuwe schijven en blokken
remklauwen een mooie kleurtje. Het zijn uiteindelijk toch de details die het hem doen  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 28-04-2010 00:30:17
had niet anders verwacht  ;)

leuk om te zien hoe je alles aanpakt,
hitteschildjes netjes zwart gemaakt nieuwe schijven en blokken
remklauwen een mooie kleurtje. Het zijn uiteindelijk toch de details die het hem doen  :D

Zo kijk ik er ook tegen aan,maar fooi fooi, wat kosten die details toch een tijd ;D

Vulk

Citaat van: thuur op 28-04-2010 00:02:23
Citaat van: arjen850 op 27-04-2010 23:42:58
Thuur, jou eerste deel is ook al gemonteerd ;)

Ik zie het ;D


Mooi werk man, hij lijkt wel nieuw! :o


Gr :eusa_clap:

Die is nieuw. :)

arjen850

Ben ik weer ;)
Vanavond het opendak terug geplaatst,uiteraard eerst volledig in het (nieuwe) vet gezet..







Het nieuwe bovendek op de voorspoiler gezet,roosters over gezet en als finisching touch,het kapje op het sleepoog ;D







Groet Arjen ;)

elianmars

Je hebt een mooi opslagplekje voor de onderdelen gevonden, zie ik  ;D


Dat gaat weer heel mooi worden! Vannacht even doorgaan, dan kun je morgen de foto's van het eindresultaat laten zien  :angel:

rogerV701998

Mooi!! :eusa_clap: Durf je er straks nog wel mee te rijden? :eusa_shifty: ;D

arjen850

Citaat van: rogerV701998 op 28-04-2010 23:55:57
Mooi!! :eusa_clap: Durf je er straks nog wel mee te rijden? :eusa_shifty: ;D

Zeker wel.. sterker nog,ik kan niet wachten ;)

henry classic v70

En dat duurt geen 3 weken meer................ ;D
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

willem169

Heb je dezelfde daklijst van het open dak teruggeplaatst? Had je roestvorming eronder zitten?

arjen850

Citaat van: willem169 op 29-04-2010 09:41:21
Heb je dezelfde daklijst van het open dak teruggeplaatst? Had je roestvorming eronder zitten?

Ja ik heb alles compleet weer teruggeplaatst En er zat absoluut geen roest onder,alles stond juist al in het vet.. Het leek mij er eigenlijk op dat het dak wat er nu inzit niet eens erg oud is,het zag er allemaal nieuw uit.. maar goed dat wet je nooit zeker ;)
Het enige wat ik vervang is de lijst in het hemel,die is bij de demontage kapot gegaan...

Groet Arjen

StevenTC

Ziet er goed uit Arjan. Mooie rode roffel weer. Petje Af voor het mooie werk
Als je nog een keer verveeld ik heb ook een rode die een nieuw laagje kan gebruiken  :eusa_whistle:

mvg

Steven

KIM

Ik heb er geen woorden voor... :eusa_drool: :eusa_drool:

willem169

Arjen wat kost zo'n nieuwe lijst? Onder die van mij zit helaas wel roest dus zal een keer heel het dak eruit moeten halen om te schuren totdat de roest weg is, dan helemaal opnieuw spuiten, invetten en terugzetten. Veel werk?

arjen850

Citaat van: willem169 op 30-04-2010 11:19:52
Arjen wat kost zo'n nieuwe lijst? Onder die van mij zit helaas wel roest dus zal een keer heel het dak eruit moeten halen om te schuren totdat de roest weg is, dan helemaal opnieuw spuiten, invetten en terugzetten. Veel werk?

Wat heet veel werk? het meeste werk is het verwijderen van je hemel,en das in een anderhalf uur te doen inclusief koffie en een peukkie ;D Vervolgens 6 boutjes losdraaien en je hebt het complete dak dus inclusief cassete in je handen.. en dan kun je dus aan het werk :D