Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjen850

#330
Pff wachten duurt lang :( Morgen kan ik er gelukkig weer mee verder om hem af te maken..
Heb nog wel een leuk kadootje aan mijzelf gedaan..
Ik heb er indertijd een 3"downpipe onder gezet zonder cat, met de gedachte dat ik hem iedere x met de apk wel zou wisselen..
Haha voordat de eerste apk komt heb ik toch maar een rvs cat gekocht ;) dat leek mij beter..
Die moet er nog wel even tussen gelast worden..
Ook daarvan volgen de foto's,eerst weer de auto op de weg brengen en dan komt het volgende wel weer :D
Bijna hetzelfde als bezigheids therapie ;D

Groet Arjen die gek wordt van dat gewacht :evil: ;D

triton

Net even op mijn gemak je blog doorgeworsteld, netjes aangepakt en niks anders dan lof :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Ga zo door en inderdaad nooit gaan tellen....... :eusa_wall:
Ik geef hier ook niet door wat er aan de auto besteed wordt. :eusa_whistle:
Ik hoor alleen : moet je nou alweer tanken ;D ;D
Professioneel raddraaier

arjen850

Vandaag de R opgehaald bij Autoschade bedrijf Henk de Groot :eusa_dance: Hij is nog niet klaar,ik weet het ;) maar hij staat hier nu even in de zon en ik kon het niet laten een paar plaatjes te schieten ;D

http://www.degrootautoschade.nl/







Toen ik de R ophaalde hebben we(de eigenaar Henk de Groot en ik) het lijstje met punten die ik nog had nagelopen.. Ik kan niet anders zeggen dat ALLE punten perfect zijn opgelost..
Ik ben ontzettend tevreden over de prestaties van het bedrijf alsmede de betrokkenheid die ik heb ervaren.. Vaak ben ik geweest om een foto te maken en steeds weer stond er koffie.. Ook werden alle vragen en dingen die ik had behandeld en beantwoord..
Via deze weg wil ik De eigenaar Henk de groot maar ook de jongens die er werken hartelijk bedanken voor het mooie werk :eusa_clap:
Mijns inziens hebben jullie er wat moois van gemaakt..
Hij heeft zelfs bij aflevering nog een lakzegeling ondergaan,waarbij ik ook weer een duidelijke uitleg heb gehad,en speciale shampo heb meegekregen..
SUPER..

Nu volgen voor mij de laatste dingen nog die naar alle waarschijnlijkheid nog wel wat tijd in beslag zullen nemen,maar daarna kan ik er zelf van gaan genieten ;D

Groet van een tevreden Arjen :eusa_dance:


StevenTC

Hij ziet er geweldig uit Arjen. Petje af voor de Groot autoschade heb je roffeltje weer mooi rood gemaakt :)
Hoop dat je er snel weer me kan roffelen en van genieten.

mvg

StevenTC

KIM

Op de foto doet het al pijn aan mijn ogen.
Ik adviseer een lasbril als je de auto met zonnig weer gaat gebruiken  ;D

Helemaal top hoor!

UserID6342


henry classic v70

Kan bijna niet wachten op de mini-meeting in Epe om die mooie R in 't echt te bewonderen..... :eusa_clap: :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MarcoV

Echt een geweldig mooie auto, haast zonde om mee te rijden ;D
Super gedaan,

MarcoV ;)

Powerpete

 :o :o  als een nieuwe !!! ik zie m eerdaags wel op een of dé meeting verschijnen...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Jeff

Schitterend man! Echt een mooie wagen om naar te kijken en geweldige service van het bedrijf. Kom je helaas niet vaak meer tegen zo...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

willem169

Donders wát mooi. Puik werk! Dit is hét grote voorbeeld voor mijn T-5 (in dezelfde kleur). Helaas ziet die van mij er optisch al een stuk minder goed uit: motorkap ontzet+deukjes, afbladderende blanke lak en hier en daar plekjes :(

Als het schip met geld binnenkomt wordt het precies zo'n upgrade als die van jou :D
Probleem is dat ik hem dagelijks gebruik, dus dan schort ik 'em gewoon op en koop er een simpele 850 estate naast.

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 17-05-2010 19:08:42
Kan bijna niet wachten op de mini-meeting in Epe om die mooie R in 't echt te bewonderen..... :eusa_clap: :eusa_clap:

Word tijd voor een vaste datum prikken Henry ;) ;D

arjen850

Dank voor alle reacties,de eer  aan het resultaat valt dus ook te beurt aan meerdere mensen ;)
Vanavond nog wat rubbers gemonteerd,reserve wiel weer terug gelegd en de koffer weer vol gepakt.. Eindelijk ligt hij weer lekker laag ;D
De folie op de randen achter aangebracht..
Morgen de brug weer op,de overige wielkuipen erin eindelijk mijn Nieuwe(nieuw gemaakte) volans er weer op..
Tectyleren,onder kap helemaal reinigen en dan ROFFELEN ;D

henry classic v70

Citaat van: arjen850 op 18-05-2010 00:12:01
Citaat van: henry classic v70 op 17-05-2010 19:08:42
Kan bijna niet wachten op de mini-meeting in Epe om die mooie R in 't echt te bewonderen..... :eusa_clap: :eusa_clap:

Word tijd voor een vaste datum prikken Henry ;) ;D

Gaat goed komen.........
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Robster480

Citaat van: henry classic v70 op 18-05-2010 00:22:57
Citaat van: arjen850 op 18-05-2010 00:12:01
Citaat van: henry classic v70 op 17-05-2010 19:08:42
Kan bijna niet wachten op de mini-meeting in Epe om die mooie R in 't echt te bewonderen..... :eusa_clap: :eusa_clap:

Word tijd voor een vaste datum prikken Henry ;) ;D

Gaat goed komen.........

Roept u maar :D

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>