Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Relaxed

Niks meer aan doen, prachtig zo :eusa_clap:

Is veel mooier dan die R alleen (stond er wat verloren bij), en met het Volvo embleem erbij wordt ie m.i. weer te druk.


Vulk

Citaat van: henry classic v70 op 04-06-2010 19:10:53
Stond er origineel volvo op de linkerkant van de klep?
Volgens mij wel en ik denk dan ook zo origineel mogelijk houden dus ja Arjen volvo plakken.

Of zoals het hoort dus met de emblemen of helemaal niets :evil:

Dan moet de dubbele uitlaat en de V70 lichten er ook af... :)

arjen850

Citaat van: Vulk op 05-06-2010 08:04:53
Citaat van: henry classic v70 op 04-06-2010 19:10:53
Stond er origineel volvo op de linkerkant van de klep?
Volgens mij wel en ik denk dan ook zo origineel mogelijk houden dus ja Arjen volvo plakken.

Of zoals het hoort dus met de emblemen of helemaal niets :evil:

Dan moet de dubbele uitlaat en de V70 lichten er ook af... :)
Absoluut niet :evil: :eusa_snooty: ;D

Teddy81

Hij is nu helemaal af, niets meer aan doen!
Wat een mooie auto zeg!!  :o

Mag ik vragen wat dat setje logotjes gekost heeft? Moet eigenlijk ook nog een nieuw logo hebben voor achter op de klep.

Thnx...

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Teddy81

Dankje, worden vandaag nog verstuurd! ;D

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

arjen850

Citaat van: Robster480 op 05-06-2010 14:01:47
Mooi! ;D

Hmm, als die werkelijk nieuw zijn( kan op de foto de folie die er achter hoort te zitten niet zien) is dat absoluut geen geld.. De mijne koste inclusief de kortig a 30% 44,50..

Teddy81

De plakstrips die erachter horen te zitten, die zitten er inderdaad niet meer op!
Ben benieuwd, voor 20e ga ik mijn logos niet proberen te spuiten, het plakstripje maak ik er zelf wel achter, heb ik al vaker gedaan! ;D
en ze zijn 100% netter dan mijn huidige logo's. Misschien laat ik het Volvo ook wel achterwege. Staat wel strak.

arjen850

Citaat van: Teddy81 op 05-06-2010 18:34:12
De plakstrips die erachter horen te zitten, die zitten er inderdaad niet meer op!
Ben benieuwd, voor 20e ga ik mijn logos niet proberen te spuiten, het plakstripje maak ik er zelf wel achter, heb ik al vaker gedaan! ;D
en ze zijn 100% netter dan mijn huidige logo's. Misschien laat ik het Volvo ook wel achterwege. Staat wel strak.

Dat je de plakstrips er onder kunt plakken is mij wel bekend ;) Maar dan betekend het dat de emblemen dus niet splinternieuw zijn zoals de advertentie doet vermoeden :eusa_think:

Kali-Integrali

Ik zou hem eerst even zo laten. Kan je later altijd nog eens het Volvo logo plaatsen.

Erg mooi, what's next?

arjen850

#417
Citaat van: Kali-Integrali op 06-06-2010 13:37:38
Ik zou hem eerst even zo laten. Kan je later altijd nog eens het Volvo logo plaatsen.

Erg mooi, what's next?

Whats next... Tja als eerste komt de race kat eronder.. En verder kan ik nog niet echt wat verzinnen.. Momenteel rommelt het wat in mijn hoofd om het turbo gat wat te verkleinen.. Maar wil me daar eerst een beetje mee inleren ;)..
Of zijn er soms al mensen met hele goeie tips?
Wat wel belangrijk is is dat ik niet zozeer voor pk's ga, maar juist meer souplesse zou willen onder in de toeren..

Groet Arjen ;) Die toch alweer wat verzonnen heeft ;D

nickk.

Citaat van: arjen850 op 06-06-2010 16:31:21
Citaat van: Kali-Integrali op 06-06-2010 13:37:38
Ik zou hem eerst even zo laten. Kan je later altijd nog eens het Volvo logo plaatsen.

Erg mooi, what's next?

Whats next... Tja als eerste komt de race kat eronder.. En verder kan ik nog niet echt wat verzinnen.. Momenteel rommelt het wat in mijn hoofd om het turgo gat wat te verkleinen.. Maar wil me daar eerst een beetje mee inleren ;)..
Of zijn er soms al mensen met hele goeie tips?
Wat wel belangrijk is is dat ik niet zozeer voor pk's ga, maar juist meer souplesse zou willen onder in de toeren..

Groet Arjen ;) Die toch alweer wat verzonnen heeft ;D

Grotere downpipe + intercoolert + remap.

Teddy81

Citaat van: arjen850 op 06-06-2010 10:13:02
Citaat van: Teddy81 op 05-06-2010 18:34:12
De plakstrips die erachter horen te zitten, die zitten er inderdaad niet meer op!
Ben benieuwd, voor 20e ga ik mijn logos niet proberen te spuiten, het plakstripje maak ik er zelf wel achter, heb ik al vaker gedaan! ;D
en ze zijn 100% netter dan mijn huidige logo's. Misschien laat ik het Volvo ook wel achterwege. Staat wel strak.

Dat je de plakstrips er onder kunt plakken is mij wel bekend ;) Maar dan betekend het dat de emblemen dus niet splinternieuw zijn zoals de advertentie doet vermoeden :eusa_think:
Citaat van: arjen850 op 06-06-2010 10:13:02
Citaat van: Teddy81 op 05-06-2010 18:34:12
De plakstrips die erachter horen te zitten, die zitten er inderdaad niet meer op!
Ben benieuwd, voor 20e ga ik mijn logos niet proberen te spuiten, het plakstripje maak ik er zelf wel achter, heb ik al vaker gedaan! ;D
en ze zijn 100% netter dan mijn huidige logo's. Misschien laat ik het Volvo ook wel achterwege. Staat wel strak.

Dat je de plakstrips er onder kunt plakken is mij wel bekend ;) Maar dan betekend het dat de emblemen dus niet splinternieuw zijn zoals de advertentie doet vermoeden :eusa_think:

Je hebt helemaal gelijk, we gaan het zien zodra ze in de post zitten!
Maar het is niet te veel geld gelukkig, maakt me niet eens zo heel veel uit dat ze niet nieuw zijn.