Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rifwachter

Citaat van: arjen850 op 21-06-2010 17:32:08
Citaat van: rifwachter op 20-06-2010 23:24:54
Mooi hoor die foto's  !




die uitlaat.......dat lijkt mij ook wel wat

Rene

Gewoon doen rene,zelfs als het je tegen valt kun je nog kiezen voor een free flow dempertje er tussen 8) Om de discussie even op te zwellen... Geen flauw idee wat iedereen toch heeft met een simons uitlaat, alleen bij snel optrekken hoor je hem iets.. Onder tunnels is het voor de mensen die buiten de auto staaan prima te doen ;D ;D



Op 11 september moet je me er maar eens meer over vertellen, ik ben iemand die altijd gaat voor orgineel, maar dit vind ik geweldig !


Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjen850

Citaat van: rifwachter op 21-06-2010 18:07:36
Citaat van: arjen850 op 21-06-2010 17:32:08
Citaat van: rifwachter op 20-06-2010 23:24:54
Mooi hoor die foto's  !




die uitlaat.......dat lijkt mij ook wel wat

Rene

Gewoon doen rene,zelfs als het je tegen valt kun je nog kiezen voor een free flow dempertje er tussen 8) Om de discussie even op te zwellen... Geen flauw idee wat iedereen toch heeft met een simons uitlaat, alleen bij snel optrekken hoor je hem iets.. Onder tunnels is het voor de mensen die buiten de auto staaan prima te doen ;D ;D



Op 11 september moet je me er maar eens meer over vertellen, ik ben iemand die altijd gaat voor orgineel, maar dit vind ik geweldig !


Rene
dat doen we.. Zelf ben ik ook van het originele, maar ik vind dit zelf ook vreselijk mooi.. 8)

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

arjen850


arjenT5R

met al die foto's te bekijken wel ja
verder op wat hartkloppingen, vlagen van jaloezie en verstandsverbijstering na ging het wel  :azn:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 21-06-2010 22:05:35
met al die foto's te bekijken wel ja
verder op wat hartkloppingen, vlagen van jaloezie en verstandsverbijstering na ging het wel  :azn:

Dat heet prettig gestoord ;D :eusa_clap:

rifwachter

Die uitlaat,heb je dat zelf gedaan of kan ik dit ergens kompleet laten monteren ?

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elianmars

Citaat van: rifwachter op 22-06-2010 14:16:03
Die uitlaat,heb je dat zelf gedaan of kan ik dit ergens kompleet laten monteren ?

Rene

Fasttech en EuropeanTuning verkopen volgens mij beide Simons uitlaten. Laten monteren kan daar altijd.

arjen850

Citaat van: rifwachter op 22-06-2010 14:16:03
Die uitlaat,heb je dat zelf gedaan of kan ik dit ergens kompleet laten monteren ?

Rene

Ik heb hem rechtstreeks uit duitsland gehaald, en vervolgens zelf gemonteerd.. had meteen een rvs 3" downpipe gekocht dus die had ik er meteen onder gezet..
Het monteren stelt echt weing voor, alles is pas.. Alleen zorgen dat hij nergens het chassis raakt..
Wat de uitlaat kost bij bv fastech of europa tuning kost weet ik niet, ik kan je alleen vertellen wat hij mij heeft gekost.. Als je het echt wilt weten (ook hoe het klinkt) moet je een keer met je R natuurlijk naar hier komen.. Dat hoeft niet perse tot de 11e van september te wachten ;)

rifwachter

#460
Ik neem volgende maand per PB wel even contact met je op   ( de R is nog geschorst deze maand ).

Apeldoorn-Zutphen is zeer dicht bij.

Rene


( in Moergestel 705 euro voor deze set,volgens hun site )
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjen850

Citaat van: rifwachter op 22-06-2010 23:16:10
Ik neem volgende maand per PB wel even contact met je op   ( de R is nog geschorst deze maand ).

Apeldoorn-Zutphen is zeer dicht bij.

Rene


( in Moergestel 705 euro voor deze set,volgens hun site )

dat is flink meer als dat ik er voor betaald heb.. Alleen heb ik begrepen dat er zowel een versie van geheel rvs is als van staal.. Ik heb de stalen versie..
Das goed hoor, ik zie je pb dan vanzelf ;)

arjen850

Zo, zoals in het topic van dirkie te lezen valt het dash van de T5 gekocht.. Ik hoor iedereen denken: ja maar dat hout is toch donker dat is niet origineel in de R met het lichte interieur? Klopt mensen.. Maar ik ga de strijd aan, ik ga het hout overzetten op het lichte dash van de T5 ;D Al zal ik daar iemand bij hebben die handig is met kuststof lassen 8)

Het bestaande dash is zo beschadigd door ondeskundige montage en demontage dat het mij begon te irriteren.. Het is in een ander topic ooit al eens besproken gewwest, maar nu heb ik de kans om het echt mooi en netjes te maken..
eerst straks lekker naar karinthie(over goed 2 weken) en dan even een hoop werk afmaken wat er nog ligt, en dan zal ik met het dash beginnen.. Streven zal zijn het voor de rode R meeting klaar te hebben..
Uiteraard zal daar een heel compleet foto verslag van volgen..
zo hou ik mezelf bezig 8)

haasje

als ik het goed kan herinneren kun je sommige kunststofdelen losschroeven van het dash, al die delen hoef je danb niet meer opnieuw te plakken

arjen850

Citaat van: haasje op 24-06-2010 00:26:14
als ik het goed kan herinneren kun je sommige kunststofdelen losschroeven van het dash, al die delen hoef je danb niet meer opnieuw te plakken

Als het zover is ga ik eerst eens rustig het dash bestuderen dat er in moet.. En dan komen alle dingen vanzelf aan het licht ;)
Maar wel bedankt voor de tip :D