Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

arjen850

Citaat van: elianmars op 30-01-2011 21:42:14
Citaat van: arjen850 op 30-01-2011 21:38:32
Is er iemand die nog een setje(over) heeft liggen om de kofferbekleding hernieuwd te monteren(lees vast zetten)

Bedoel je voor de achterklep? € 10,50 bij Estateservices http://www.estateservices.nl/aanbiedingen.htm

Jep, die bedoel ik.. Dacht dat er misschien nog iemand 1 over had ;)
En anders bestel ik um gewoon bij estate services..

UserID6342

Mooie klusjes voor tijdens de vakantie Arjen en houd je idd van de straat ;D

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 03-02-2011 09:11:25
Mooie klusjes voor tijdens de vakantie Arjen en houd je idd van de straat ;D

;D Eerst tijd maken voor een bakkie bij jou, dat houdt me ook van de straat ;)

UserID6342

Altijd leuk en gezellig. wanneer kom je ? ;D

arjen850


Powerpete

maandagavond kom ik je ook ff pesten hé.....  ;D ;D

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 04-02-2011 23:05:38
Citaat van: Dirk342 op 04-02-2011 08:08:51
Altijd leuk en gezellig. wanneer kom je ? ;D

Uhm, woensdag? :D
Helemaal prima, overdag of 's avonds ?

arjen850

Als het mogelijk is s'avonds? uiteraard rond de koffie? ;D Moet ik die doos met spullen nog even meenemen Dirk? ;)

arjen850

Citaat van: Powerpete op 05-02-2011 01:15:23
maandagavond kom ik je ook ff pesten hé.....  ;D ;D

Dat je komt weet ik idd, maar hoop dat je mij niet komt pesten? ;D Heb je dat straks ook weer mooi voor elkaar :D

rifwachter

#819
Citaat van: arjen850 op 05-02-2011 18:21:04
Citaat van: Powerpete op 05-02-2011 01:15:23
maandagavond kom ik je ook ff pesten hé.....  ;D ;D

Dat je komt weet ik idd, maar hoop dat je mij niet komt pesten? ;D Heb je dat straks ook weer mooi voor elkaar :D


Kunnen jullie het gelijk nog even over de meeting 15 jaar R hebben, kom maar met een oplossing  ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Powerpete

gaan we ook ff over bomen..... hoop alleen dat ik er zelf wel bij kan zijn... waarschijnlijk is mijn compagnon met vakantie kan ik niet weg op zaterdag....

enne zal ik je dan maar pesten met wat lekkers bij de koffie ?, nog voorkeur ?

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

arjen850

#821
Citaat van: Powerpete op 05-02-2011 18:54:03
gaan we ook ff over bomen..... hoop alleen dat ik er zelf wel bij kan zijn... waarschijnlijk is mijn compagnon met vakantie kan ik niet weg op zaterdag....

enne zal ik je dan maar pesten met wat lekkers bij de koffie ?, nog voorkeur ?

Stroop koeken? ;) We zulen het er maandag even over hebben, want eigenlijk moeten de rode RRen gewoon aanwezig zijn :eusa_pray:
Want tja, dat zijn nou eenmaal de mooiste :D

arjen850

Zo vandaag weer eens een ander klusje, een 240 met een lekke koppakking.. Heb ik eigenlijk niet eerder meegemaakt bij dit type motor..
Had van de week de kop er al af gehaald(en daar bleek dus ook dat er gewoon een stuk koppakking tussenuit was bij de 4e cilinder :o), en na de kop te hebben laten vlakken en controleren vandaag begonnen met de opbouw..
Dus motorkap open en klim er maar onder ;D Blijft heerlijk werken met die ruimte, al zijn er ook hier een aantal dingen die moeilijk(lees bijna niet) bereikbaar..
Wat een heerlijk gedoe om de spanner van de distributie riem te moneteren >:( ff knipperen met de oog, en daar ging weer een lap vel van mijn vingers :evil:
Maar goed hij is bijna klaar, van de week even afbouwen, beurtje en dan proefdraaien..

Vanmorgen eerst nog een met subsidie charisma gehad, geen achteruitrij lampen.. Schakelaar kapot, vervangen en klaar weer ;D Totdat de koffer open ging,ploep lampen uit, dus een gebroken draad in de kabel doorvoer.. Ook weer lekker gepriegeld..

En nog even de gijser van de muur gehaald in de garage(begin gemaakt tenminste) Heb die vernield door er een hogedruk reiniger op te zetten, door het aan en uit doen van de hoge druk reiniger komen er zoveel krachten vrij in de gijser en leidingen dat het huis waar de leiding in komt gescheurd is :o :(

Al met al best productief, alleen heeft een en ander nu tot gevolg dat ik bijna niet meer in de benen kom door die rot hernia :(

UserID6342

#823
Citaat van: arjen850 op 05-02-2011 18:20:09
Als het mogelijk is s'avonds? uiteraard rond de koffie? ;D Moet ik die doos met spullen nog even meenemen Dirk? ;)
Ja graag Arjen, kunnen we dat hier meteen even regelen.  Neem je dan ook zo'n groot oliefilter mee ?  Zien we je woendagavond wel verschijnen, gezellig.

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 06-02-2011 11:36:34
Citaat van: arjen850 op 05-02-2011 18:20:09
Als het mogelijk is s'avonds? uiteraard rond de koffie? ;D Moet ik die doos met spullen nog even meenemen Dirk? ;)
Ja graag Arjen, kunnen we dat hier meteen even regelen.  Neem je dan ook zo'n groot oliefilter mee ?  Zien we je woendagavond wel verschijnen, gezellig.

Zal ze beide meenemen, komt helemaal goed.. Jeff, jij zorgt voor de koffie he :angel: