T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Misha

Lekker he, als je de klus vanaf 0 geklaard krijgt én je hebt het resultaat wat je wilt !


Velgen: Comets.
:D

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

)()()sT

Mooi werk! Voor de velgen sluit ik me bij Misha aan... Wel de donkere variant dan vind ik zelf.

Volvo850 93

Hey maartendeb

Strakke v70 en je bent goed bezig.

Veel plezier met je v70 en op het forum.

Mvg Dennie

maartendeb

Vandaag heerlijk getoerd over de Utrechtse Heuvelrug. Afgezien van die !$#% achterklep, kon ik de gehele rit geen nieuwe rammels ontdekken, en reed het voortreffelijk! Hopelijk blijft dat voorlopig zo ;D De achterklep is duidelijk de volgende patient.

View from het terras tijdens de koffie, lekker kontje hoor  8)


Terug in de straat:


maartendeb

Toch een klein beetje in dubio over de verlaging voor (thanks Joeri, hehe ;)) Het staat nu op 360mm (kom van 380mm), dus dan zou ik nog 10mm tegoed moeten hebben van Eibach :eusa_think: Ik vind het nu nog net te hoog denk ik, hopelijk zakt het nog wat na de komende maand. Alternatief zou zijn Apex -4cm?
Achter staat ik nu op 350mm, dat vind ik wel prima zo. En als ik toch voor andere veren ga, regel ik verenspanners, I promise :angel:

Joeri

Sorry! ;D Maar we komen er wel uit.  8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

)()()sT

Ik geloof dat Thuur ook Eibach heeft, en dat ie nog vrij hoog staat.
Echter, laatst zag ik Domaso met verse Eibach veren en zijn wagen ligt mooi laag.

maartendeb

Hmm vreemd dat er per set verschil in kan zitten. Naja, ik heb in ieder geval een setje Apex besteld met levertijd tussen de 2 en 8 weken. Mocht het tegen die tijd laag genoeg staan, dan laat ik het zo. Anders gaan de Apex veren eronder.

thuur

Citaat van: )()()sT op 17-06-2010 09:47:05
Ik geloof dat Thuur ook Eibach heeft, en dat ie nog vrij hoog staat.
Echter, laatst zag ik Domaso met verse Eibach veren en zijn wagen ligt mooi laag.

Intrax.


Gr ;)

)()()sT

Ow sjips... dan klopt mijn hele post niet... Want volgens mij heeft Domaso die ook  ;D

Domaso

Citaat van: )()()sT op 18-06-2010 09:00:08
Ow sjips... dan klopt mijn hele post niet... Want volgens mij heeft Domaso die ook  ;D

Klopt.  ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

maartendeb

Vanochtend wat gehobbied, wat een heerlijk weertje ook :D

Voor:


Na:


Veeel mooier zo! Ik heb niet het hele dashboard verwijderd, alleen het bovendek; het gepriegel met de schroeven leek mij namelijk minder werk. Het heeft me in totaal 3.5 uur gekost, en dat viel me erg mee. Ik vond het een ontzettend leuke klus, zijn die Meccano skills uit mijn kindertijd toch weer van pas gekomen ;D
Rest mij nog een nieuwe middenconsole (laatste carkit gaatjes), en de 2 panelen onderin; 1 bleek namelijk afgebroken en de ander hangt op 11 uur. Keeping busy he  8)

spijky

Ziet er mooi uit. Maarten

Wat ben je ongeveer kwijt voor die paneeltjes als ik vragen mag?

My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

elianmars

Dat ziet er mooi uit! Veel strakker dan het "hout".

Mooi dat het gelukt is zonder het dashboard te moeten verwijderen.