Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-02-2018 18:54:59
Ik dacht eerder dat het m'n tussenas of diff was, maar Noorse XC's hebben die problemen niet (;D)

Moge eeuwig rammelende kruiskoppelingen, hoerige homokineten, trillende tandwielen en gare lagers je deel zijn  :evil:




:-*

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 20-02-2018 21:12:17
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-02-2018 18:54:59
Ik dacht eerder dat het m'n tussenas of diff was, maar Noorse XC's hebben die problemen niet (;D)

Moge eeuwig rammelende kruiskoppelingen, hoerige homokineten, trillende tandwielen en gare lagers je deel zijn  :evil:




:-*



:o ;D ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Taranis op 20-02-2018 21:12:17
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-02-2018 18:54:59
Ik dacht eerder dat het m'n tussenas of diff was, maar Noorse XC's hebben die problemen niet (;D)

Moge eeuwig rammelende kruiskoppelingen, hoerige homokineten, trillende tandwielen en gare lagers je deel zijn  :evil:




:-*

Dus.....  :eusa_shifty: ;D ;D

arjenT5R

Brabbelt iets over lagere temperaturen en lager passingen .... ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Zo, we zijn weer thuis van een lang weekend Winterberg. Het was er ideaal. Genoeg sneeuw een lage temperaturen. Alleen jammer dat ik er ziek op bed heb gelegen.... :eusa_shifty:  :eusa_wall:
Ik voelde het in de nacht van donderdag op vrijdag al aankomen. Ik lag te ijlen van de koorts.
Ondanks dat ik vrijdag behoorlijk beroerd was, zijn we eind van de middag toch gaan rijden.
Zaterdag wat moed verzameld en 's middags de piste opgegaan. Na ruim twee uur stortte ik in en zijn we terug naar ons appartement gegaan. Daar ben ik gelijk in bed gekropen.
Zondagmorgen was ook een van de jongens ziek. Uiteindelijk is mijn vrouw met onze andere zoon gaan skiën.
Vandaag zouden we ook nog gaan skiën. Maar dat lukte voor mij en mijn zoon echt niet en aangezien we vanmorgen het appartement uit moesten, hebben we de auto geladen en zijn naar huis gereden.
Jammer van de driedaagse skipassen die nauwelijks gebruikt zijn, maar het is niet anders.
Morgenochtend maar weer naar de huisarts om te zien wat er loos is. Ik loop nu al bijna twee maanden te kwakkelen met mijn gezondheid (begon met griep op oudjaarsdag) en begin het toch wel beu te worden....

Snellebaksteen

Klote van het skiweekend Mars.
Mijn vrouw heeft vanaf de kerst al last van deze zeer hardnekkige griep, Sinds vorige week gaat het eindelijk iets beter.
Het is een ontzettend irritant virus dat keer op keer terugkomt.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv


Walter

Beterschap, snel naar de dokter! Als je beter bent snel naar ons en dan aan de slag. Weinig ziekteverlofdagen in het contract hoor   :evil:

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Citaat van: Walter op 26-02-2018 17:10:48
Beterschap, snel naar de dokter! Als je beter bent snel naar ons en dan aan de slag. Weinig ziekteverlofdagen in het contract hoor   :evil:

Kom goed, Walter.






Hoop ik ;D

henry classic v70

...is ook niet zomaar een griepvirus wat er heeft geheerst (en nog heerst)
Beterschap daar..  ;)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: henry classic v70 op 26-02-2018 20:28:25
...is ook niet zomaar een griepvirus wat er heeft geheerst (en nog heerst)
Beterschap daar..  ;)

Dat blijkt, ja. Ik kom er maar niet vanaf  >:(



BBS

Volgens een collega bij mij op het werk moet je rekening houden als je die "griep" te pakken hebt met 6 tot 12 weken herstel afhankelijk van je eigen weerstand.
Hij was er ook flauw van en is bij dokter geweest. Die zei dat tegen hem.

Gelukkig heb ik er niet veel last van, zal met een maand 3 wel zo zijn ::)

Beterschap Marcel en hopelijk ben je er binnenkort vanaf ;)
Volvoloos....

Hans Duiven

Influenza B besmettingen komen we momenteel veel tegen

Meer informatie

Thijs T5

Nogmaals beterschap Marcel. kan me goed voorstellen dat je er na een tijdje helemaal klaar mee bent.

Veel vitamine c en vers fruit eten. Dat heeft mij er weer bovenop geholpen.

sterkte!

elianmars

#9149
De meesten van jullie weten het inmiddels al via Facebook. Het gaat helaas niet zo goed met mijn gezondheid. Vijftien jaar geleden anderhalf jaar lang last gehad van de auto-immuunziekte sarcoïdose ( zie hier voor info). Deze ziekte blijkt helaas weer terug gekomen te zijn en opnieuw in mijn longen. Dat verklaart de vermoeidheid waar ik al lange tijd last van heb.
Ik vermoed dat het ook in mijn gewrichten aanwezig is, aangezien ik al ongeveer een half jaar lang last van stijve en pijnlijke gewrichten heb.
Morgenochtend naar de longarts. Kijken wat er uit het gesprek komt....


Gelukkig ook goed nieuws, de V70 heeft weer ruim een jaar APK.
Helemaal zonder slag of stoot ging het niet, maar na montage van nieuwe schijven en blokken aan de achterkant en de sportkat roodgloeiend te hebben getrapt, is het toch goed gekomen :)