Auteur Topic: HUIVER - Het is zover !  (gelezen 6996 keer)

LekkeRRRR

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
    • Uncle Olav
Re:HUIVER - Het is zover !
« Reactie #45 Gepost op: 16-03-2004 10:44:24 »
't Was een leuk idee en 't was leuk om te maken.
Alleen heb ik slechts vijf inzendingen mogen ontvangen terwijl ik op veel meer had gerekend c.q. gehoopt.
Of de items waren veel te moeilijk (en kost het te veel tijd om de antwoorden te vinden) of veel forummers hebben niets met dit soort quizen.

Inmiddels heb ik de quiz op de site vervangen door iets soortgelijks, doch dan met de antwoorden en de resultaten van de inzenders.
( http://www.huiver.tk ) of ( http://huiver.knows.it )

En dan de eindconclusie:

- Eén inzender met 19 goede antwoorden (en 20 goede URL's), dus wel de stek gevonden, doch de verkeerde conclusie getrokken.
- Twee inzenders met 18 goed, doch met respectievelijk 14 en 15 URL's die direct naar de plek verwezen waar het antwoord gevonden kon worden)
- Eén inzender met 17 goed, doch met 18 goede URL's (dus ook met een verkeerde conclusie)
- Eén met 16 goed, en ook met 16 goede URL's waarbij gek genoeg niet alle goede URL's overeenkomen met de goede antwoorden.

De opzet van de quiz is dat er een samenstelling van items door meerdere mensen zou komen. Hierdoor is het mogelijk om ook de itemsamenstellers aan de quiz te kunnen laten deelnemen. Alleen door Denkweb is daar gebruik van gemaakt. De andere inzenders hebben niet deelgenomen. Zelf heb ik me uitgesloten (had overigens de vrachtwagenkleuren van Harm ook niet gevonden).
De inzender met de meeste items goed is Denkweb. Ook al zou dat zelfingezonden item in mindering worden gebracht op de score (maar dat doen we niet), dan zou hij met de meeste goede referenties nog steeds aan de top blijven. Ik hoop dan ook dat U het met mij eens bent dat Denkweb de eeuwige roem verdient.

Een goede tweede plaats is voor HansC. Nipt, dat wel, doch zeer verdiend!

En dan nu de prijzen:

Voor de eersteprijswinnaar (Denkweb) een rode Volvo toilettas OF een appeltaart naar keuze(waar ik dan nog een bus slagroom bij doe) en voor de tweedeprijswinnaar (HansC) een blauwe Volvo toilettas OF een appeltaart naar keuze. De Volvo toilettassen zijn beschikbaar gesteld door de firma Hooftman in Waddinxveen.

Het verzoek aan DenKweb en HansC is om even met een mailtje aan te geven waar de voorkeur naar uitgaat.

Doet de rest nu volgende keer ook mee?
(als er een volgende keer komt tenminste)

;)/LekkeRRRR - Jan

ed

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • V70 D5
« Reactie #46 Gepost op: 16-03-2004 11:10:44 »
Erg jammer dat er zo lauw op gereageerd is. Ik vond het erg leuk om mee te doen. Het is een erg leuk tijdverdrijf, zeker als je surfen op het web leuk vind (wie niet).

De reden waarom ik geen vragen heb bedacht is dat ik de opzet in het begin niet zo goed begreep (heb ook niet de moeite genomen om alles te lezen). Ik denk ook dat dat de reden is dat de opkomst zo mager is geweest.

De volgende keer zal ik zeker mijn best doen om ook vragen te verzinnen.

Enneh, Denkweb en HansC gefeliciteerd met de prijzen!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

LekkeRRRR

• Lid 1000+
  • Offline Offline
    • Uncle Olav
« Reactie #47 Gepost op: 16-03-2004 11:47:00 »
Walter stuurde nog een fotootje van de tasjes....

;)/jan

Reitse

• Tsja....
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • V70 2.5T MY2005. Goed, maar geen 850 GLT ;)
    • Reitse's page
« Reactie #48 Gepost op: 16-03-2004 11:52:42 »
Daan en Hans van harte gefeliciteerd met jullie prijzen.

Ik heb er niet aan meegedaan aangezien ik niet zo'n fascinatie heb met dat soort detailkennis. De bijnaam van het derde boutje van links in het rechterspatscherm van de P1800 zal mij verder een zorg zijn, voor mij is het genoeg te weten welke maat torx nodig is... Maar goed, ieder z'n hobby ;)

denkweb

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • ex- 850 Tdi -rijder... nu S80.
    • Klik hier voor mijn eigen website!
« Reactie #49 Gepost op: 16-03-2004 12:04:56 »
Hiep hoi! Ja stom, die verkeerde keuze is verklaarbaar, zag hem pas na verzending van het antwoord, dus helaas... desalniettemin heeft de beste natuurlijk weer gewonnen (Ugh, Ugh).

De hele quiz was een leuke opvulling voor drie weken aan nachtdiensten... !

We gaan voor de volvo tas, maarre, is het mogelijk om de blauwe ipv de rode tas te krijgen? Kleurt mooier bij de auto ;-D

Daan
« Laatst bewerkt op: 16-03-2004 12:06:32 door denkweb »

trap

• Lid 100+
  • Offline Offline
  • 850 GLT 2.5 20V Aut. 10-'93
« Reactie #50 Gepost op: 16-03-2004 13:27:34 »
potjandosie, dat was moeilijker dan ik had gedacht en kostte idd best wel veel tijd om alles bij elkaar te zoeken.
Dat ik niet gewonnen heb,,ach,,het was iig leuk om te doen (ik was dat 17/18 geval)
Ik vond de vragen heel goed gevonden en waardeer de tijd die De maker(s) er in heeft/hebben gestoken. Dank.

(had nou toch de goede conclusie getrokken,,dan was ik tweede geworden geworden,,tjemig de pemig :))

Daan en Hans, van harte!
Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

Johann

• Weledeleheer...
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
    • 850RS
« Reactie #51 Gepost op: 16-03-2004 13:31:18 »
Vertel mij eens 1 ding..

Citaat

Zoals jullie wellicht weten is begin dit jaar de nieuwe serie Volvo FH geintroduceerd in Nederland. Omdat de Nederlandse vrachtwagens veelal in meerdere en felle kleuren uitgedost zijn deze vraag:
In hoeveel non-metallic kleuren wordt de volvo FH16 af fabriek geleverd ?
A. 39
B. 43
C. 51
D> 64

Antwoord: B (43)
URL: http://www.volvotruck.nl/truck/customeroffer/product/fh16/default.asp

Wederom een lastige vraag. Temeer daar er erg inconsequent met aantallen wordt omgegaan bij de diverse Volvo Sites. De nederlandse site meldt echter overduidelijk dat er 43 kleuren zijn.

Waarvan 9 Metallic kleuren...??

De vraag was toch non metallic?

ed

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • V70 D5
« Reactie #52 Gepost op: 16-03-2004 14:29:08 »
Deze klopte inderdaad ook niet. Omdat er echter ergens werd gerept over 43 kleuren genoemd stond heb ik dat ook aangehouden. Het is dus 36 non-metallic, of 45 kleuren.

Ook het antwoord op vraag 14 klopt volgens mij nog steeds niet.

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

denkweb

• Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #53 Gepost op: 16-03-2004 14:49:05 »
Als we dingen gaan zoeken: er zijn feitelijk meer als 43 kleuren leverbaar, levend bewijs is de RAL-geel gekleurde takelwagen zoals die bij ons geleverd zijn ;-)

Zoals ook op jouw beriggie staat zijn de auto's in diverse optionele kleuren leverbaar.

Spim

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: 16-03-2004 22:44:57 »
Winnaars     1
                   2 3       Gefeliciteerd !

Heb zelf inderdaad door tijd gebrek niet meegedaan.

Reitse

• Tsja....
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • V70 2.5T MY2005. Goed, maar geen 850 GLT ;)
    • Reitse's page
« Reactie #55 Gepost op: 16-03-2004 22:59:40 »
Als we dingen gaan zoeken: er zijn feitelijk meer als 43 kleuren leverbaar, levend bewijs is de RAL-geel gekleurde takelwagen zoals die bij ons geleverd zijn ;-)

Zoals ook op jouw beriggie staat zijn de auto's in diverse optionele kleuren leverbaar.
Da's toch aftermarket? Geen standaard af-fabrieklevering door Volvo. :P

hansc

• Lid 10+
  • **
  • Offline Offline
  • V70 2.5T AWD - S40
    • V70 AWD
« Reactie #56 Gepost op: 16-03-2004 23:46:54 »
He, zie nu pas dat ik gewonnen heb. Nou ja, tweede prijs dan :-)

Ik vond het erg leuk om mee te doen en ik moet zeggen dat ik wel een paar avondjes aan het zoeken ben geweest hoor, maar de volgende keer doe ik beslist weer mee! Hulde aan de bedenkers van de vragen!

En ik ga ook voor de Volvo-tas! Maar wel de blauwe, denkweb, die kleurt nl. ook prima bij *mijn* auto :)

Hans

LekkeRRRR

• Lid 1000+
  • Offline Offline
    • Uncle Olav
« Reactie #57 Gepost op: 17-03-2004 00:46:48 »
Okay dan....

Het goede nieuws is dat ik m'n knip dicht kan houden. De overheerlijke appeltaart lopen jullie mis.

De prijzen zijn in de genoemde volgorde vastgesteld door de sponsor ( garage Hooftman) En wel omdat... de rode tas een veel exclusievere is dan de blauwe. Helaas zijn er geen andere tassen beschikbaar. Als DenkWeb onderling met HansC overeen kan komen om voor de andere volgorde te gaan (een appeltaart doet wellicht wonderen), dan hoor ik het tzt wel. Zonder instemmend bericht van beiden in een PM zal de rode tas naar DenKweb gaan en de blauwe naar HansC.

;)/jan

denkweb

• Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #58 Gepost op: 17-03-2004 07:40:58 »

Da's toch aftermarket? Geen standaard af-fabrieklevering door Volvo. :P

Toch wel... in een oplage van 25 stuks. Was meer vraag naar blijkbaar.

denkweb

• Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #59 Gepost op: 17-03-2004 07:45:29 »
Laat de rode maar komen...! (die is toch veeeeeel exclusiever)