Leuke Quotes en uitspraken

Gestart door Ben, 14-02-2004 09:02:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben


Ben

Venlo/Blerick, zomer 1998. De sneltrein naar Nijmegen zou wegens werkzaamheden een extra stop maken te Blerick. De machinist rijdt er echter met 60 km per uur voorbij, waarop de conductrice roept:
"Meester, we moesten hier stoppen."
Het antwoord gaat blijkbaar per portofoon, maar de conductrice reageert over de intercom: "U rijdt terug? Prima. Da's kicken!"


In de trein van Rotterdam naar Breda, terwijl het achterste treinstel werd afgekoppeld: "Meester, u verliest lucht aan de achterzijde!"


Omroep in de sneltrein Roosendaal - Dordrecht bij een stop op Oudenbosch: "Dienstmededeling voor de machinist: dit is de sneltrein naar Dordrecht. Deze stopt niet te Oudenbosch", waarna de trein weer op gang kwam.


Op station Leiden, voorjaar 1998: "Dit is een bericht voor perronopzichter die en die, wij hebben uw pet gevonden! u kunt hem ophalen bij het loket."


Gehoord februari 1999, geen trein tussen Eindhoven en Den Bosch. Na een uurtje wachten op bus, gaat er toch een trein. Deze stopt een minuut of tien in de buurt van Best. Conducteur rent opgefokt heen en weer door de coupés. Dan gaat z'n portofoon: "Ja, eh... ik weet ook niet wat ik die mensen moet wijsmaken!".


Op weg naar Tilburg ben ik net gecontroleerd door een conducteur, waarna aan de andere kant van de coupé ook een conducteur binnenkomt. Deze kijken elkaar verbaast aan:
HC1: "Wat doe jij hier?"
HC2: "Dit is toch de trein naar Eindhoven?"
HC1: "Nee, dit is de trein naar Tilburg."
HC2: "sjips, dan zit ik in de verkeerde trein!"


Station Brussel Leopoldswijk 4 april 1999 8:45. Uit de luidsprekers: "Mededeling spoor 1. De L-trein naar Jette en Aalst van 8:39 heeft een vertraging van vermoedelijk 15 minuten, gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
8:55: "Mededeling spoor 1. De L-trein naar Aalst heeft een vertraging van onbepaalde tijd."
Mijn geduld raakte op en ik ging naar de stationschef. Op de monitor kon hij die trein niet vinden. Hij sprak met zijn portofoon met de dienstleiding. Uit de portofoon van de stationschef:
"L 2158? ehmmmm... we zijn hem kwijt..."

volvopieter

Een trein die achterom kijkt
een koe die op zn hoeven fluit  ;D

volvopieter

Het moraal van dit verhaal: geinig openbaar vervoer.....

denkweb

Station Dieren, Dieren uitstappen, overige inzittenden kunnen hun plaats behouden.

V70R-obert

#35
Misschien leuk om een topic te openen met quotes, gevleugelde uitspraken en beeldspraken van beroemdheden,  kinderen, de man naast je in het stadion en overige. Om een voorbeeld te geven:

Woody Allen:
'Kunst is geen afspiegeling van ons leven. Ons leven is een afspiegeling van slappe televisie'

Christina Aquilera:
'Waar vindt het filmfestival van Cannes dit jaar plaats?'

Groningen-Ajax 2006
Een heel klein jong spelertje met de naam Anita mag zijn debuut maken bij Ajax. Onzeker en misschien een beetje bang staat hij bij de paal als er een corner genomen moet worden. Vanaf de eerste rij een man met een erg harde stem: ' Anita! thuiskomen nu! eten!!!' Dat was misschien het laatste zetje, de hele wedstrijd kwam hij niet meer in het stuk voor.

FGG

Johan Cruijff tijdens de laatste WK:
Als je keeper de beste man in het veld is zit je in de problemen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

Citaat van: V70R-obert op 31-07-2008 15:58:46
Een heel klein jong spelertje met de naam Anita mag zijn debuut maken bij Ajax. Onzeker en misschien een beetje bang staat hij bij de paal als er een corner genomen moet worden. Vanaf de eerste rij een man met een erg harde stem: ' Anita! thuiskomen nu! eten!!!' Dat was misschien het laatste zetje, de hele wedstrijd kwam hij niet meer in het stuk voor.

1. nominatie opgraving v/d maand
2. Quote is typisch ajax publiek ;D

ontopic:

Ik laat me niet door hem imiteren
Dat introduceert me niks

www.vm-parts.nl

Eugene

Het verschil tussen een adviseur en een trolleybus is, dat een trolleybus vanzelf stopt als ie de draad kwijt is

Het wordt tijd dat wij de koe bij de uiers vatten

Je hoeft je niet te schamen dat je filosofie studeert; dat doen je ouders wel

Als jij nou ophoudt met denken, dat scheelt mij een hoop werk

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog door een ander kan laten doen

Toen pissen plassen werd is het gezeik pas echt begonnen

In de herhaling ligt onze kracht
In de herhaling ligt onze kracht

Failliet gaan is een wettelijke procedure, waarbij je je geld in je broekzak stopt en je jas aan je schuldeisers geeft.

Een mondelinge overeenkomst is het papier niet waard waar ie op geschreven staat.

Het huwelijk is een prachtige instelling, maar wie wil er nou in een instelling leven?

Wat jammer toch, dat al die mensen die precies weten hoe je dit land moet regeren, het zo druk hebben met taxi's besturen en haren knippen.

Ik wil geen ja-knikkers om me heen. Ik wil dat iedereen tegen me zegt waar 't op staat, ook al kost ze dat hun baan.

Het mooie van Alzheimer is dat je je eigen paaseieren kunt verstoppen

Je zal wel gek zijn om naar een psychiater te gaan!

Iemand die door een draaideur loopt zonder zelf te duwen is een parasiet

Neuspeuteren en neuken: je moet het niet van anderen zien, maar zelf doen is wel lekker


If it's not blown, it sucks...

V70R-obert

Een oude man over een memoire uit zijn leven: Ach'ja, vroeger, toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies.

Thys

Collega 1 tegen Collega 2: "I want you to work faster"
Collega 2: "I don't have time for that!"

Quota

"dat zal mij gevoegelijk aan mijn derierre oxideren"

mitsupiet

Mijn vrouw erg dronken tegen mij (nuchter):

"Zullen we van gedaanteverwisseling ruilen?"

;D

Te hard geschrobt.......

Boeijke

Citaat van: V70R-obert op 31-07-2008 22:50:02
Een oude man over een memoire uit zijn leven: Ach'ja, vroeger, toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies.

Manneke van 14 laatst hier op het werk.

Vroeger...toen tieten nog van vlees waren!