het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

heutink

na afgelopen maanden steeds het "verheugd"-topic vervuild te hebben met mijn gezeur over fcTwente, dat miraculeus kampioen geworden is, nu maar een apart topic over vanalles betreffende  voetbal.

uiteraard de aftrap m.b.t. tot het WK 2010.....

volgens mij gaat Nederland heeeel ver komen.... :eusa_dance:

wat denken jullie ervan ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

JayJ

Na de afgelopen dagen de wedstrijden te hebben gevolgd, en een aantal grote voetbal naties zwaar hebben zien falen (lees Frankrijk en Engeland) heb ik wel goede hoop dat Nederland ook zonder Robben nog ver gaat weten te komen. Maarja Robben doet niet mee, dus dat kan ook weer zwaar tegenvallen.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

Kingfisher

De poule dorkomen moet geen probleem zijn, maar daarna lopen ze al het risico op ploegen als Italie of Paraguay te stuiten. komen ze dat door dan komt de kwartfinale tegen waarschijnlijk Brazilie of Spanje.......... Heb daar een heel hard hoofd in.....  :eusa_think:

t5karel

Als de gretigheid er is,alle neuzen dezelfde kant uit,en de blesures uitblijven...zouden ze ver kunnen komen
en Wesley Jolanthe ff uit z,n kop zet ;D

Zie ze geen werelkampioen worden iig :-\
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

heutink

Citaat van: JayJ op 13-06-2010 16:31:21
Na de afgelopen dagen de wedstrijden te hebben gevolgd, en een aantal grote voetbal naties zwaar hebben zien falen (lees Frankrijk en Engeland) heb ik wel goede hoop dat Nederland ook zonder Robben nog ver gaat weten te komen. Maarja Robben doet niet mee, dus dat kan ook weer zwaar tegenvallen.
8)
Frankrijk en Engeland waren inderdaad niet best, maar ik heb ook nog geen goede wedstrijd gezien
:eusa_sick:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Turbo-Geek

Nederland komt niet heel ver, iig niet in een halve final en zeker geen finale.
Ontbreekt die gasten aan karakter en vechtlust.
Is trouwens al 20 jaar het geval.

Nou, kom maar op met de hate mail ;D
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Starbuck

Citaat van: Turbo-Geek op 13-06-2010 16:56:26
Nederland komt niet heel ver, iig niet in een halve final en zeker geen finale.
Ontbreekt die gasten aan karakter en vechtlust.
Is trouwens al 20 jaar het geval.

Nou, kom maar op met de hate mail ;D

Volgens mij komen we nu op een onderwerp waar jij de ballen van kent. ;D

heutink

#7
 ;D
gelukkig zijn er steeds meer Belgen die verstand van voetbal hebben, zie de nieuwe trainer van fcTwente............J-M Preud'homme
:eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Turbo-Geek

Citaat van: Starbuck op 13-06-2010 17:34:07
Citaat van: Turbo-Geek op 13-06-2010 16:56:26
Nederland komt niet heel ver, iig niet in een halve final en zeker geen finale.
Ontbreekt die gasten aan karakter en vechtlust.
Is trouwens al 20 jaar het geval.

Nou, kom maar op met de hate mail ;D

Volgens mij komen we nu op een onderwerp waar jij de ballen van kent. ;D

Kan idd voor geen meter voetballen, maar heb wel mensen kennis !
En om een strijd te winnen moet je echte wilskracht hebben en dat heeft het NL elftal om precies te zijn al 22 jaar niet meer.
Goed kunnen voetballen alleen is niet genoeg, dat kunnen alle landen tegenwoordig, zelfs de USA  :eusa_whistle:

Reken me hier op af als ze wel de halve finale of zelfs finale halen maar ik ben vrij zeker van mijn zaak ;D
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

heutink

 :(
Turbo-Geek heeft wel een punt hoor........maar gelukkig hebben we deze keer ene meneer de Jong en ene meneer van Bommel erin staan.
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Starbuck

Citaat van: Turbo-Geek op 13-06-2010 17:49:42
Citaat van: Starbuck op 13-06-2010 17:34:07
Citaat van: Turbo-Geek op 13-06-2010 16:56:26
Nederland komt niet heel ver, iig niet in een halve final en zeker geen finale.
Ontbreekt die gasten aan karakter en vechtlust.
Is trouwens al 20 jaar het geval.

Nou, kom maar op met de hate mail ;D

Volgens mij komen we nu op een onderwerp waar jij de ballen van kent. ;D

Kan idd voor geen meter voetballen, maar heb wel mensen kennis !
En om een strijd te winnen moet je echte wilskracht hebben en dat heeft het NL elftal om precies te zijn al 22 jaar niet meer.
Goed kunnen voetballen alleen is niet genoeg, dat kunnen alle landen tegenwoordig, zelfs de USA  :eusa_whistle:

Reken me hier op af als ze wel de halve finale of zelfs finale halen maar ik ben vrij zeker van mijn zaak ;D

Duizend bommen en granaten, wat moet je dan kunnen buiten wilskracht en goed voetballen?
Juist ja, dicipline...
Voor zover ik weet bied Nederland een up to date opleiding aan jonge voetballers in spe.
Kijk es naar Ajax, onderwijs icm voetbal, aangepast aan de uren. Een heleboel mensen doen daar wel heel hard hun best om, juist ja, aan de dicipline te volharden met een hoop wilskracht om u tegen te zeggen.
En geloof me dat die wel kunnen voetballen, getuige daarvan de Belg Thomas Vermaelen.
En het is niet omdat ie ook van Stabroek is dat ik dit zeg, het is gewoon zo.
Het is niet omdat de legerdienst afgeschaft is dat je die kerels geen kans moet geven.
Tijden veranderen, en daar zullen we het mee moeten doen.
Het zal nooit meer worden zoals het was, maar of dat zo slecht is? ;)

Turbo-Geek

Mij hoor je NIET zeggen dat ze slecht zijn, zeker niet ...
Wat ik wel zeg is dat ze gewoonweg NIET goed genoeg zijn om te kunnen winnen of zelfs in een finale te geraken.
Bepaalde competenties kan je gewoon niet aanleren of kweken, en juist dat is steeds minder aanwezig in onze maatschappij.
Simpel zat en al 22 jaar overduidelijk !

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Starbuck

Citaat van: Turbo-Geek op 13-06-2010 18:21:52
Mij hoor je NIET zeggen dat ze slecht zijn, zeker niet ...
Wat ik wel zeg is dat ze gewoonweg NIET goed genoeg zijn om te kunnen winnen of zelfs in een finale te geraken.
Simpel zat en al 22 jaar overduidelijk !



Dat hangt van de andere landen af.
Volgens mij komen ze veel verder dan jij denkt.
En wat is dat nu met die afgelopen 22 jaar???

En je hoeft niet te roepen hé, ik lees je zo wel... ;D

heutink

 8)
straks maar eens even kijken naar Duitsland.......lijkt me ook wel leuk tegen de Aussies ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

The Saint

Ah, een voetbaltopic! Veel gelul, ze kunnen winnen, maar ook verliezen, als je zelf niet scoort dan scoort de ander en de wedstrijd kan kantelen door een goal die op het verkeerde moment valt. En blablabla. Je raakt er nooit over uitgepraat, en het levert zelden iets concreets op als er over wordt geluld. Van Gaal, díe zegt af en toe eens iets nuttigs. Voor de rest zijn het clichés en is het napraterij.

Maar daarom kan het nog wel leuk zijn!

Heutink van harte met FC Twente, ik heb van jullie genoten (als AZ supporter)!

Niemand weet hoe het straks zal lopen met Oranje, maar we hebben in ieder geval een paar spelers om je vingers bij af te likken. Kijkgenot lijkt verzekerd met types als Sneijder, van der Vaart, van Persie en Robben. The Big Four. Technisch mooi. Winnen vind ik persoonlijk minder belangrijk, maar daarmee lijk ik de enige ter wereld. Jammer ook dat de tegenstander altijd in de weg lijkt te liggen als je een keer mooi voetbal wil spelen.
Ik ben niet elk toernooi een even grote fan van Oranje. Soms zijn de spelers zo arrogant, lui en ongeïnteresseerd dat ik echt hoop dat ze op hun bek gaan. Maar nu niet. Deze gasten willen graag, hopelijk laten ze dat strax zien. En vooral ook oprotten met die voetbalsletjes en al die kinderen op het veld.

De vlaggetjes hangen in de tuin, morgen nog ff een shirtje scoren en dan Go Oranje!!!

Nuff Said.
No shirt no shoes, no pinball