Bijzondere foto's

Gestart door Ben, 15-09-2010 07:59:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

peteRRR

Citaat van: FGG op 26-12-2010 10:43:42
Walging is ook emotie... :eusa_whistle:

Ja helemaal mee eens,maar die emotie bevind zich niet in mij als ik hier naar kijk :eusa_whistle:

Zo,n auto is echt een plezier om in te rijden en laat zich behandelen als een go kart.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

ik heb een tijdje een diahastu charade 1.6 16v gti gehad een autootje van 920kg met wel 105pk een werkelijk heerlijk scheurijzer waarmee je menigeen achter je liet tot 100km/h
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

elianmars

Citaat van: peteRRR op 26-12-2010 11:58:17
Citaat van: FGG op 26-12-2010 10:43:42
Walging is ook emotie... :eusa_whistle:

Ja helemaal mee eens,maar die emotie bevind zich niet in mij als ik hier naar kijk :eusa_whistle:

Zo,n auto is echt een plezier om in te rijden en laat zich behandelen als een go kart.

Groet.



Kan best zijn, maar die zilverkleurige ziet er toch echt niet uit  :-X :-X

peteRRR

Citaat van: Jack v op 26-12-2010 12:05:47
ik heb een tijdje een diahastu charade 1.6 16v gti gehad een autootje van 920kg met wel 105pk een werkelijk heerlijk scheurijzer waarmee je menigeen achter je liet tot 100km/h

De gt turbo heeft een gewicht van ong 850 kilo en als daar zo,n 150 pk in zit staat er geregeld een dikke  ;D op je gezicht.

Heb er toen errug veel plezier van gehad,ook bij de slalonrace met de http://www.clubrenaultsportives.nl/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=3  :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

peteRRR

Citaat van: elianmars op 26-12-2010 12:12:09
Citaat van: peteRRR op 26-12-2010 11:58:17
Citaat van: FGG op 26-12-2010 10:43:42
Walging is ook emotie... :eusa_whistle:

Ja helemaal mee eens,maar die emotie bevind zich niet in mij als ik hier naar kijk :eusa_whistle:

Zo,n auto is echt een plezier om in te rijden en laat zich behandelen als een go kart.

Groet.



Kan best zijn, maar die zilverkleurige ziet er toch echt niet uit  :-X :-X

Marcel dat is echt een stukje vernuft die auto,ik heb daar veel respect voor ;)

En als je nog steeds ergens wous van bent ga je het vanzelf mooi vinden ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sem

Laat me raden... ze zijn blauw?  ;D

michiel

Blauwtje opgelopen?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

thuur


michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken