Groupbuy shortshifter

Gestart door verburgh, 18-11-2010 22:27:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

verburgh

In overleg met ET kan er een korting gegeven worden van 15% op een afname vanaf 5 stuks.
Vanaf tien belangstellende kan er een korting gegeven worden van 20%
http://www.europeantuning.nl/shop/index.php?page=shop.product_details&category_id=204&flypage=flypage.tpl&product_id=1628&option=com_virtuemart&Itemid=2&vmcchk=1&Itemid=2

over de schakelbussen kan op dit moment nog niks gezegd worden, dat volgt (misschien) later nog in de Groupbuy ;)

Lijstje

1 rovelra-BETAALD
2 verburgh-BETAALD
3 walter leever-
4 maartendeb-
5 FRANQ
6 Ludo-BETAALD
7 Thys
8 cas(onder voorbehoud)-BETAALD
9 fbm
10 LeslieB
11 The Judge
12 wepster....2X-BETAALD
13 pazzje
14 TIMON
15 SirRutte
16 nickk
17 "Geert-Jan (voorheen GP64)"-BETAALD
18 mikky
19 san
20 ronaldvos2
...

Zal de verzendkosten ook "vriendelijk" houden: 5 euro

Dus 39 euro incl. Verzending binnen NL

Als je m zelf op wilt halen dan is het 34 euro.


walter leever

Ikke,lol ;)

ik doe dus ook mee.

walter leever.

verburgh

#2
Als de Groupbuy gesloten wordt krijgen jullie een PB en dan dient het geld naar ET overgemaakt te worden, als alle betalingen binnen zijn wordt er pas besteld ;)

Marc zet dan de namen neer van de leden die betaald hebben.

Dus zet alleen je naam neer als je echt interesse hebt, anders kan je het verzieken voor de anderen :eusa_shhh:

maartendeb

ik doe ook mee,

1 rovelra
2 verburgh
3 walter leever
4 maartendeb

FRANQ


1 rovelra
2 verburgh
3 walter leever
4 maartendeb
5 FRANQ
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

cas

extra dingetjes altijd leuk, zeker voor niet te veel geld. maar begrijp het nog niet helemaal! werking? installatie? verlengt het levensduur van de bak of verkort het deze  ;D  wellicht dat ik wel mee doe als ik heet meer begrijp! ook al zit er misschien een leasebak aan te komen en moet de "gele" weg   :'(
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

peteRRR

Citaat van: cas op 19-11-2010 11:12:36
ook al zit er misschien een leasebak aan te komen en moet de "gele" weg   :'(

Jij ook al  :-\

Misschien is leuk om te weten hoeveel 850,s er nog op het forum zijn  :eusa_think:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

cas

moet ff kijken. op zich wil ik er een auto naast houden. maar heb ook nog een bus. 6,2 liter diesel van een bijna 3 ton. daar kan ik nog geld mee bijverdienen. en met de volvo gaat het er  alleen maar uit  ;D   alle drie houden is misschien een optie. hangt af van wat voor leasebak ik krijg  ;D maar is nog toekomst.....

eerst nog misschien een shortshifter plaatsen!!  :eusa_shifty:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

michiel

Leasebak alleen zakelijk rijden, dan kost het je verder niets (de leasebak dan, he)
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

rovelra

Zo , dat ging lekker snel !!!

verburgh

Cas, zet gewoon je naam erbij ;D

Montage is in 10min gedaan, het verkort het schakelmoment dus je bent sneller aan de 100km ;D

peteRRR

Citaat van: verburgh op 19-11-2010 13:14:28
het verkort het schakelmoment dus je bent sneller aan de 100km ;D

Willen we graag het bewijs van weten als het zo ver is ( tijd opname berekening ) alstublieftdankuwel  :eusa_pray:

Groet. :D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

verburgh

Bij een afname van meer dan 7 suks wordt er contact opgenomen met de leverancier voor (eventuele extra korting).

Ludo

1 rovelra
2 verburgh
3 walter leever
4 maartendeb
5 FRANQ
6 Ludo

Thys

Laat mij maar nummer 7 zijn! Ben al een half jaartje van plan zoiets te bestellen.

Hebben ze toevallig ook schakelkabelbussen in het programma?

1 rovelra
2 verburgh
3 walter leever
4 maartendeb
5 FRANQ
6 Ludo
7 Thys