855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henry classic v70

...inderdaad paar andere deuren erin en klaar (houd je mooi geld over voor extra onderhoud  :eusa_dance:)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Snellebaksteen

#1111
De andere deuren zitten er ondertussen al in. Ik heb dus weer een nette zwarte.
Ik moet alleen het slotje nog over zetten.
Ik heb bij de sloopdeur een kunststof witte kap aan de binnenkant van de deur weggebroken om er bij te kunnen maar dat wil ik natuurlijk niet doen in mijn "nieuwe" deur.
Heeft iemand een idee hoe je die op de officiele manier verwijderd?
Het gaat om de beschermkap in de binnenkant van de deur over het binnenwerk van de handgreep en het slotcilindertje heen.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Snellebaksteen

#1112
Zo. Klaar.
Het slot overzetten is toch gelukt. Het was gewoon een beetje rommelen aan de witte plaat en toen kwam hij toch los.
Het vage deukje in het achterspatbord laat ik voor wat het is, dat is leuk voor een gratis uitdeukdag van de verzekering.
Ik heb na het maken van de foto's heb ik de winterwielen nog even vervangen.
Hij staat er weer strak bij voor een wagen van 15 jaar oud met 556900 op de teller.



Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

sander69

C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992

Snellebaksteen

Niet verkeerd voor €200 voor 2 deuren toch?
Ik rij de rest van het jaar gratis als ik de centen van de verzekering gekregen heb.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Emiel

Voor de volgende keer; die witte kap krijg je makkelijk los als je het raam even verwijderd. Geeft een hoop windgeruis als ie niet goed gemonteerd zit.

Mooi snel opgelost zo. ;)

Chevyeddy

Zo, da heb je vlot voor mekaar zeg. En lekker voor die paar honderd gesteld!
'02 MB E500 (daily driver)
'98 Volvo s70r 2.3 AT, Mystic Silver (verkocht)
 ̶'̶9̶9̶ ̶V̶o̶l̶v̶o̶ ̶s̶7̶0̶ ̶2̶.̶4̶ ̶M̶T̶,̶ ̶M̶y̶s̶t̶i̶c̶ ̶S̶i̶l̶v̶e̶r̶ ̶(̶g̶e̶d̶e̶m̶o̶n̶t̶e̶e̶r̶d̶)̶
'79 Chevrolet El-camino LS 5.7 AT
'05 Ford Mustang convertible 4.0 AT

elianmars

Man, wat een mazzel dat het echt enkel de deuren waren!

Misschien voor het mooie de deuren nog iets afstellen? Als ik naar de stootstrips kijk, zitten die niet helemaal in één lijn.

Als het je worst zal wezen, lekker laten zitten ;D

)()()sT

Citaat van: henry classic v70 op 13-04-2018 18:40:33
...inderdaad paar andere deuren erin en klaar (houd je mooi geld over voor extra onderhoud  :eusa_dance:)


Dat hoeft niet; het is geen classic ;D

Cheap fix zo!

Snellebaksteen

Citaat van: elianmars op 14-04-2018 21:35:29


Misschien voor het mooie de deuren nog iets afstellen? Als ik naar de stootstrips kijk, zitten die niet helemaal in één lijn.

Ik ben best wel een tijdje bezig geweest met het afstellen, beter dan dit lukte me niet. Er zit trouwens erg weinig afstel mogelijkheid in de scharnieren. Eigenlijk kun je alles maar in 2 richtingen afstellen, niet in drie zoals nodig is.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

yannickdv

Dat ziet er goed uit! En voor weinig. Fijne vakantie alvast ;D
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

Snellebaksteen

Citaat van: henry classic v70 op 13-04-2018 18:40:33
(houd je mooi geld over voor extra onderhoud  :eusa_dance:)


Extra onderhoud? Je bedoeld dat ik dan een keer extra de olie kan vervangen ofzo? Om de 10kkm ipv om de 20kkm? Ik zou niet weten waarom, hij verbruikt niks en de olie blijft relatief schoon (diesel: altijd zwart).
Of alvast uit voorzorg lampjes vervangen? Want dat heb ik nl een half jaartje terug in de achterlichten al gedaan..
Verder kan ik echt niks bedenken.
Oja ik zou nu alvast 2 winterbanden kunnen vervangen. Dat zou kunnen.
Aan de matige handrem ga ik geen geld uitgeven, dan kan ik het net zo goed weggooien. Het ontwerp is gewoon verkeerd.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

V70geRwin

Citaat van: Snellebaksteen op 17-04-2018 11:41:40
Citaat van: henry classic v70 op 13-04-2018 18:40:33
(houd je mooi geld over voor extra onderhoud  :eusa_dance:)


Extra onderhoud? Je bedoeld dat ik dan een keer extra de olie kan vervangen ofzo? Om de 10kkm ipv om de 20kkm? Ik zou niet weten waarom, hij verbruikt niks en de olie blijft relatief schoon (diesel: altijd zwart).
Of alvast uit voorzorg lampjes vervangen? Want dat heb ik nl een half jaartje terug in de achterlichten al gedaan..
Verder kan ik echt niks bedenken.
Oja ik zou nu alvast 2 winterbanden kunnen vervangen. Dat zou kunnen.
Aan de matige handrem ga ik geen geld uitgeven, dan kan ik het net zo goed weggooien. Het ontwerp is gewoon verkeerd.

Haha, weer klaar en door naar het miljoen  ;D

Snellebaksteen

Afgelopen weekend toch weer 800km weggeroet. Dat miljoen gaat best lukken als het aan mij ligt.
Het wordt nu ook een beetje de sport om er zo lang mogelijk mee door te rijden.
Zolang de auto er representatief uit blijft zien en hij betrouwbaar is, rij ik er mee door.
Voorlopig levert iedere kilometer die ik er mee rij flink geld op dus ik hou nog even vol.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Snellebaksteen

Even een paar upgrades gedaan.
AliExpress geplunderd:
-Moderne naafdopjes met blauw met chroom logo op een zwarte achtergrond (Keurig netjes)
-Ruitenwissers voor de vissenogen (Voor 3 euro ga ik zelf geen ruitenwisser meer op maat knippen)
-Zonnebril houder voor handgreep locatie boven deur (Gewoon handig en mooi in kleur)
-Logo projectielamp bij deur openen (Fout!!!! Heeel fout!!! Fantastisch leuk zo fout!!)

Geen foto's van de naafdopjes of vissenogenwissers maar wel van de zonnebril houder en de foute logoprojectie.

Zonnebrilhouder:


Foute logo projectie


Het projectortje zit gewoon met dubbelzijdig tape vast op een loos zwart stukje van de deur


Het projectortje schakelt in en uit door middel van een magneetje dat op de dorpel zit. Ook weer met simpel dubbelzijdig tape. Het lijkt nu door het inzoomen een groot ding maar hij is net 1,3 cm lang. Als ik mij ga ergeren aan het glimmertje spuit ik hem nog wel eens matzwart.


Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.