855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

Top man! Mooi hoe je erover schrijft. Koester die herinneringen en blijf hopen op een wonder.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

Dat wonder  wordt iedere maand meer reëel.
De ontwikkelingen op het gebied van immunotherapie gaan zo ontzettend snel dat er iedere maand meer mogelijk is.
Iedere maand dat ze er langer is nemen haar overlevingskansen toe. Als ik zie hoe sterk ze nu is vergeleken met een half jaartje terug en hoe positief de artsen nu zijn geeft dat veel moed.
Vorig jaar rond deze tijd lag ze in het ziekenhuis en dacht ik na ieder bezoek dat het de laatste keer was geweest. Nu durft ze na dit geslaagde weekje alweer heel voorzichtig te denken aan een langere trip.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

razorx


henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Vulk

Mooi om te lezen!

We duimen hier mee voor een wonder!

Spin!

Brok in mijn keel. Ik hoop zo van harte dat ze er weer bovenop komt. We gaan voor dat wonder!! Fijn om te lezen, ik schrik toch iedere keer weer als ik een update van je blog zie. Bang dat het slecht nieuws is, maar dit is super! Het is jullie gegund.

www.vm-parts.nl

Chris

Jeetje wat mooi om te lezen! Ook wij duimen mee voor dat wonder. Mooi dat jullie zo hebben genoten. Zoals al gezegd is he5 jullie gegund!!

Snellebaksteen

Even weer een Volvo gerelateerde vraag:'
Met welk merk rammelstokjes hebben jullie goede ervaringen?
Bij de D5 rammelt het weer ouderwets...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Onder de C zitten originele, inmiddels ruim 2 jaar en nog geen millimeter speling.

Snellebaksteen

Citaat van: Snellebaksteen op 28-07-2015 15:49:50
Eigenlijk geen echte reparatie maar gewoon terugkerend onderhoud: de stabilisatorstangetjes vervangen.
De MrAuto rammelstokjes gaan 45dkm mee. Of eigenlijk maar 40 want ze rammelden alweer een goede 5dkm.
Nu rammelstokjes van V70motors, ongeveer de zelfde prijs, zien er wel iets netter uit, ik ben benieuwd hoe dat gaat. Lekker snelle service trouwens, gister besteld, nu zit het alweer onder de wagen.
Km stand: 462000
Zoals gezegd:De rammelstokjes zijn weer aan vervanging toe.
4 jaar en 150.000 verder. Niet slecht voor die goedkope dingetjes maar ik ben toch benieuwd of iemand een beter alternatief heeft.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Vulk

De Meyle HD's onder mijn 850 hebben 220.000km ervaring en zijn volledig vrij van speling.

Snellebaksteen

Ik heb Meyle HD besteld.
!6 euro per 4 jaar durf ik wel aan.....

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Snellebaksteen

En ze zitten er onder.
Ziet er degelijk uit. We gaan het meemaken.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Snellebaksteen

En omdat ik nu toch bezig was ook gelijk de handrem maar weer eens aangepakt. Ik reed alweer weken lang rond met een zeer matig werkende handrem en er rammelde iets en er piepte iets.
Schoenen vervangen en alle veertjes. De rara wokkelveertjes die de blokken op hun plek horen te houden waren aan 1 kant verdwenen en aan de andere kant gebroken en vreemd gesleten. Aan de rechterkant waren de onderliggende beugeltjes die de wokkeltjes moeten vangen doorgeroest. Ik heb er een stevig M6 ringetje op vast gelast. Dat was voldoende. De schoenen waren ook allemaal op.
Nu weer een goed werkend systeem, de 850 verstellertjes maken het allemaal een stuk gemakkelijker en gebruiksvriendelijker.

kmstand 609967
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

Wie die wokkelveertjes ook uitgevonden heeft. Op naar de 650k dan maar