855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

antraciet

Beterschap aan je vrouw gewenst en een andere volvo komt er wel  ;)

gr Arjen

UserID6342

Citaat van: ulkeman op 02-12-2010 23:33:46
gelukkig niks ernstigs met je vrouw verder een auto is te vervangen.
wel te idioot van woorden dat het anderte k*t volk gewoon door rijdt..........
+ 1 !!

MICHEL306

#17
door rijden bij een dergelijk ongeval is in mijn ogen gewoon misdadig!!







Marc O.

Jammer dat deze 'old soldier' nu toch de strijd verliest, na eerder een droogloper te hebben overwonnen. Maar zoals de anderen al zeiden, gelukkig heeft hij gedaan waarvoor hij gemaakt is. En ronduit schofterig dat iedereen vervolgens gewoon doorrijd, echt onvoorstelbaar >:(

Beterschap voor je vrouw en succes met de zoektocht naar een waardige vervanger!
...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

jammer van de auto, maar een mensenleven is onvervangbaar.. gelukkig pakt deze goed uit. sterkte gewenst aan de vrouw...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

innocenti

Wens je vrouw sterkte met haar herstel.

En blijf geloven in een betere wereld die begint bij jezelf. Ik stop nog steeds om iemand te helpen in de hoop dat ik ook geholpen wordt als ik het een keer nodig heb.

Jack v

Sterkte met je vrouw, als ze op eige kracht de auto heeft verlaten is het toch weer duidelijk dat volvo ongelofelijk veilig is, zelfs een van 15+. Idd ongelovelijk hufterig van de medeweggebruikers.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

R o b

Sterkte met alles!

Taranis

Zo, ik kan me heel goed voorstellen dat ze daar boos om is ja!

Erg mooi dat ze er zelf zo goed als niets aan overgehouden heeft (zoals het er nu naar uit ziet), succes met de zoektocht naar een opvolger :)

KIM

Tsja, wat kan ik nog zeggen. Alles is hier al gezegd mbt hufterigheid.

Gelukkig ben je zelf ook van mening dat je juist in dit soort situaties dankbaar bent dat je ooit zo'n auto hebt aangeschaft, want hoe hoog de emotionele waarde ook; het blijft maar blik dat te vervangen is. Een mensenleven is dat niet.

Veel geluk (en ook plezier) met je zoektocht naar een nieuwe!

markey

Balen man van de auto.Zoals velen zeggen 'het is maar een auto" je hebt er wel een band mee.
Hoe is het ondertussen met de vrouw?

daytonawim

Ai Ai Ai, gelukkig ( zoals ik het lees) geen ernstige gevolgen voor je vrouw.

Nu opzoek naar een leuk alternatief, enne Volvo kan je nu makkelijk verkopen thuis  ;D

Claudia

Dat mensen dat kunnen...doorrijden!
Da's inderdaad veel erger dan een kapotte auto.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

JvW

Zo, dat is even schrikken zeg!
Gelukkig lijkt het met je vrouw mee te vallen. Ik hoop dat ze vandaag in het ziekenhuis niets ontdekken.
Het zoeken naar een mooie opvolger zal met dit forum niet al teveel moeite moeten zijn. Ik zal ook even rondkijken.

tom480

Das schrikken, gelukkig dat je vrouw er zonder te veel kleerscheuren uit is gekomen.
Sterkte!
- R1200GS -