855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jan piet

Gefelicidingest! En nu weer veilig sturen en een beetje roffelen.....
Gr,JP

big ben

Poehey............. mooie volvo  8), geniet ervan en veel veilige kilometers!!


lijkt mij ook wel een keer wat  :angel:

Misha

Mooi, veel veilige en betrouwbare kilometers !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ben

We kunnen zo langzamerhand wel een apart D5 board gaan openen. :eusa_think:
Oh nee, dat hoeft niet want dat is er al  :P

Gefeliciteerd  ;D

Walter

mooi!! gefeliciteerd, auto ziet er netjes uit hoor!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

JvW

Zo! Mooie auto man.

Veel veilige kilometers gewenst! Ga je er nu ook zelf eens mee heen en weer rijden naar Delft?

elianmars

Gefeliciteerd met de N!  :eusa_clap:

Mooi hè, een zwarte  8)

)()()sT

Gefeliciteerd met je mooie N.
Die dingen hebben inmiddels ook al vaker respectabele kilometerstanden maar deze ziet er goed uit!

Sbv

En weer een forum lid met een N erbij. Misschien toch nog eens overwegen een apart hoekje maken voor N bezitters ?

Chris

Citaat van: Sbv op 16-12-2010 10:01:40
En weer een forum lid met een N erbij. Misschien toch nog eens overwegen een apart hoekje maken voor N bezitters ?

:eusa_clap:

En ja, ik weet dat we Volvo-forum hebben... maar het is hier nou eenmaal zo gezellig en 'ons clubje' ;D!

Snellebaksteen

Mee eens, ik voel me op het Volvo-forum altijd een beetje verdwaald  :eusa_shifty:
Ik heb gisterenavond alwel stickers besteld: 1 volvoforum, 2 elandstickers en een "Volvo saved my live" sticker. Die laatste is wellicht wat overdreven maar mijn vrouw ervaart het wel zo.

Toen ik gisteren avond terug reed naar huis zat mijn oudste dochter naast me, die is gisteren de hele dag mee geweest, en die zei (nadat ze een tijdje in zichzelf had zitten murmelen) dat de nieuwe Volvo tegen haar verteld had dat hij een vriendje is van de oude Volvo. En dat hij heel blij is dat hij met ons mee mag en dat hij ook een beetje verdrietig was dat de oude Volvo kapot is. Even om aan te geven dat ook bij een meisje van 5 dat voornamelijk geinteresseerd is in roze dingen, het Volvo-gevoel heel aardig leeft.

Vanochtend voor het eerst getankt. De BC geeft nu aan dat ik 1140km kan rijden tot de tank leeg is. WTF! Dat is tot in Spanje!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

ed

Ik pleit ook voor een V70N diesel forum ;)
Gefeliciteerd in elk geval met je nieuwe auto. Is best een prettig vervoermiddel, alhoewel een stuk kleiner als de 850. Ik wordt daar ook altijd mee gepest door mijn vrouw die dus in de 850 rijdt. De mijne is lekker groter krijg ik dan te horen. Best vreemd uit de mond van een vrouw ;D
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

ed

Citaat van: Snellebaksteen op 16-12-2010 10:48:58

Toen ik gisteren avond terug reed naar huis zat mijn oudste dochter naast me, die is gisteren de hele dag mee geweest, en die zei (nadat ze een tijdje in zichzelf had zitten murmelen) dat de nieuwe Volvo tegen haar verteld had dat hij een vriendje is van de oude Volvo. En dat hij heel blij is dat hij met ons mee mag en dat hij ook een beetje verdrietig was dat de oude Volvo kapot is. Even om aan te geven dat ook bij een meisje van 5 dat voornamelijk geinteresseerd is in roze dingen, het Volvo-gevoel heel aardig leeft.


Geweldig, dat hoop ik ook meer maken met mijn dochter! D5 kan inderdaad best heel zuinig zijn. Rijd heel regelmatig 1100 km of meer op een tank.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Justin-850

Gefeliciteerd! Heerlijke auto's zijn het! M'n pa heeft er moeiteloos 250.000km op weten te zetten voordat de,........ahum......BMW kwam..... Had ie 'm nog maar :'(  :P

Heel veel plezier ermee en we wachten gespannen op de foto's!

Gr. Justin

elianmars