[CLUB MEETING] Sleuteldag Arnhem 2004

Gestart door denkweb, 01-04-2004 10:31:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TTT242

Superdag gisteren. Wat is er gezeliger dan met z'n allen gezellig sleutelen.
Heb alleen de bovenste motorsteun vervangen door een powerflex met hulp en tips van Johan, Ludo en Ben. Volgende keer gaan we wat meer sleutelen.
Een dikke proficiat voor de organisatie van de 850-club de garage en het personeel. Tot volgende keer.......
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Entuscan

Ja het was een geweldig leuke dag gisteren.
Heb weer heel wat bijgeleerd (niet moeilijk als je er niets van kent ;) ) en wat ideetjes opgedaan.

Tom hoe bevalt de powerflex?
Extra geluid en trilling merk je enkel bij het starten en afleggen van de motor. Tijdens het rijden merk je er toch weinig of niets van. Niet?
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Ingrid

Citaat van: 855-Champagne op 18-04-2004 01:38:59
Ik was graag wat langer gebleven maar ik had nog een date ergens, helaas had ie geen Volvo...  :P

Citeer

Was het een blind date ;D

Laten we zeggen: half blind  ;)
Volvo is a girls best friend...

s©ub@

ik krijg nu het gevoel dat er ergens in nederland een kerel met een dichtgeslagen oog rondloopt ;D <grin> ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

mehn

Citaat van: s©ub@ op 18-04-2004 19:41:57
ik krijg nu het gevoel dat er ergens in nederland een kerel met een dichtgeslagen oog rondloopt ;D <grin> ;)

Heeft 'ie zeker aan Knoet gezeten  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

855-Champagne

#140
CiteerWas het een blind date ;D
Citeer
Laten we zeggen: half blind  ;)

Ik dacht meer aan een glazen oog

bart

Het was weer een leerzame dag , veel advies gekregen( Johann, Zippo) en daarmee heb ik de rotor en verdeler kap vervangen, nokken as timing gecontroleerd en boardcomputer vervangen/ingebouwd.
-Verdelerkap ging redelijk snel, met dank ook aan Zippo,s instuctie adviezen...
- Dashboard voor boardcomputer en diverse lampjes ging iets moeizamer ivm vastzittende airbag , met hulp van  Mark20V  ( en wederom Johann en ZZippo) is het allemaal wel gelukt.
Geweldig om zo al die hulp te krijgen , dat maakt het allemaal de moeite waard en is het weer heel leuk en gezellig geweest!!
Organisatie en garage Scholten: fantastisch en dank jullie....
Bart

bgsport

Wanneer is deze sleuteldag?
Ik kan het nergens terug vinden.
Ik hoor het wel van 1 van de roffelaars.
Gr Bgsport..........

J. Hoeksema

Helaas.....

De sleuteldag was op 17 april 2004 j.l. !!!
Misschien dat er volgend jaar weer een sleuteldag in Arnhem is?

P.s. Je moet wel clublid zijn van de Volvo 850 club om hieraan te kunnen deelnemen.  (zie www.volvo850club.nl)

Mvg.

Jafeth Hoeksema.

Peth©oni

Leest u de topics wel??? Wat staat er boven nou, dat het een leerzame dag WAS.... deze is dus geweest....