Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2011

Gestart door ronjonker, 01-01-2011 11:19:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ronjonker

Ik weet een S70 automaat te koop die heerlijk rijdt van 1997   380dkm gereden volgens mij alles netjes alleen de rechter passagiers deur licht flink in elkaar kan dit een goede koop zijn en wat is een reéele prijs?
Mischien heeft iemand zin om hier op te antwoorden.  
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=13560523;referer=gaspedaal
Groetjes Ron                                                            

JaccoS70

Kost wat.........maar dan heb je ook wat!!!!!!
Volvo C30 1.8F  R-Design, Momentum.
ex Volvo 854 10V, V40 1.8, S70 20V en V70 T5.

ronjonker


Sbv

Prijs is laag vanwege schade. Het is niet alleen achter portier, maar ook achterscherm heeft een stevige deuk

ronjonker

ik denk dat ik er nog wel wat meer van af krijg. maar zouden er vitale delen beschadigd zijn dan kan ik dat daar toch wel zien? hij spoort wel goed. GRoetjes Ron

Sbv

Deur heb je zo vervangen, achterscherm kan, maar dan moet je haast wel autoschade herstellen zijn of iemand in je omgeving hebben die dat goed en voordelig kan maken anders beter ijken naar een S70 zonder schade.
Of er meer beschadigd is tja...geen idee schade lijkt wel hoger te zitten dan achterwiel

Jack v

de deur is wel te vervangen. Kijk wel even goed naar de C-stijl of deze niet krom is of de onderdorpel. Verder is het achter paneel lastig om uit te deuken. Als je er nog een paar euro af kan krijgen zou het de moeite kunnen zijn als je dingen zelf kunt doen. Let wel je moet er wel een deur bij vinden in dezelfde kleur anders ben je mmeer kwijt aan spuiten dan je wil.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

elmarconi

In de ad staat dat je er ook nog een Ipad bij krijgt kreeg.

Dan is de prijs erg scherp.. 
--
Autogas Inside . . .

ronjonker

De kilometers zouden die een probleem kunnen zijn met een automaat

daytonawim

als het  simpel te maken was hadden ze dat zellf wel gedaan, zou zeggen bel ze eens
en vraag wat er nog meer aan mankeert

)()()sT

Citaat van: ronjonker op 01-01-2011 12:13:15
De kilometers zouden die een probleem kunnen zijn met een automaat

Nou niet persé hoor, maar toch zou ik zelf wat huiverig zijn (kmstand en AT).

ronjonker

De automaat schakeld wel heel mooi de eerste keer dat ie overschakelde deed ie dat een beetje ruw maar daar na was het over en ging het heel soepel ook bij flink optrekken

Misha

Zo goedkoop is het toch helemaal niet ? Is gewoon een realistische prijs imho.

Het is een over het algemeen niet gewilde auto met veel kilometers in een niet algemeen gewilde kleur zonder spectaculaire motor mét schade en niet al te veel bijzonderheden en verder ook in een matige optische staat waarbij je inderdaad ook mag twijfelen over de staat van de AT en de velgen zijn ook butt-ugly.

Geen aanbieding in mijn ogen hoor.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

850-maniak

volgens mij heeft de voorbumper ook schade (kan iig een spuitbeurt gebruiken ), lijkt mij dat je voor dit geld niet echt een aanbieding hebt

mjansen

als je deze auto er perfect uit wil laten zien ben je net zoveel kwijt als een schadevrije met minder kms (ben schadehersteller dus weet wat de prijzen doen)