Brick Orange a Capella. LED & Vraagje over CV

Gestart door LQDI, 11-02-2011 11:36:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LQDI

#75
Neh. Deze is beschadigt en kan weggepleurt worden. De andere is in een iets betere staat. Daarbij had ik niet de tijd om alles in 1x te doen. stukje bij beetje does it!

LQDI

Citaat van: Justin-850 op 15-04-2011 15:33:32
Citaat van: LQDI op 15-04-2011 15:30:07
Citaat van: Justin-850 op 15-04-2011 14:31:05
Hahaha! :P Gemak dient de mens zullen we maar zeggen he ;) Hopen dat 't oppoetsen het gewenste resultaat geeft ;)

Gr. Justin

Ochja als t mooi weer wordt zit ik toch iets liever mezelf te bezatten op een terras dan dat ik weer een uur aan t knooien ben met de bumpert.  ;D
Poetsen komt wel goed. Hier op t werk alle benodigde middelen wel aanwezig. Ik zit nu alleen in de fase van wat ik verder nog kan doen aan de auto..

Haha, same here! Wordt dit weekend lekker weer dus d'r zal menig "Spa Geel met een schuimkraag" naar binnen gewerkt worden!

Proost alvast!

Gr. Justin

Ik proef m nu al :eusa_drool: Cheers mate

Ludo

Citaat van: FGG op 15-04-2011 15:39:14
Had je niet beter het bovendek eraf kunnen halen vóórdat je ging spuiten?

Waarom zou je het bovendek afnemen, om de mantel te spuiten?.   :eusa_doh:




jrkalf

Citaat van: Ludo op 15-04-2011 15:57:57
Citaat van: FGG op 15-04-2011 15:39:14
Had je niet beter het bovendek eraf kunnen halen vóórdat je ging spuiten?

Waarom zou je het bovendek afnemen, om de mantel te spuiten?.   :eusa_doh:
*pakt bier en nootjes*
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

LQDI

Citaat van: jrkalf op 15-04-2011 16:18:21
Citaat van: Ludo op 15-04-2011 15:57:57
Citaat van: FGG op 15-04-2011 15:39:14
Had je niet beter het bovendek eraf kunnen halen vóórdat je ging spuiten?

Waarom zou je het bovendek afnemen, om de mantel te spuiten?.   :eusa_doh:
*pakt bier en nootjes*

nog een half uur

arjenT5R

Citaat van: Justin-850 op 15-04-2011 15:33:32
Citaat van: LQDI op 15-04-2011 15:30:07
Citaat van: Justin-850 op 15-04-2011 14:31:05
Hahaha! :P Gemak dient de mens zullen we maar zeggen he ;) Hopen dat 't oppoetsen het gewenste resultaat geeft ;)

Gr. Justin

Ochja als t mooi weer wordt zit ik toch iets liever mezelf te bezatten op een terras dan dat ik weer een uur aan t knooien ben met de bumpert.  ;D
Poetsen komt wel goed. Hier op t werk alle benodigde middelen wel aanwezig. Ik zit nu alleen in de fase van wat ik verder nog kan doen aan de auto..

Haha, same here! Wordt dit weekend lekker weer dus d'r zal menig "Spa Geel met een schuimkraag" naar binnen gewerkt worden!

Proost alvast!

Gr. Justin

Lekker glaasje anti deppresiva !
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

LQDI

Zeau! even een laagje stof eraf blazen. De blauwe Bassie en Adriaan velgen zijn niet meer..   Na de nodige uurtjes denken ben ik toch voor matzwart gegaan. Ziehier het resultaat. De voorkant was al ruim 35mm verlaagd. Kan nu ineens nog weer 35mm :( Iemand nog verlagingsveren voor de achterkant?

Ziehier het resultaat.


BBS

Staat hem goed! :eusa_clap: :eusa_clap:
Inderdaad veel beter dan die blauwe velgen. :eusa_hand:

Maar heb je ze nu matzwart of antraciet grijs?
Ik zit er zelf wel eens aan te prakiseren om mijn huidige Columba's 2 tinten lichter te spuiten dan mijn wagen ???
Maar ik kan er nog geen voorstelling van maken. :eusa_think:
Volvoloos....

Justin-850

LQDI, staat erg goed inderdaad!

Lijkt het zo of zit die Fasttech sticker ietwat scheef? Kan ook door de foto komen uiteraard ;)
Wat ik misschien gemist heb of nog niet weet is of je hem ook daadwerkelijk gechipt hebt? Kun je het verschil goed merken?

Gr. Justin

LQDI

Velgen zijn 'diep' matzwart. Vond het toch mooier icm een rode auto.
Je kan altijd proberen om de columba's te spuiten, maar 2 tinten lichter? Hmm betwijfel het eerlijk gezegd.

Jeff

Ziet er erg ruig uit zo! :)

Wat heb je met de andere velgen gedaan dan of heb je ze alleen overgespoten, kan namelijk niet meer voor de geest halen welke je eerst had!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Jeff

Citaat van: LQDI op 13-05-2011 09:59:38
Velgen zijn 'diep' matzwart. Vond het toch mooier icm een rode auto.
Je kan altijd proberen om de columba's te spuiten, maar 2 tinten lichter? Hmm betwijfel het eerlijk gezegd.
Citaat van: BBS op 13-05-2011 09:46:26
Staat hem goed! :eusa_clap: :eusa_clap:
Inderdaad veel beter dan die blauwe velgen. :eusa_hand:

Maar heb je ze nu matzwart of antraciet grijs?
Ik zit er zelf wel eens aan te prakiseren om mijn huidige Columba's 2 tinten lichter te spuiten dan mijn wagen ???
Maar ik kan er nog geen voorstelling van maken. :eusa_think:

Maak een foto en ga die fotoshoppen, of probeer een velg. Als niet mooi is kan je nog terug! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

LQDI

Neen niks geen chip oid. Ik hou van alleen van stickers zoals de foto misschien zal uitwijzen.    ;D

LQDI

Had er bij de meeting destijds in borculo 15" onder, Nu 17".
Deze velgen waren ooit blauw(met dank aan Ivo Peters) en zaten mn winterbanden omheen. Aangezien die afgeschreven waren maar een setje nieuwe zomerbanden gekocht.

Jeff

Aha duidelijk!

Je bent sticker fan zo te zien, waar is de forum sticker van 850 forum dan.. ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)