Brick Orange a Capella. LED & Vraagje over CV

Gestart door LQDI, 11-02-2011 11:36:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vulk


LQDI


Vulk


LQDI

Haha  ;D Wat had ik nog meer moeten zeggen dan?  :P

850rule

lekker herkenbaar dat geluid! ;D (ik heb ook een pijp in plaats van een kat)
Ik twijfel echter nog of ik het zo laat, Op de motor remmend (met een echt warme motor en uitlaat) stopt het niet meer met ploffen en klappen nu :eusa_shifty:

ramonmartin

Citaat van: elianmars op 15-07-2011 03:19:53
De tienkleppers hebben standaard toch al een  :eusa_drool: geluid? Waarom dan klooien met de uitlaat?

Hij heeft een leuk geluid, maar ik wil het iets dieper hebben.
Eerst eens dat ding een gedeelte leeg halen, en dan zien we wel wat het gaat worden. :eusa_whistle:

fearless

Uitlaat klinkt goed zo.  :eusa_clap:

Citaat van: LQDI op 14-07-2011 17:35:37
Ik heb geloof ik 8j

Klopt, 8jx17" ET40. En met de goede uitlijning en bandenmaat kan je best laag gaan zonder aanlopen.  :eusa_shifty:

Ronald21

Citaat van: 850rule op 15-07-2011 16:28:55
lekker herkenbaar dat geluid! ;D (ik heb ook een pijp in plaats van een kat)
Ik twijfel echter nog of ik het zo laat, Op de motor remmend (met een echt warme motor en uitlaat) stopt het niet meer met ploffen en klappen nu :eusa_shifty:

wat doet ie dan ?

LQDI


Sem


LQDI

Oh hah typfout van mn maat die m erop, gezet heeft ;D

nsdnayz


LQDI

#207
Daar zijn we weer. Ditmaal met weer een vreselijk irritante kraak bij de laatste 3cm van de antenne als die uitschuift. Het klinkt echt alsof iemand met een betonboor achterin de auto aan het stoeien is. Is dit een kwestie van een nieuwe antenne monteren of kan er iets aan een tandwieltje oid vervangen worden? Tevens vroeg ik mij af hoe de aerial ( antenna ) down schakelaar aangesloten moet worden. Iemand tips?

Wat mij laatste tijd ook opvalt is dat mijn koelvloeistoftemperatuurmeter (3x woordwaarde) altijd net iets boven het midden staat. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Bvd!

big ben

had je deze al gelezen  ;) , en heb je de thermostaat niet kapot  ???

Grt Ben


ulkeman

je zou je antenne er is eens uit kunnen pakken en is helemaal goed kunnen smeren ;)


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen