Brick Orange a Capella. LED & Vraagje over CV

Gestart door LQDI, 11-02-2011 11:36:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Died850

Staat er nog goed bij! Waarom verstralers verwijderd? Op uitgekeken ;D?

cornelis-b

Ik zou de bumperdekken, deurgrepen en deurstrips spuiten met de bumperspray van SEM, kijk eens in het blog van "de Generaal" het ziet er echt zeer mooi uit en de kleur is voor 99% gelijk aan nieuwe kunststof delen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

hertogjan6

Weer wakker gemaakt lodi! Succes met de puntjes op de i en gas op die 5 pitter :D :D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

elianmars

Blijft een schitterende kleur!  8)

Zoals Henk al zegt, de bumperdekken schreeuwen om een behandeling  ;D

big ben

Hehe, dat zou tijd worden !  ;) prachtige verschijning....mooi door blijven rijden  8)


Citaat van: LQDI op 23-01-2019 20:41:44
Thanks! ;D Mocht hier een lezer voorbij komen die nog iets aan die delen heeft liggen, dan stuur gerust een PBtje!

Mike heeft nog wel e.e.a. liggen  ;)

LQDI

Citaat van: Died850 op 23-01-2019 22:07:38
Staat er nog goed bij! Waarom verstralers verwijderd? Op uitgekeken ;D?

Thanks! Ja ik was er inderdaad op uitgekeken. Al ben ik er ook weer achter gekomen hoe waardeloos de lichtopbrengst is, dus twijfel nu over een kleine LED bar oid te plaatsen.

Citaat van: cornelis-b op 23-01-2019 23:23:50
Ik zou de bumperdekken, deurgrepen en deurstrips spuiten met de bumperspray van SEM, kijk eens in het blog van "de Generaal" het ziet er echt zeer mooi uit en de kleur is voor 99% gelijk aan nieuwe kunststof delen.


Citaat van: elianmars op 24-01-2019 00:00:00
Blijft een schitterende kleur!  8)

Zoals Henk al zegt, de bumperdekken schreeuwen om een behandeling  ;D

Oei goeie tip! Ik ga er naar opzoek! Bedankt:D
Citaat van: hertogjan6 op 23-01-2019 23:26:42
Weer wakker gemaakt lodi! Succes met de puntjes op de i en gas op die 5 pitter :D :D

YESSS ;D

Citaat van: big ben op 24-01-2019 06:58:11
Hehe, dat zou tijd worden !  ;) prachtige verschijning....mooi door blijven rijden  8)


Mike heeft nog wel e.e.a. liggen  ;)

Ik ga informeren ;D


big ben

Citaat van: LQDI op 24-01-2019 08:22:25


Oei goeie tip! Ik ga er naar opzoek! Bedankt:D
YESSS ;D

Ik ga informeren ;D



SEM bumper coater Medium Gray  :D

LQDI

Citaat van: big ben op 24-01-2019 12:34:35
SEM bumper coater Medium Gray  :D


Yes! Heb contact gezocht met de GeneRaal. Het middeltje ziet er veelbelovend uit!

LQDI

Komende zaterdag staat er op de planning om de bumperdekken te gaan spuiten na de hier eerder genoemde tips van jullie en persoonlijk advies van meneer de GeneRaal. Waarvoor dank!
Hiervoor is het natuurlijk het beste om de bumpers te demonteren en daarbij ga ik tegen een probleempje aan lopen: De LA bumpersteun is gone, foetsie, opgelost, verdwenen, weggerot. Heeft iemand hier een adres waar ik aan een vervangende steun kan komen? Bij de dealer is de linker zijde niet meer te verkrijgen, rechts wel als het goed is. Gaat rechts op links passen of zijn hier andere opties / tips voor?  Als iemand nog een gebruikte steun heeft liggen in een redelijke staat mag je ook gerust in mn DM's sliden.

Ik hoor graag van jullie!

big ben

Citaat van: LQDI op 06-02-2019 09:54:51
Heeft iemand hier een adres waar ik aan een vervangende steun kan komen? Bij de dealer is de linker zijde niet meer te verkrijgen, rechts wel als het goed is. Gaat rechts op links passen of zijn hier andere opties / tips voor?  Als iemand nog een gebruikte steun heeft liggen in een redelijke staat mag je ook gerust in mn DM's sliden.

Ik hoor graag van jullie!

Kun je de steun niet aanpassen , dmv gaten erbij boren ?

850 T5 Freak

is volgens mij het enigste verschil, de gaten zitten net andersom heb thuis een set nieuwe liggen links en rechts voor mijn eigen project, maar kan vanavond wel even kijken als je wilt.   ;)

gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

LQDI

Citaat van: big ben op 06-02-2019 11:28:27
Kun je de steun niet aanpassen , dmv gaten erbij boren ?
Citaat van: 850 T5 Freak op 06-02-2019 11:35:53
is volgens mij het enigste verschil, de gaten zitten net andersom heb thuis een set nieuwe liggen links en rechts voor mijn eigen project, maar kan vanavond wel even kijken als je wilt.   ;)

gr Dave

Als dit een mogelijke oplossing is dan zou t tof zijn als je even wil kijken! Thanks!

NinaPaul

rechterkant op een stuk karton leggen, aftekenen, gaten erin maken om af te tekenen, centerpuntje, gat boren en eventueel vierkant vijlen.

Gebruik zelf zinkspray om het tegen roest te beschermen, droogt lekker snel.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

850 T5 Freak

Net gekeken en gewoon 2x de rechter bestellen en aanpassen alleen de 2 gaten bij boren thats it! Succes gr dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

LQDI

Citaat van: 850 T5 Freak op 06-02-2019 21:30:07
Net gekeken en gewoon 2x de rechter bestellen en aanpassen alleen de 2 gaten bij boren thats it! Succes gr dave

Helemaal top! Dank voor het uitzoeken!

Citaat van: NinaPaul op 06-02-2019 12:28:24
rechterkant op een stuk karton leggen, aftekenen, gaten erin maken om af te tekenen, centerpuntje, gat boren en eventueel vierkant vijlen.

Gebruik zelf zinkspray om het tegen roest te beschermen, droogt lekker snel.

Ook bedankt voor deze tips! Waar dienen de vierkante gaten voor als ik vragen mag? Heb nog nooit een achterbumper gedemonteerd dus geen idee wat ik erachter allemaal ga tegenkomen:P