Ik ben vandaag zo vrolijk!

Gestart door Sem, 19-04-2004 23:38:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sem

Eindelijk is het zover!

Ik ben zo blij als een kind, want ik wil al zo lang die amerikaanse knipperlichten voor m'n 850, maar vandaag is het gebeurd.
Ik dacht dat het moeilijk zou worden, maar niets is waar, want ik heb ze gewoon bij de dealer besteld.
Dankzij de Volvo dealer Scholten in Arnhem en dus de sleuteldag ofgelopen zaterdag! :D
Ik had het al eens eerder bij onze dealer gevraagd, maar volgens hun kon het niet.
Zaterdag bij Scholten gevraagd en gewoon het onderdeel nemmer gekregen en daarna dus toch besteld bij m'n eigen dealer. :P
Ook direct de windschermen voor alle vier de zijruiten besteld! (vind ik ook mooi... smaken verschillen!)  
En als klap op de vuurpijl... de originele 850 striping voor op de portieren onder de strip..! (2a 3 weken levertijd)

Al met al sta ik te popellen om het op te mogen halen..!!  
Velen zal het niets intereseren, maar ik MOEST het even kwijt voordat ik onder de wol zou kruipen. ;D

p.s. Striping wou ik ook al heel lang, maar vond het wel riskant.(beetje appart)
Toch gedaan, want gezien op rode 850R sedan LPi op Midland..!! Erg lekkerrrr. 8)

Dat was het eigenlijk... Ik hoop dat jullie blij voor me zijn.

Sembo

Sem

#1
Na gehannes met de Amerikaanse knipperlichten zitten ze er nu eindelijk in.
Nu valt me alleen iets op... m'n koplampen zien er niet uit! >:(
Ze waren al niet prachtig, want ze hebben beide veel steenslag en de linker heeft ook nog eens een verweerde refector.
Met de oude knipperlichten viel het al wat op, maar nu er deze nieuwe heldere glanzende Amerikaanse jongens in zitten is het nog veel erger geworden...! :o
Hoe moet dat nu?
Juist nieuwe.., maar die kosten zo weer E.140,- p.st en ik heb net vier nieuwe Vredestein Protrack II 205/50-16's aangeschaft en moet ze er nog omheen vouwen.
Daarbij komt ook nog dat ik voor aankomende woendsdag een afspraak heb gemaakt om m'n ruiten te laten blinderen.

Daar kan ik overigens ook niet op wachten...!!! ;D ;D ;D
Het achterste ruit wordt bijna helemaal donker (5% doorlatend) en de rest word ietsje minder donker (20% doorlatend). 8)
Het is natuurlijk wel een beetje "Sjonnie" , maar ik wil het al zo lang en daarkomt natuurlijk bij dat een 850 geen Opel Manta is. ;)
Als dat voor elkaar is kunnen m'n windgeleiders er tegenaan, maar zo ver is het nog niet. :'(

Sembo

Sem

Jawel... word ik vandaag gebeld door de dealer.
M'n striping is binnen...!!! :D :D :D
Mooi, want dan kan ik hem vanavond er lekker tegenaan plakken.


s'Middags op gehaald en even bekeken.
Valt niet meer denk ik! ???
Dus... auto naar binnen en de vierkollomer op gereden.
Brug omhoog, want dan staat ie mooi op werk hoogte.
Kijk nog even op m'n klokkie...  >:( >:( ... het word nu al gauw donker!
Er is hier binnen niet zo veel licht dus dat zou best eens een probleem kunnen opleveren.
Straks "verpoer" ik die striping en dan boor ik E.90,- door m'n neus.
Ik wacht wel even tot morgen.
Dan neem ik er wel even de tijd voor.

Lekker hoor... striping.., donkere ruiten.., titan gekleurde columba's en natuurlijk die knipperlichten!! ;D
Ik hoop dat ie snel af is... 8)

Sembo


Sem

#3
Jawel... Zaterdag gewoon even de tijd genomen om de striping erop te plakken.
Staat goed al zeg ik het zelf! 8) Gelukkig ben ik niet de enige die het  mooi vind. :P
Dinsdag avond om half tien m'n 850 naar Lelystad gebracht om hem daar achter te laten... op het industrie terrein. :'(
Daar nemen ze twee dagen de tijd om de ruiten te blinderen.
Vandaag (Do.dag) zou ik hem weer op mogen halen, maar er zit vertraging in het spel. >:(
Het is nu al over tienen s'avonds en ik heb nog steeds geen telefoontje gekregen dat ik hem mag komen halen! ???
Toch maar even bellen dan, want ik wil hem morgen met koninginnendag toch tot mijn beschikking hebben.

Wie weet...

Sembo

Sem

#4
Laat, laat, laat, maarrr... toch was ie donderdag avond klaar.
Ik ben direct naar huis gereden en heb er niet eens naar omgekeken!
s'Ochtens liep ik naar buiten op een mooie zonnige koninginnendag en daar stond ie dan... helemaal vies en dus niet mooi.
Zo.., eerst maar even wassen dan en daarna maar even kijken of het blinderen van de ruiten goed is gelukt.
Moah.. ziet er wel aardig uit, alleen dat achterruit is niet helemaal strak, maar ik moest het een week met rust laten en daarna terug komen om het even na te laten kijken.
Voor de rest een lekkere dag met mooi weer en toch nog van mijn roffeltje kunnen genieten.

Zaterdag:
Vandaag ga ik vroeg m'n nest uit om de kruk-as keering en distributieriem te vervangen van mijn beestje.
Om kwart over negen staat de 850 tussen de twee-kolommer en gaat daarna de lucht in.
Stelt niet voor zo'n D-snaartje van zo'n 850..!!! :D
Hele bende eraf en wat denk je... WATERPOMP lek! >:(
Op naar de dealer, maar tref alleen een verkoper aan en zegt niets voor mij te kunnen betekenen.
Brezan dan maar? Helaas.. er ligt er alleen eentje in het filiaal in Barneveld.
Profile tyrecentre? Ook niet.. >:(
Op naar barneveld. De toko is al gesloten, maar ze zouden hem in de bosjes leggen en kon hem zo menemen.
En ja... daar ligt ie.
Doosje open.
Wat nu??? ??? Een OCCASION?
Ik krijg gewoon een gebruikte waterpomp.
Overal zit kit tussen gepropt en de pakking is ook al gescheurd.
Kom om drie uur weer in Dronten en wat denk je...?
Verkeerde pomp.
Ik heb een mei '94er 850, maar er zit nog een overjarige motor in waarschijnlijk want de pomp voor het oude type is wel juist, maar ligt natuurlijk nergens.
Haal de riem en de spanners uit het doosje(origineel) en ook die meuk is verkeerd. (heb via het kenteken besteld..!!! volgende keer maar een motorcode dan maar?)
Hoe dan ook, maar die auto rijd gewoon weer vanavond! >:(
Kruk-as keerring is het enige dat past en die zit er dus ook in.
Hele boel weer dicht gebouwd en volgende week maar weer opnieuw!
Rij de auto om half zes uit de werkplaats.
Hele dag naar de knoppen..  HOERA! :P
Wat een drama! :'( zoiets kan je alleen gebeuren als je aan je eigen auto werk, maar ik bekijk het van de positive kant.
Kweet nu terminste hoe simpel de zaak los moet en gaat het de volgende keer twee keer zo snel.

Sembo ;)


Sem

Zo.., ik zat even in het verleden te kijken.
Kom ik deze meuk tegen.

Een foto heb ik nog nooit geplaatst en word dus nu wel tijd!
De auto heb ik overigens niet meer, want die motor was echt niet fris.
Toch mis ik m vaak..., ik hoop ooit nog eens zo'n lekker Regent pearl 850 sedan te kopen, maar dan ééntje met een gastank erin.
Voorlopig nu even met de 244 diesel knorren...  ook leuk.

Oja.. de "columba" velgen heb ik nooit in de Titan kleur gespoten. (bewust)

Komt ie..!!
 



Foto's... of niet soms?!!